Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2957878 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #375 : 09. juni 2006, 23:52 »
Fredag 9.juni 2006

Trening på KK-67

Knebøy nakke
5x140 -  4x175 -  2x3x192,5 - 2x3x202,5


Trente alle sett med belte forrige uke. Trente alle sett uten belte idag. 202,5 er det tyngste jeg har vært uten belte på lenge. Da jeg kom tilbake fra syden var det såvidt jeg klarte en dobbel på 190 uten belte. Nå var ikke 202,5 kg tungt. Jaja - jeg kjente det litt - men ikke spesielt tungt. Tror det kunne se litt tungt ut for evt. tilskuere, men det var mye fordi jeg måtte ta det litt med ro på oppturen på noen av repsene. Tror seriøst jeg dret på meg fire ganger i løpet av knebøyøkta. Heldigvis var det ikke så mye som kom. Tror knapt nok det var noe brunt. Pleier å eksplodere noen ganger på trening etter Fjordland Sweet & Sour, men det er som regel bare blank væske som kommer. Likevel ikke særlig behagelig. Styrkeløft skal ikke være bare behagelig heller. Slikt skal det være!


Benkpress med kjettinger (+ca. 30 kg på vekten som er oppgitt)

6x80 - 5x95 - 4x110 - 3x3x115

Lett, lett, lett og lett.


Markløft fra bakken fra kloss


5x175 - 4x210 - 3x240 - 3x3x255

Kanskje den letteste markløften fra bukk jeg har hatt på dette programmet selv om dette var den økte med mest kilo. Har nok fått sterkere midje ettersom knebøy uten belte gikk så bra. Svakeste leddet på marken i dag virket å være grepet. Det satt bra og jeg hadde ingen problemer med å gjøre reppene og settene, men det virket litt som om grepet var det svake punkt hvis jeg leter etter svake punkt på meg selv Wink

Stifflegmarkløft
6x100 - 5x120 - 4x130 - 2x3x140

Uten belte og med overhåndsgrep. Kjempelett.

Rygghev
3x3x46,5

Dips
3x8x22,5 kg

Latsroing omvendt grep
3x8x95


Dips går bare bedre og bedre. Er tungt hver gang, men blir sterkere fra gang til gang også. Det andre er bare en lek. Kjempelett.

FINITO

Bra trening igjen. Blir lei etter 3 timer med trening, men det er nok mere psykisk enn fysisk. Føler meg i veldig god form etter treningen. Kunne nesten gjort alt om igjen.

Stian fra Kappi var på KK-67 idag og han er en dyktig selger. Mange av de som var der som fikk kjøpt ett eller annet og mange av dem var virkelig fornøyde. Arthur strålte om kapp med solen når han endelig har fått sine egne knebøysko som "satt som ei kula" og en knebøydrakt han skal bruke i mark. Kristian fikk ny singlett og Olaf fikk to nye t-skjorter der det sto "Powerlifting - The world's strongest sport!". Dette er noe Olaf har sagt og ment siden han begynte å løfte vekter så det var tilfredstillende for han å få det på trykk på t-skjorta.

Ungdommen vår Jon Arne prøvde på seg drakter til alle løft. I benkpress måtte han starte med tangering av norgesrekorden for å teste. Vekta fløy opp selv om han ikke traff banen. Til tross for slakk skjorte var det bra av han å få til første løft med skjorte.

Ettersom jeg dret på meg så mange ganger i knebøyen i dag så spurte jeg Kappi om han hadde toalettpapir i NXG+ materialet. Det hadde han desverre ikke.

Olaf slet med grepet og jeg foreslo at han kunne kjøpe seg hvite drareimer. Det ville ingen på konkurransene ha lagt merke til om han hadde brukt hvis han hadde sluttet å ta sol. Olaf sin naturlige hudfarge er som de fleste vet av typen likblek, og han har ofte blitt konfrontert med at han er hvit som ett laken. I det siste har Olaf blitt veldig forfengelig. I likhet med Kjetil er han singel og tar gjerne imot PM'er fra veltrente damer. I dag virket det som om han hadde gått litt langt med den forfengelige feminiteten. Han tok fram ei salve som han smurte inn hendene sine med. Heldigvis var det ikke fuktighetskrem. Det var det motsatte. Det var "chalk-cream". Noe nytt som klatrere bruker. Slags magnesium i flytende form som gjør at  huden blir tørr og klar til tunge løft. Det funket ikke så bra så han gikk tilbake til vanlig magnesium.

Så sier Olaf, KK-67's mester: La mine utøvere løfte, så de kan tjene mig!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Fasiten
« #376 : 10. juni 2006, 02:22 »
Jøss, takk for det, Lars  Embarrassed Var da utrolig hyggelig å høre Smiley

Men nå blir det spising og soving, ja Grin 

Så bra Kristian  Cheesy
Da blir det svært mye enklere å trene bra og øke masse  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #377 : 10. juni 2006, 17:33 »
Hei!

Da har jeg vært i Ila-parken - en park rett ved der jeg bor. Der var det en person som vistnok har vært professor tidligere. Han virket veldig religiøs. Sang høyt en liten trudelutt i ett øyeblikk og begynte med Yoga og tilbeding av den store himmelen og sola etterpå. Legger ved ett bilde av han.

