Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954963 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #435 : 17. juni 2006, 00:25 »
Han virker som det. Og så har jeg vært på homsebar her i Trondheim to ganger. Begge ganger i forbindelse med fest hvor jeg har holdt meg NÆRE ved damer. Den ene gangen så jeg Jan Werner på homseplassen. Det er mulig han ikke er homo, men han er nok likevel glad i menn Smiley
Einar mener at Jan Werner Danielsen er homo fordi han ser ut som en og er observert på et homseutested.
Er da Einar en skaphomo,da han har innrømmet tilstedeværelse på et homseutested,eller gjelder dette kun personer med litt overvekt og velfrisert skjegg? Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #436 : 17. juni 2006, 01:01 »
Han ikke bare ser ut som én. Han oppfører seg som en også. Og snakker som en. Når han vant en talentpris på NRK som Dyrhaug (?) var programleder på kysset han Dyrhaug, dog kun på kinnet. Denne Dyrhaug har alltid virket som en homse også.

Det med min befatning med homseutestedet ble ettertrykkelig presisert med at jeg holdt meg i nærheten av damer hele tiden. Og at det var ifb. med fest. Hadde jeg dratt dit på eget initiativ kunne nok tvil ha oppstått om min legning, men jeg gjemmer nok ikke noe i noe skap. Her er det pussy og boobs for alle pengene Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #437 : 20. juni 2006, 00:08 »
Mandag 19.juni 2006

Trening på KK-67

Knebøy
5x155 -  4x190 -  3x210 - 3x225 - 2x3x232,5


Formen var ikke bra i dag heller. Hele forrige uke var jeg i ganske dårlig form. Var på Stjørdal (hjemplassen til kjæresten) og gikk litt i "byen" der. Ble stokk stiv i ryggen og måtte sette meg eller støtte meg ofte for å ikke krepere. Utrolig dårlig utholdenhet i ryggen nå. Baksiden av lår av stokke stiv også. Dagen etter, på søndag, så gikk jeg også litt og ble stokke stiv igjen. Baksiden av lår verket hele dagen. I dag følte jeg at jeg ikke hadde restituert meg skikkelig. Hadde følelser med ryggen og kjente jeg var skikkelig stiv i hamstringene. Dette etter treningen med kun 110 kg i strake mark på fredag. Helt utrolig.

Det var ikke noe trykk i dag, men jeg gjennomførte alle settene likevel. Første sett på 232,5 var veldig tungt. Andre sett var mye bedre, men fortsatt veldig tungt. Hadde ikke klart mer enn trippel på 240 idag og det liker jeg ikke å tenke på når målet er å klare rundt en trippel på 270 i løpet av programmet. Vektene skal være lette fortsatt synes jeg.

Håper imidlertid det skal ordne seg om jeg blir litt mer flink til å legge meg tidlig og får en god døgnrytme. Sto opp 07.30 idag da jeg skal jobbe fra 8-12 mandag, onsdag og fredag. Er sommertider på treningssenteret mitt nå og jeg tar formiddagsøkta. Prøver å justere meg litt ettersom min plan er å jobbe fra samme tidspunkt når jeg blir pappa om litt over en måned. Dette for å få mere tid med både samboer og datter.

Knebøyen altså veldig tung idag. Kroppen har mere å gå på, men i dag var det bare rett og slett dødt. Musklene hadde ikke trykk. Tror jeg må trøstespise i kveld for å få opp poweren!  Grin

Benkpress m/kloss medium grep
6x122,5 - 5x150 - 4x170 - 3x180 - 2x3x190

Benk er noe helt annet enn bøy. Bare spør Kyrre og Børre. Vil ikke påstå at triple på 190 i mediumbenk på kloss er lett, men det var helt greit. Føler meg veldig sterk her.

Markløft bredt grep og bred fotstilling
5x120 - 4x140 - 3x160 - 3x170 - 2x3x180

Helt okei. Ble svett i håndflata på 170 slik at jeg ikke fikk tak på stanga på tredje reps. Ble derfor bare to sett der før jeg tok på magnesium og tok de siste settene lett.

Sittende hantelpress 3x4x36,5 kg
Rygghev med 51,5 kg 3x3
Nedpress  3x8x50 kg


Ganske lett.

Avsluttet med ett sett situps med 5 kg ekstrabelastning og jeg og Olaf tøyde hverandre litt på bakside av lår og setemuskulatur.

FINITO

Misfornøyd med at bøyen ble tung idag. Fornøyd med at jeg gjorde alt jeg skulle gjøre.

Har fått meg nytt fotokamera og tre nye dyre linser. Satser på å få ordnet fotostudio om ikke så lenge så jeg kan ta skikkelige modellbilder av Electra, Frøken B, Gordita og andre "villige" babes. For ikke å snakke om kjæresten min, en tidligere jobbkollega som sikkert vil stille naken og dattera mi som skal få ha både bleie og truse på.

