Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2957575 ganger)

silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #420 : 16. juni 2006, 00:20 »
Edit: Embarrassed

silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #421 : 16. juni 2006, 00:23 »
Til Einar: Takk for en flott økt i dag. Blir alltid i godt humør og motivert av å være sammen med deg Smiley

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #422 : 16. juni 2006, 00:23 »
Likte du filmen Eivind? Så du poseringene til Fast Ford etter marken? Grin Grin Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #423 : 16. juni 2006, 00:24 »
Mange vil mene at å gå i kun tettsittende kort hotpant er for lite klær uansett vær Arthur Grin
Har faktisk ikke vært ute med "hotpantsen" ennda.. Grin
Men det kommer,det kommer..  Wink

Håper ikke knebøy-stilen til Jan Arthur er smittsom i allefall (satt akkurat og så
på RM-filmen)  Grin

Vi får satse på at du går gjennom en mirakuløs forvandling og blir klar til lørdag. Hadde sett fram til å se deg springe fra alle i farmers  2thumbsup

Hehe,har alltid vært en ryggbøyer,det er vel derfor mine "raseben" er så tynne rofl

Hadde sett frem til det jeg også,men velger å stå over.Tar ingen sjanser.Lungebetennelse er ingen spøk Deal
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #424 : 16. juni 2006, 00:25 »
Til Einar: Takk for en flott økt i dag. Blir alltid i godt humør og motivert av å være sammen med deg Smiley
Takk for det Kristian. Hadde du vært smittsom hadde jeg nok vært deprimert, men jeg må jo prøve å gjøre noe med miljøet. Ett bra miljø skaper gode løftere. Har tro på at du vil gjøre det bra på stevnet i Brumunddal. Selv i dag hadde du 180 - 135 - 210 inne. Alt du gjorde var relativt lett. Blir bra med 2-3 kg mer trykk til stevnet Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
Sv: Fasiten
« #425 : 16. juni 2006, 00:25 »
Filmen var kongebra  Cheesy
listefyll returns

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #426 : 16. juni 2006, 00:26 »
Likte du filmen Eivind? Så du poseringene til Fast Ford etter marken? Grin Grin Grin
Så dere hvilken fylde,symmetri og masse denne kroppen hadde?Er det rart ADN kommer for å teste? rofl
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #427 : 16. juni 2006, 23:16 »
Fredag 16.juni 2006

Trening på KK-67

Knebøy nakke
8x140 -  6x150 -  4x5x162,5


Alle sett foruten det siste uten belte. Veldig lett - men tungt til å være 162,5 kg. Formen idag var nemlig veldig dårlig. Jeg kjente amoniakklukt av svetten og det er ett godt tegn på at kroppen ikke fungerer som den skal. I tilegg gjespet jeg og var trøtt. Blir ikke motivert av babyvekter. Vet sannelig ikke hva som gjør det - om det er en dårlig dag, for lette vekter eller hva det er som gjør at alt ble ett orsk i dag. Mulig Dietmar vet at formen blir litt dårlig etter to ganske harde uker slik at det er innprogrammert at kroppen er sliten nå. På mandag blir jeg uansett i toppform igjen. Det er jeg sikker på. Rart at jeg skal 70 kg tyngre i knebøy enn idag og jeg tror det kommer til å gå relativt greit.


Benkpress med kjettinger (+ca. 30 kg på vekten som er oppgitt)

8x80 - 6x85 - 4x5x90

Når man er i dårlig form og ikke orker å trene er benken den øvelsen som alltid gir litt gnist. Her kan man legge seg og slappe godt av mens armene bare går opp og ned samtidig som man tenker på fine styrkeløftsjenter som smører inn puppene sine med såpe under varmt vann i dusjen.


Markløft fra bukk


8x175 - 6x190 - 4x5x202,5

Mark fra bukk er blant de verste øvelsene man kan gjøre når man gjesper og bare vil hjem. Tok alle sett uten belte. Klarer ikke å tenke på fine styrkeløftsjenter her. Blir mere kroppsbyggerdamer som jeg tenker på under disse settene - men har ingen tendens til å føle kvalme likevel.

Stifflegmarkløft
8x100 - 6x100 - 3x5x110

Selv om jeg stanget hodet på toppen av skuldrene i rumpa til Olaf som skulle til å kjøre bøy rett foran meg så tenkte jeg ikke så mye seksuelt når jeg løftet denne øvelsen. Er likevel glad at ikke Jan Werner Danielsen satt i skinnstolen bak meg. Han hadde nok blitt fristet når jeg bøyer meg framover.

Frontpress
3x5

Dips
3x8

Latsroing omvendt grep
3x8x90


Måtte bare bli ferdig med treningen. Tok frontpress istedet for programmets hantelpress pga. at jeg glemte frontpressen på onsdag.