Etterpå var jeg på Mama Rosa sammen med dama mi og foreldrene mine. Legger ved ett bilde fra der også slik at folk kan se forskjellen på en en vanlig mann og en soon-to-be-sterk mann.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #378 : 10. juni 2006, 20:23 »
Mama Rosa,det stedet anb.på det sterkeste.Du skal lete lenge etter bedre mat og service Wink


Edit:Mannen på bildet har det ikke så bra med seg selv,han er sinnslidende..
Nordisk mester i håndbak 2014.


silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #379 : 10. juni 2006, 20:47 »
Hvor er Mama Rosa? Dit skal jeg.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #380 : 10. juni 2006, 20:49 »
Hvor er Mama Rosa? Dit skal jeg.
Tenkte på deg jeg ja..Det ligger i Osloveien ikke langt fra Marienborg.
Hvis du går over stavnebrua,tar du til høyre etter ca.300m.får du Mama Rosa på venstre side.
Nordisk mester i håndbak 2014.


silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #381 : 10. juni 2006, 20:51 »
Jeg vet ikke hvor Osloveien er. Jeg vet ikke hvor Marienborg er. Jeg vet ikke hvor stavnebrua er. :Smiley

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #382 : 10. juni 2006, 20:53 »
Jeg vet ikke hvor Osloveien er. Jeg vet ikke hvor Marienborg er. Jeg vet ikke hvor stavnebrua er. :Smiley
Hølet der Rosenborg spiller,der starter Stavnebrua.Den går over Nidelva.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #383 : 10. juni 2006, 20:59 »
Hei!

Da har jeg vært i Ila-parken - en park rett ved der jeg bor. Der var det en person som vistnok har vært professor tidligere. Han virket veldig religiøs. Sang høyt en liten trudelutt i ett øyeblikk og begynte med Yoga og tilbeding av den store himmelen og sola etterpå. Legger ved ett bilde av han.

Etterpå var jeg på Mama Rosa sammen med dama mi og foreldrene mine. Legger ved ett bilde fra der også slik at folk kan se forskjellen på en en vanlig mann og en soon-to-be-sterk mann.

Det var to kjekke karer på det siste bildet - både far og sønn Smiley.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #384 : 10. juni 2006, 21:53 »
Hvor er Mama Rosa? Dit skal jeg.
På Mama Rosa er jeg stamkunde. Jeg blir kalt kompis av en av de som jobber der. Alle får god service, men jeg tror jeg får litt ekstra god service Smiley

17.mai tok svigermor ett bilde av meg og "kompisen". Han ønsket å få dette bildet slik at han kunne henge det opp på Mama Rosa. Har ikke fått det ut enda, men når det blir ett bilde i A4-størrelse skal jeg gi det til han. Det kan bli tøft!

Ingen har nok bedre service enn Mama Rosa nei. Veldig bra service, meget hyggelig personale og meget god mat. Store porsjoner også. Jeg spiser hver lørdag meksikansk biff. Elsker smaken på sausen. Har prøvd meksikansk biff på flere andre steder men ingen har like god smak som på Mama Rosa.

Andreas Tiller vokste opp med Mama Rosa og er også fast kunde der.

Jeg har tatt med familie og svigerfamilie der ved ett par anledninger og det er alltid der vi drar om det skal spises mat ute.

Legger ved bilde av meg og kompisen Smiley

p.s. Neste lørdag kan jo både du, Kristian, og Karianne bli med meg og Mona og spise? Jeg kjører og henter dere og så spiser jeg opp restene hvis dere ikke klarer alt.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #385 : 10. juni 2006, 22:10 »
Det der er ikke "flygeren",husker ikke navnet på han der.Flygeren (etter 11.sept.01) er han andre som driver å serverer.Kjernekar.
Treffer han forresten hver gang jeg er på byen.. Cheesy
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #386 : 10. juni 2006, 22:20 »
Hei!

Da har jeg vært i Ila-parken - en park rett ved der jeg bor. Der var det en person som vistnok har vært professor tidligere. Han virket veldig religiøs. Sang høyt en liten trudelutt i ett øyeblikk og begynte med Yoga og tilbeding av den store himmelen og sola etterpå. Legger ved ett bilde av han.

Steike så kult!

Gloria in Excelsis Deo


silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #387 : 10. juni 2006, 23:58 »
Artig, Einar. Fine bilder av deg - du smiler alltid og er så blid og god Cheesy

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #388 : 11. juni 2006, 00:22 »
Etterpå var jeg på Mama Rosa sammen med dama mi og foreldrene mine. Legger ved ett bilde fra der også slik at folk kan se forskjellen på en en vanlig mann og en soon-to-be-sterk mann.

Hvem er han fyren som sitter ved siden av Paul Anderson? Er det faren din?

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #389 : 11. juni 2006, 00:24 »
Edit:Mannen på bildet har det ikke så bra med seg selv,han er sinnslidende..

Hvordan vet du at det er han som er sinnslidende og ikke deg?

Og har Ford begynt å lage motorsykler nå?
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!