Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2955000 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #585 : 01. juli 2006, 17:49 »
Jeg og Mor di har litt av hvert til felles vi... Jeg tenkte egentlig å gifte meg med henne, og så adoptere deg... da kunne jeg gitt deg husarest, gjort deg arveløs og banket deg når det falt meg inn... rofl

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Fasiten
« #586 : 01. juli 2006, 17:59 »
Vel, nå har det seg slik at jeg har flyttet ut for snart 13 år siden da - så i så tilfelle hadde jeg nok heller vært "stesønnen fra helvete" som fra tid til annen kom på besøk.... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #587 : 01. juli 2006, 18:48 »
bare for å få grisebank...

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Fasiten
« #588 : 01. juli 2006, 20:04 »
Det er der verdt. Å komme på besøk og spise dere ut av huset hadde vært verdt et par-tre timer med juling. Minst !! Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #589 : 03. juli 2006, 16:49 »
Faen - tror vannet har gått for Mona... når hun reiste seg opp fra senga i stad kom det ca. glass med vann ut fra henne. Ringte jordmor og nå er det rett til sykehuset. Jeg må komme etter jeg har spist. Tviler på at hun skal føde idag når termin er 26.juli og hun ikke har hatt riier, men ikke vet jeg Smiley Håper det blir trening som normalt i kveld uansett selv om jeg skal klare å droppe den om hun begynner å føde om ett par timer Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

2strong

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #590 : 03. juli 2006, 16:52 »
Faen - tror vannet har gått for Mona... når hun reiste seg opp fra senga i stad kom det ca. glass med vann ut fra henne. Ringte jordmor og nå er det rett til sykehuset. Jeg må komme etter jeg har spist. Tviler på at hun skal føde idag når termin er 26.juli og hun ikke har hatt riier, men ikke vet jeg Smiley Håper det blir trening som normalt i kveld uansett selv om jeg skal klare å droppe den om hun begynner å føde om ett par timer Grin

Logg deg ut av TF og dropp treningen Gilberg, dra heller til dama di !

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Fasiten
« #591 : 03. juli 2006, 16:54 »
Gal, gal GAL mann.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Zuul

Sv: Fasiten
« #592 : 03. juli 2006, 16:56 »
Det er i sånne tilfeller man kan se hvor hardcore man er Smiley

- hvorfor er du så sein i dag Gilberg?

- Måtte kjøre fruen på sykehuset.

-er det noe galt?

- neida, skal føde, men jeg har tung dag på bøy i dag og den kan jeg bare ikke droppe

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #593 : 03. juli 2006, 17:03 »
Riktig Zuul Smiley Skal ikke droppe en fødsel for alt her i verden, men en riefri fødsel har vel aldri skjedd så jeg er ikke redd for at det blir føding umiddelbart. Jeg skal til dama mi etterpå men regner med å dra på trening etter det igjen. Det skal mye til for at jeg dropper treningen.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Zuul

Sv: Fasiten
« #594 : 03. juli 2006, 17:07 »
Dette kommer jeg sikkert til å få pes for, og ja Cochise, jeg tenker på deg her Smiley, men trenger egentlig mannen å vere inne i fødestua?

jeg vil helst slippe om mulig når den tid kommer.  Smiley

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

Sv: Fasiten
« #595 : 03. juli 2006, 17:09 »
Bæbiss Grin

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #596 : 03. juli 2006, 17:10 »
Han trenger ikke - men for egen del vil jeg være der selv om jeg kan risikere å besvime. Jeg liker ikke å se en hund med åpent sår på Animal Channel engang. Om jeg blør eller har sår selv er det ikke så farlig, men hvis jeg ser det på andre så synes jeg det er ekkelt. Tror likevel jeg skal klare å unngå å besvime under fødselen men vet aldri.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Mesterinne

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #597 : 03. juli 2006, 17:14 »
Du kan vel stå og holde henne i hånda, du trenger vel ikke akkurat stå og filme rett inn  Smiley

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

Sv: Fasiten
« #598 : 03. juli 2006, 17:22 »
Jeg personlig hadde blitt sur hvis den jeg en gang får barn med ikke var sammen med meg under fødselen... Man trenger vel støtte da Smiley Og som Bente sier, så trenger man ju ikke å se der nede da Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #599 : 03. juli 2006, 21:50 »
Einar må sitte i en stol ved siden av senga, for han blir støl i ryggstrekkerne av å stå oppe lenge.
Å stå og stryke Mona over ryggen utgår også, da det vil få Einar til å svette, og svetting på Mandag og Tirsdag går ut over treningen på Onsdag.

Egentlig så bør du be om at fødselen blir tilrettelagt, Einar.... TIlrettelagt for deg...

Ellers er jeg helt enig med din sindige vurdering av RIer og fødsel. Trust me, det kommer mer vann enn et glass, når vannet VIRKELIG går. Det er fullt mulig at ungen er så lavt nå, at når vannet gikk, så tettet hodet igjen for resten, og at bebissen har det helt fint der den ligger nå. Kan gå et par uker til også, selv om det er gått litt vann... Men Mona trenger deg nok mye fremover, enten under fødsel eller hvis hun må vente på rier i dagesvis... Hun trenger ro, og ikke bevegelse.

Reprioriter, min venn.... Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!