FINITO

Rett etter trening var det å slenge seg i stolen med ett sukk og gafle i seg den medbrakte maten. Heldigvis litt ekstra energi, men når jeg kom hjem var jeg fortsatt sliten. Og det er jeg nå også. Blir imidlertid lasagne i kveld. Det elsker jeg og noe jeg elsker minst like mye er jordbær. Det blir det etter lasagnen og da kommer jeg til å føle meg som prinsen av Jordan igjen.

Treningen hadde idag også mange frafall. Tiller sviktet IGJEN!!! Arthur pleier lungene sine. Kristian trente i går. Kroppen til Kjetil var også på trening, men sinnet tror jeg satt hjemme. Var lite liv i Kjetil idag. Det vistes tydelig at han var i dårlig form. Tror vi var i ganske lik form egentlig. Tydelig at han svettet og vektene var tyngre enn normalt. Trenger en god helg han også før han setter pers på mandag.

Chipchopen vår som tidligere brukte stoppeklokke på trening - biiiiip - biiiip - har lagt på seg. Han har begynt å få KK-67 tankegangen og han har begynt å bli sosial. Etter 2-3 timer trening gikk det opp for han at han hadde gjort bare to øvelser. Det er noe annet enn når han raste igjennom øvelsene med stoppeklokka på sin side. Han klaget også på litt sideflesk der han satt i sofaen og pratet med meg og Olaf. Helt topp. Det kan bli mann av han også.

Når vi er inne på det med kjønn så kan det sies at han skrøt voldsomt av noen fitnessdamer. Han syntes de hadde sinnsyke armer og skuldre. De var jo mer maskuline enn hans muskler. Jeg måtte si meg enig i det til hans store fornærmelse. Sånn kan damer være også. De spør om de er fine på håret og når jeg er ærlig og sier at de ser ut som ett dass så blir de sure. Merkelig.

Chipchopen hadde forøvrig en rekke gode komentarer på trening idag og den ene var at han mente armene og skuldrene til de beste fitnessdamene i Norge var mer maskuline enn Olaf sine respektive kroppsdeler. De hadde jo definerte muskler istedet for Olaf sine slappe fettmuskler. Det skal sies at det kom som en overaskelse på han når han fikk vite at Mariusz Pudzinowski var dopet.

Han mente at Olaf burde deltatt i Elnesvågen i morgen og vunnet en tusenlapp og en sykkel. "Ka ska æ me en sykkel da???" spurte Olaf og Chipchopen kom inn på kondistrening osv. Olaf fortalte at han gikk litt turer og slikt, men jogging og diverse var ikke bra for han pga. ledd og hans tyngde osv. "Jei ær ikke 70 kg, vættø, jei ær type 140 kg". Det er ganske artig å observere Olaf, den seriøse, forklare Chipchop, den uvitende.

Fikk foresten fram smilet på Kjetil idag også. Jeg nevnte Paul Anderson og vips så smilte han.

Dette var ellers en veldig dårlig treningsdag. Alt var lett - men alt var ett orsk og det var tyngre enn det burde vært. Egentlig skulle ikke denne treningen ha kostet en energi - men den kostet nok tusenvis av kalorier.  Sånn er det noen ganger, men med mye mat og drikke vil helten på mandag ikke være til å rikke.

Tenk på meg når jeg spiser lasagne. Og er du kroppsbygger som spiser torsk på kvelden (jeg gjorde det før - hver kveld) så må du iallefall tenke på lasagnen. Den er mye bedre enn den smakløse torsken.

V A M O S!!!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget piralf

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: Fasiten
« #428 : 16. juni 2006, 23:31 »
pris på rm-filmen?

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #429 : 16. juni 2006, 23:33 »
150.-
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget piralf

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: Fasiten
« #430 : 16. juni 2006, 23:34 »
okei.kor får æ kjøpt den?

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #431 : 16. juni 2006, 23:41 »
Jan Werner Danielsen trenger du ikke å være redd.Han er ikke homo Deal
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #432 : 16. juni 2006, 23:52 »
okei.kor får æ kjøpt den?
Bare send en mail til egilberg@gmail.com med adressen din det Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #433 : 16. juni 2006, 23:53 »
Jan Werner Danielsen trenger du ikke å være redd.Han er ikke homo Deal
Han virker som det. Og så har jeg vært på homsebar her i Trondheim to ganger. Begge ganger i forbindelse med fest hvor jeg har holdt meg NÆRE ved damer. Den ene gangen så jeg Jan Werner på homseplassen. Det er mulig han ikke er homo, men han er nok likevel glad i menn Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget piralf

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: Fasiten
« #434 : 16. juni 2006, 23:54 »
Bare send en mail til egilberg@gmail.com med adressen din det Smiley
okei.takk ska du ha

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!