Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954785 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Fasiten
« #630 : 08. juli 2006, 01:56 »
FY FADER! Mye kraft å muskler å finne på KK skjønner jeg!! Shocked

Hvem er hvem på bildet?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #631 : 08. juli 2006, 02:16 »
Vi blir kalt Norges Kuleste Styrkeløftsklubb og jeg tror nok at vi er den sterkeste klubben også i kilo. Tror også vi var den første klubben som ble grunnlagt? KraftsportsKlubben av 1967 er uten tvil det tøffeste navnet på en styrkeløftsklubb også. Ikke den beste klubben på poeng, men den sterkeste klubben. Desverre er ikke jeg i markløfteliten, men klubben har ett renommé på å fostre sterke markløftere.

Foran til venstre i grå genser er Sturla Davidsen. Tynn og slank. Veide over 130 på sitt meste og var da MASSIV. Så har vi Jøran som jeg ikke husker etternavnet til. Utrolig fin teknikk på han. Den med størst dobbelthake er meg. Og til høyre for meg står Olaf Dahl. Han er mye brunere nå fordi han brukte noen timer under solariumsrørene i det siste.

Bak til venstre er Espen "Bøs" Aune. Han er strongman og ikke medlem av vår klubb, men han trener noen ganger hos oss og han er en meget god medhjelper for oss. Spesielt for Olaf som trener oftere enn andre i klubben. På tirsdager og torsdager er det sjelden andre for å hjelpe han enn Espen.

Bak meg til høyre så er Kristian Kolstad slik han så ut når han veide over 100 kg. Så ble han syk. Både fysisk og psykisk. Tenkte for mye på kondisjon, kosthold og fettnivå. Nå er han bare 98 kg og slank. Jeg liker mye bedre den kraftige versjonen.

Til høyre for han har vi Håvard Horn. I likhet med Jøran så har han veldig god teknikk.

Det har også Even Skaland som er til høyre for Håvard igjen. Even er svært muskuløs og har svært liten fettprosent. Han løfter kun uten utstyr fordi han er ikke tøff nok til å prøve utstyret og stille med dette. Garantert medalje på årets j-NM i styrkeløft. Sannsynlig gullkandidat med utstyr - men en sjanse han sannsynligvis går glipp av om han fortsetter å være sta og dum.

Bakerst til høyre for Espen er Andreas Tiller. Har en sterk vilje denne radiografen, men i det siste har han vært litt sløv med å være disiplinert med treningstidene. Det lønner seg ikke i lengden. Likevel står han på og gjør det meste av det han skal. En riktig sliter som ikke får noe gratis. Foruten hårene på brystkassen da.

Til høyre for Andreas Tiller har vi stilbøyeren Jan Arthur Aune. Tidligere fitness- og friidrettsutøver som er alt for redd for å få diabetes. Han raste ned 12 kg i vekt på veldig kort tid når han fikk vite at han var i faresonen for å få diabetes. Istedet for å kutte ut all coladrikkingen som han var en storkonsument av så droppet han omtrent alle karbohydrater. Ekstrem er kun forbokstaven. Han opprettholder uansett den slanke linjen til KK-67. Arthur er den som er sterkest i grep i forholdt til sin egen allmenne styrke. Chins med en finger finger pr. hånd og overgrep på tunge vekter er han kjent for.

Til høyre for Arthur er Jon Arne Herjaune. 17-åringen som imponerte helt utrolig på sitt debutstevne der han løftet 185 - 125 - 220 eller noe slikt uten utstyr i alle øvelser. Jeg tipper 250 - 150 - 250 blir å se på j-NM 2006. Han er å regne med for framtiden. Han ser ikke bort ifra at han kan komme til å veie 160-170 kg som velvoksen senior. Det kan bli bra!

Helt til høyre og bak Even står Kjetil Holm. Kjetil Holm er fokusert. Han er utrolig fokusert. Han gjør alt det riktige. Og nesten ingenting feil. Han trener som en Gud. Og har alltid hatt mål som vi andre har ledd av. Men vi ler ikke mer. For han klarer målene sine. Ingen har mere framgang enn han. Hans store idol er Paul Anderson som tok ca. 500 kg i bøy. Uten utstyr. Ellers liker han Elvis Presley, Johnny Cash og sjakklegenden Jose Raul Capablanca. Han sier ikke så mye. Åpner munnen kun på forespørsel eller når det er noe viktig å si. For Kjetil er en seriøs mann. Ett monster. En maskin. THE HOLMINATOR!

