Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2955087 ganger)

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Fasiten
« #510 : 26. juni 2006, 11:09 »
Jeg blir fullstendig målløs Einar  Huh
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #511 : 26. juni 2006, 11:57 »
Haha, dette er noe av det morsomste jeg har lest noen noensinne!!!

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #512 : 26. juni 2006, 12:04 »
Større seng, ny pute og faste blåsetider vil gjøre ting litt enklere for deg. I tillegg så ser det ikke ut til at du har særlig erfaring med å ha med deg mat overalt i tilfelle krisetilfeller hvor du ikke får spist dine faste måltider. Her er noen råd for det:

http://home.online.no/~janbagg/weightgain.htm
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Fasiten
« #513 : 26. juni 2006, 12:17 »
Gale, gale mann  Grin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

Sv: Fasiten
« #514 : 26. juni 2006, 13:17 »
Jeg ler, styrkeløfteren i meg gråter og vernepleieren i meg gnir seg i hendene.
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Fasiten
« #515 : 26. juni 2006, 13:22 »
Jeg og saktemensikkert skal tøye, og bøye, og tøye, og bøye TIL STIVHETEN IKKE FINNES MER!
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

Sv: Fasiten
« #516 : 26. juni 2006, 13:23 »
Det neste innlegget til Hr. Thyve kommer ikke til å gi særlig mening for de fleste av dere.
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Fasiten
« #517 : 26. juni 2006, 13:26 »
Men både jeg og Saktemensikkert vet jo hva dette betyr...  >Cheesy
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #518 : 26. juni 2006, 16:30 »
Jeg gleder meg til fortsettelsen etter at barnet har kommet til verden.Hvis det da er et kolikkbarn i tillegg.. Help
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #519 : 26. juni 2006, 18:54 »
For et fantastisk bra innlegg. Nå har jeg lest det tre ganger, og det blir bedre for hver gang. Jeg ler og ler. Helt fantastisk. Skulle ønsker jeg kunne gitt deg 100 honnører for det. Det er det beste jeg noen gang har lest.

NB! Einar, jeg perset i bøy en gang etter nesten 50 timer uten søvn i forbindelse med avslutningen av hovedoppgaven på høgskolen i Molde. 50 timer med jobbing og koffeintabletter (og mat da...). Jeg dro rett på trening. Det kjentes ut som om jeg hadde feber og det kokte i hodet, men vektene gikk opp. Etterpå sov jeg i nesten ett døgn.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #520 : 26. juni 2006, 18:55 »
Selv om du elsker å være alene så skal jeg komme på besøk til deg en gang.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #521 : 26. juni 2006, 20:21 »
this is hardcore - can you handle it?

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #522 : 26. juni 2006, 22:40 »
Selv om du elsker å være alene så skal jeg komme på besøk til deg en gang.
Ja, det må du gjøre. Tror jeg kommer til å elske det Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #523 : 26. juni 2006, 22:58 »
Mandag 26.juni 2006

Trening på KK-67

Knebøy
5x155 -  4x190 -  3x210 - 3x225 - 2x3x232,5


Ikke skjønner jeg hva som skjer, men jeg kjente det på 60 kg også at det fortsatt er noe galt med bøyen min. Jeg får ikke den spretten når jeg går ned. Tidligere har jeg følt at jeg kunne sprette fra bunnen med hvilken som helst vekt. Kroppen har vært som ett strikk. Nå føles kroppen som ett råttent stivt tau. Jeg gjennomførte alle settene, men de to siste var veldig tunge. Klarte også å påføre meg en liten strekk i øvre rygg/nakke/traps. Dette er ubehagelig og påvirket resten av treningen min.

Benkpress m/kloss medium grep
6x122,5 - 5x150 - 4x170 - 3x180 - 2x1x190

Forrige gang gikk det greit med triple på 190 i benk på kloss. Idag bommet jeg. Jeg maktet ikke triple. Jeg var både sliten og strekken i øvre rygg påvirket meg negativt.

Markløft bredt grep og bred fotstilling
5x120 - 4x140 - 3x160
Kuttet treningen etter det tredje settet. Energien var for dårlig og jeg ble sulten. Sjelden jeg kutter en trening, men følte at det var det mest fornuftige å gjøre. Hadde gjort det viktigste og istedet på å bryte ned mer på en dårlig dag håper jeg at mitt valg vil gjøre at energien kan bli bedre til onsdag.

FINITO

Misfornøyd med dagens trening. Tungt og ekkelt.

Var på sykehuset i dag for en omvisning på fødeavdelingen, barselsavdelingen o.l. Før dette så sov jeg på jobb på sofaen der når vi hadde stengt og etter dette dro jeg og dama hjem og da sov jeg i ca. tre kvarter i senga mi. Alene.

Når vi kom på føden så var det to par til som ventet på omvisningen. Etter hvert kom det cirka 6 andre par så vi var endel som skulle ha omvisning. Satt der og ventet. Ingen jordmor kom. Det måtte forespørsler til fra to forskjellige før en jordmor kom og hjalp oss. Vi ventet i 30 minutter før guiden kom! De hadde glemt oss! Mens vi satt og sto og ventet så var det ett annet par som ikke klarte å komme seg igjennom ei gjennomsiktig dør. Når de hadde problemer så sa jeg ganske høyt: "De har nok glemt dem også...!" og da lo de fleste parene. Måtte få opp stemningen litt.

Da vi endelig fikk en jordmor til omvisningen viste det seg at hun var svensk. Litt dumt at det ikke var en norsktalende person som forklarte oss synes jeg - selv om det var ganske forståelig det meste av det hun sa. Når vi kom på føden var det veldig varmt inne på rommet. Selv jordmoren klaget over varmen. Og for meg er varme det verste jeg vet. Det var ingen stoler å sitte på og jeg ynket meg fordi jeg etterhvert fikk vondt i ryggen. Blir rett og slett sliten av å stå stille med mine 132+ kilo. Og det var ikke godt å kjenne svetten sildre nedover ryggen. Det er ikke ideelt å svette før man skal på trening.

Heldigvis tok ikke omvisningen så utrolig lang tid. Når vi var ferdige var det hjem og spise litt mat og så legge seg for tredje gang. Sov bare i 20 minutter men følte meg i ganske god form etterpå. Resten er historie. Treningen gikk veldig dårlig.

Det var imidlertid lyspunkter på treninga. Den blonde Marie er alltid ett lyspunkt. Hun lyser opp stemningen med sitt flotte vesen. På rekordtid har hun fått meget fin teknikk i markløft.

Kjetil trente mengde i bøy. Han ble så fort ferdig at han plutselig ikke var å se mer. Plutselig var han borte. Hørte ikke at han sa hade engang Smiley

Tiller har trent lett over en lengre periode. Han skulle prøve seg på 200 kg i bøy i dag. Og han bommet. Utrolig.

Foruten at det var generelt bra liv med mange folk på trening idag så var det ikke så mye spesielt som hendte. Det må imidlertid nevnes at Buajoa tok turen til KK-67. Når jeg så han for første gang var det første jeg la merke til leggene hans. Tror kanskje det er de største leggene jeg noengang har sett i virkeligheten. Større enn Olaf sine legger tør jeg påstå.

Håper jeg får lagt meg ganske tidlig idag. Trenger å suge til meg all den energien jeg kan få nå.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Fasiten
« #524 : 26. juni 2006, 23:06 »
Tusen takk for flott trening Einar. Du kan det der med motivasjon Cheesy Håper etter hvert jeg kan løfte like mye som leggene skulle tilsi Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!