Tok med kameraet på treningen idag og satte opp kameraet på stativ. Hadde også en ekstern blitz som jeg også satte på stativ og reflekterte blitzen i taket. Planen var å stille inn kameraet til å ta en serie bilder "av seg selv" når jeg kjørte knebøy. Jeg kan stille inn tid for når bildene skal taes og fortelle kameraet hvor mange bilder den skal ta. Uheldigvis fungerte dette veldig dårlig fordi kameraet hadde store problemer med å fokusere. Det er ganske dårlig belysning på KK-67 og når løfteren går opp og ned så er det lett at veggen bak kommer i fokus. Hjelpelyset til fokusen kom heller ikke fram til subjektet på den avstanden jeg sto. Fikk derfor bare ett dårlig bilde av meg selv, men tok ett ganske bra bilde av Olaf. Skal poste begge her.

Olaf løftet veldig bra i dag. Trykket er ikke som det var for ei uke siden, men han tok en singel på 290 i knebøy uten utstyr. Det er det løftet jeg tok bilde av. Etter dette gjorde han løft med fullt utstyr. Det siste han gjorde var en dobbel på 340. Det var bra gjort med en drakt han løftet med for første gang i dag. 360 kommer til å gå på West European Cup.

Arthur var ikke i spesielt god form i dag. Bøyen var det virkelig synlig på der han har falt tilbake på gamle trakter teknikkmessig. Han bør prøve å stå bredere så han unngår å gå så langt fram med ryggen. Klarer ikke å løfte så mye i begynnelsen men etter 3 mnd kommer det til å bli bra. Håper han vil prøve å eksperimentere mer senere.

Kjetil smilte og var i godt humør i dag. Imidlertid har knebøystyrken tatt ett steg tilbake og dobbel på 240 var ikke så veldig lett i dag som tidligere. Han stoppet også der og gikk ned litt for å spare seg. Lurt ettersom han skal prøve maks i markløft straks. Forsøket blir vel på fredag og det kan lukte 300 kg... Han er ett monster.

Tiller gjorde comeback for fjerde gang... denne måneden. Han hadde ei okei økt, men ikke noe spektakulært. Mange ungdommer i landet som løfter like bra som han gjør for tiden.

Avsluttet treningen, som jeg skrev, med tøying. Det føles utrolig godt å få tøyd litt. Håper vi kan holde det ved like. Å ha korte muskler er ikke gunstig.

Tenker også å begynne med kreatin på onsdag. Ikke bare kreatin, men også ett suplement som inneholder glucosamine, chodritin og MSM eller noe slikt. Det skal være bra for ledd og brusk og jeg har litt småproblemer med dette for tiden. Har to gamle kneskader som murret mer enn gledelig i dag. Har også følelse med noe i albuene, men det tror jeg ikke er noe problem.

Takk for nå damer og herrer!

p.s. bildene er meg som tar 232,5 kg i bøy og Olaf som tar 290 kg i bøy.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Fasiten
« #438 : 20. juni 2006, 06:29 »
Spis mer

Tren hardere

Hvil mye!!!

Hjelper ikke bare med 2 av 3 vettu.

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Fasiten
« #439 : 20. juni 2006, 09:58 »
Har dere rosa vegger på KK?  woot
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

Sv: Fasiten
« #440 : 20. juni 2006, 10:04 »
Bøyen din er nok bare "nede" midlertidig. Straks du blir mer vant til å stå opp tidlig (samt gå turer med barnevogna) vil du være i normalt gjenge igjen - Kanskje endog bedre. Rått av Olaf med 290, blir jævlig artig å se hva han gjør på WEC...

Kanskje litt sjokkerende, men først og fremst gledelig å se at du og Olaf tøyer Smiley
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #441 : 20. juni 2006, 12:19 »
Buajoa: Du har ett bra poeng, men det er ikke alltid lett å vite. Jeg har samme kroppsvekt nå som da jeg tok trippel på 250, lett singel på 270 og følte jeg kunne ta femmer på 250 i bøy. Jeg spiser mye og går absolutt ikke ned i vekt i allefall.

Jeg kunne nok trent hardere. Dette programmet er ikke like hardt som f.eks. mengdeprogrammet til Dietmar synes jeg. Spesielt i benk fungerer dette programmet imidlertid mye bedre. Hva gjelder bøyen skjønner jeg det ikke helt, men det kan være kreatinen som er utslagsgivende. Får prøve å drikke mer melk  også slik som Kjetil Holm og Anderson  Grin

Hvile har kanskje blitt redusert. Har kanskje vært for sløv med leggetidene og antall timer pr. døgn. Foruten dette må det være sjakken, men kan ikke forstå at det skal tære så mye heller. For det er ikke intensiv studering for tiden. Ellers er jeg den som vektlegger hvile noe voldsomt.