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Fasiten
« #632 : 08. juli 2006, 02:20 »
Takktakk til dere begge! Dere er en inspirerende gjeng, med fult av fargefulle profiler! TIpper du har rett når du sier at dere er den sterkeste klubben i norge!

Tipper jeg må innom klubben deres og trene en gang i mitt liv om jeg får lov Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #633 : 08. juli 2006, 02:24 »
Alle får lov til å komme inn og gjestetrene på klubben vår. Og det er ikke noe som trenger å være ett mål for livet. Det kan være ett mål for september. Hvorfor ikke delta på stevnet vårt som skal arrangeres i september? Det er ett KM, men hvis du spør fint kan du sikkert få delta. Da får du kjenne lukten av 40 år gammel svette. Svette som har løftet mange tonn kilo.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Fasiten
« #634 : 08. juli 2006, 02:28 »
Hehe, det hadde vært noe ja!! Men verken lover eller utelukker noe, hadde vært stort å bare fått sett på Smiley (Om det blir noe av skal jeg prøve å spør riktig så fint!)

Men må innrømme at VM Senior er førsteprioritete når det gjelder å reise å få med seg ting, tenk om jeg hadde fått med meg det?!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #635 : 08. juli 2006, 02:35 »
Men må innrømme at VM Senior er førsteprioritete når det gjelder å reise å få med seg ting, tenk om jeg hadde fått med meg det?!
Tenk om du hadde fått med deg det??? Tenk om du IKKE hadde fått med deg det. Å se VM i styrkeløft i Stavanger er selvsagt obligatorisk. Om du så må gå! Der skal du være! Hvis ikke kommer du til å angre resten av ditt liv. Det lover jeg deg.

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Fasiten
« #636 : 08. juli 2006, 02:36 »
Har det noen gang vært VM i styrkeløft i Norge før? Det skjer vel veldig sjelden..? Ikke VM altså, men i Norge..
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #637 : 08. juli 2006, 02:38 »
Det var VM i Fredrikstad i 1987. Så ja, det skjer svææært sjelden. Så alle må oppleve dette når det blir VM på hjemmebane. Vi har sett fram til dette i mange år nå vi aktive styrkeløftere. Det blir gull! Jeg var på VM i Vejle i 2003. Det var også en opplevelse - men det blir noe helt annet å få VM på hjemmebane. Det blir historisk. Det blir fantastisk. Og det blir medaljer!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Fasiten
« #638 : 08. juli 2006, 02:39 »
Let the gold stay in Norway! Cheesy

Det hadde vært supert og fått med seg ja!! Smiley Mange som deltar?
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Fasiten
« #639 : 08. juli 2006, 02:41 »
Jepp, er vel ikke så ofte det blir arrangert vm i norge! Om jeg virkelig går inn for det skulle det nokk ordnes Grin Dæven så rått det hadde blitt/kommer til å bli Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Fasiten
« #640 : 08. juli 2006, 09:54 »
Miljøet på KK67 er knallbra. Det er utrolig motiverende å se sterke karer leke seg med veldig  tunge vekter man selv drømmer om å løfte. Holminator er en konsentrert mann, men han er jo ikke helt stum da Smiley

KM i september skal gjennomføres med stil Cheesy

Einar: Hvordan melder jeg meg inn Smiley?

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #641 : 08. juli 2006, 10:07 »
Holminator er ikke helt stum nei. Én må bare snakke om det riktige temaet. Da kan det fosse ut av han Smiley En kongefyr. Jeg har virkelig sansen for han.

Du melder deg inn ved å snakke med Olaf. Da får du anti-dopingspapirer  og innmelding til klubben. Gjør det så fort som mulig!


Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Sjefskjerring

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 569
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 569

Sv: Fasiten
« #642 : 08. juli 2006, 11:50 »
Kraftsport ble grunnlagt i 1957! Og Hans Martin Arnesen som er klubbens leder var også en av dem som startet klubben! DET står det respekt av! Ingen over, ingen ved siden!
 Smiley

(Så det er nok VI som er den kuleste, sterkeste og råeste klubben i landet...Wink)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #643 : 08. juli 2006, 12:49 »
Den eldste kanskje - absolutt ikke den kuleste, sterkeste og råeste Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Fasiten
« #644 : 08. juli 2006, 16:34 »
imponerende og motiverende lesning. jeg fikk lyst til å gå og trene for å få opp pinglepersene mine! hehe! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!