Har tro på at kreatin og 1-2 timer lengre søvn om natta vil få meg i form igjen. Har tatt bort alt håret på hodet nå så jeg får litt air-condition. Sommeren er ett slit med hår. Med min forbrenning så er jeg som en ovn hele tiden selv på vinteren, og da kan enkelte dager på sommeren bli helt forferdelige.

Electra:
Ja, vi har rosa vegger på KK-67. Har du aldri vært der!? Det er jo helt utrolig! Det er så mye maskulinitet på KK-67 at det er viktig at vi modererer det litt med fargene. Rosa vegger all-the-way!!

Sakte:
Bli vant til å gå turer med barnevogna? Ho ho. Jeg setter ungen til lufting på verandaen. Skal vi noen plass så kjører vi  Grin

Bra av Olaf med 290, men ikke bra nok om jeg blir i form om noen måneder. Da skal jeg gjøre det samme selv.

Når det gjelder tøyingen så har jeg tøyd mye før ifb. med skaden min i festet på venstre ryggstrekker. Følte det var på tide med comeback på tøyefronten for egen del og Olaf var med på opplegget. Det viste seg at det kanskje var han som hadde mest behov for tøying. Han er utrolig, utrolig stiv.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Fasiten
« #442 : 20. juni 2006, 12:24 »
Electra:
Ja, vi har rosa vegger på KK-67. Har du aldri vært der!? Det er jo helt utrolig! Det er så mye maskulinitet på KK-67 at det er viktig at vi modererer det litt med fargene. Rosa vegger all-the-way!!

Nei, jeg har faktisk aldri vært der - det er for ille! Kanskje vi kan stoppe innom dere og trene en gang i sommer?
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #443 : 20. juni 2006, 12:27 »
Nei, jeg har faktisk aldri vært der - det er for ille! Kanskje vi kan stoppe innom dere og trene en gang i sommer?
Ja, såklart. Dere MÅ det. Har blitt lovet besøk i to år jeg nå, men dere har ikke hatt tid oppe i Trøndelagen enda Wink Vi kan ta det ifb. med en fotoshoot. Husk miniskjørtet ditt og stiletthælene!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Fasiten
« #444 : 20. juni 2006, 12:30 »
Ja, såklart. Dere MÅ det. Har blitt lovet besøk i to år jeg nå, men dere har ikke hatt tid oppe i Trøndelagen enda Wink Vi kan ta det ifb. med en fotoshoot. Husk miniskjørtet ditt og stiletthælene!

 woot Fotoshoot du liksom. Stiletthæler har jeg ikke og miniskjørtet må nok vike plass i bagasjen for knebøydrakt og knebind.
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #445 : 20. juni 2006, 12:38 »
woot Fotoshoot du liksom. Stiletthæler har jeg ikke og miniskjørtet må nok vike plass i bagasjen for knebøydrakt og knebind.
Undertøy har du da. Ta med både bikini og undertøy med blonder.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Fasiten
« #446 : 20. juni 2006, 12:42 »
Undertøy har du da. Ta med både bikini og undertøy med blonder.

 woot du er en gal mann Einar.
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #447 : 20. juni 2006, 14:11 »
Ble stokk stiv i ryggen og måtte sette meg eller støtte meg ofte for å ikke krepere. Utrolig dårlig utholdenhet i ryggen nå. Baksiden av lår av stokke stiv også. Dagen etter, på søndag, så gikk jeg også litt og ble stokke stiv igjen. Baksiden av lår verket hele dagen.

HURRA FOR STYRKELØFT!!!!
Gloria in Excelsis Deo


Mesterinne

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #448 : 20. juni 2006, 14:38 »

Har fått meg nytt fotokamera og tre nye dyre linser. Satser på å få ordnet fotostudio om ikke så lenge så jeg kan ta skikkelige modellbilder av Electra, Frøken B, Gordita og andre "villige" babes. For ikke å snakke om kjæresten min, en tidligere jobbkollega som sikkert vil stille naken og dattera mi som skal få ha både bleie og truse på.


Hm  :Smiley I samme positur som bildet du nettopp la ut av deg selv?  Wink

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #449 : 20. juni 2006, 15:16 »
Hm  :Smiley I samme positur som bildet du nettopp la ut av deg selv?  Wink
Det er ingen nødvendighet, men om du ønsker det så knipser jeg gjerne ja. Må ha litt mer spennende dyne/laken da... noe silkegreier kanskje og noen roser som vi legger rundt deg.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!