Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2957916 ganger)

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Fasiten
« #660 : 11. juli 2006, 21:03 »
Hm, latterlige 200? Stort sett er fasiten motiverende lesing, men denne var et lite tilbakesteg. Man kan godt være stor og sterk, men trenger ikke å hovere.

No snakka vel ikkje Einar om deg og dine vekter, men om  Tiller, og for tiller burde 200 være ei latterlig vekt, då eg anntar han har gjort langt meir.
For nokre år sidan var 200 kg meget tungt for meg (det er mange år sidan) eg eg var veldig fornøgd, og stolt av å gjere 200 då. No derimot er 200 ei oppvarmingsvekt når eg er i form.
 pga skada har eg hatt tilnærma opphold i knebøytrenig i ca 8 veker, det gjer at 200 er skandaløst tungt, og når eg går ut med vekta på skuldrene er det kun to ord som står i hode på meg og det er: "legg opp"  Ikkje fordi 200 nødvendigvis er ei dårlig vekt, men fordi for meg føles det tragisk då eg har vært enormt mykje sterkare.

Det må da være lov å bruke litt fargerikt språk for å forklare den dårlige formen ein er i, uten at heile bataljoner av folk  skal begnne å grine..

Om fem år sitter du sjølv her inne å fører dagbok og iriterer deg over dagsformen, og at du kun gjorde ein latterlig 3 er på 210 i bøy i dag.

"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Fasiten
« #661 : 11. juli 2006, 21:06 »
Tror nok Alex oppsumerte dette helt riktig ja.  For Einar og Tiller så er 200 tåpelig vekt-likedan som 150 kg er ei tåpelig vekt for meg når jeg er i form. Tongue

Hva har du gjort som gjør at du er skada Alex?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #662 : 11. juli 2006, 21:16 »
200 i knebøy er en latterlig vekt for de fleste på KK; det er fordi de fleste stiler høyere enn det. Vi syns også selv at vi løfter latterlig lite og blir aldri fornøyd. Det fleipes mye med lette vekter og "tynnlarser" på KK, men alle blir respektert for den de er. Tiller har tidligere vært god for 230 uten utstyr, og han er selvsagt ikke fornøyd med 200 - selv om han i går var fornøyd med at han er på vei oppover igjen. På KK betyr det noe å være sterk, og "sjefen" er den som løfter mest, dvs. per i dag Olaf. Den egentlige sjefen er selvsagt Sturla, inntil Olaf eventuelt passerer ham. Men bortsett fra det er det et meget romslig fellesskap.

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Fasiten
« #663 : 11. juli 2006, 21:20 »
Tror nok Alex oppsumerte dette helt riktig ja. For Einar og Tiller så er 200 tåpelig vekt-likedan som 150 kg er ei tåpelig vekt for meg når jeg er i form. Tongue

Hva har du gjort som gjør at du er skada Alex?

Eg skada meg i først knebøyen på EM, fremre leddbånd har fått seg ein kraftig strekk, sammtidig som at eit eller anna har skjedd med bakre menisk, skal til MR om litt, men har ikkje komme til endå. Knebøy går forsåvist greit no, men eg må passe på å ikkje gå for djupt, altså heilt i bunn. Godkjente knebøy kjører eg alltid, for kan ikkje du kjøre godkjente knebøy, så får ein eller finne noko anna å gjere.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Zuul

Sv: Fasiten
« #664 : 11. juli 2006, 21:24 »
No snakka vel ikkje Einar om deg og dine vekter, men om Tiller, og for tiller burde 200 være ei latterlig vekt, då eg anntar han har gjort langt meir.
For nokre år sidan var 200 kg meget tungt for meg (det er mange år sidan) eg eg var veldig fornøgd, og stolt av å gjere 200 då. No derimot er 200 ei oppvarmingsvekt når eg er i form.
 pga skada har eg hatt tilnærma opphold i knebøytrenig i ca 8 veker, det gjer at 200 er skandaløst tungt, og når eg går ut med vekta på skuldrene er det kun to ord som står i hode på meg og det er: "legg opp" Ikkje fordi 200 nødvendigvis er ei dårlig vekt, men fordi for meg føles det tragisk då eg har vært enormt mykje sterkare.



Kan vitne om at stakkars MR. Benkpress snakker om å legge opp selv om han tar langt mer enn 200 nå. Så han tøyser ikke Shocked

Men han er jo alt for ung og vakker til å legge opp Grin

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #665 : 11. juli 2006, 21:25 »
Jeg har sett Tiller gjøre 220kg x3 på trening uten utstyr og 275kg x2 med utstyr,så det burde være en lett vekt 200kg ja.

Jeg er enig med Mr.Benkpress her i tolkingen av innlegget til Einar.
Jeg blir forresten ikke mobbet for å ikke klare 200 kg i bøy raw.De muntrer meg heller opp så jeg en dag skal klare det. Cheesy
Det er aldri noen mobbing for at noen er sterkere eller svakere enn de andre.
For der Einar er svak,er jeg sterk vice versa... Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Fasiten
« #666 : 11. juli 2006, 21:35 »
No snakka vel ikkje Einar om deg og dine vekter, men om Tiller, og for tiller burde 200 være ei latterlig vekt, då eg anntar han har gjort langt meir.
For nokre år sidan var 200 kg meget tungt for meg (det er mange år sidan) eg eg var veldig fornøgd, og stolt av å gjere 200 då. No derimot er 200 ei oppvarmingsvekt når eg er i form.
 pga skada har eg hatt tilnærma opphold i knebøytrenig i ca 8 veker, det gjer at 200 er skandaløst tungt, og når eg går ut med vekta på skuldrene er det kun to ord som står i hode på meg og det er: "legg opp" Ikkje fordi 200 nødvendigvis er ei dårlig vekt, men fordi for meg føles det tragisk då eg har vært enormt mykje sterkare.

Det må da være lov å bruke litt fargerikt språk for å forklare den dårlige formen ein er i, uten at heile bataljoner av folk skal begnne å grine..

Om fem år sitter du sjølv her inne å fører dagbok og iriterer deg over dagsformen, og at du kun gjorde ein latterlig 3 er på 210 i bøy i dag.



Tok ikke uttrykket personlig, er litt for lik Einar i bruk av ord til å bli det. Men synes bare det virket litt sterkt å kalle 200 kg latterlig. Synes Tiller gjør en sterk innsats for å komme tilbake i bøyform.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Fasiten
« #667 : 11. juli 2006, 22:45 »
200 ER latterlig for enhver styrkeløfter over 90kg. Smiley



 >Cheesy  2thumbsup rofl Dance Erter lol


Det kan godt være, men å latterliggjøre personer som faktisk prøver å bli styrkeløftere er kanskje ikke det beste trikset dersom man ønsker rekruttering? Smiley

Å benytte skjorte i benkpress dersom man løfter under 200 kg er også latterlig, men sånn er vel livet.

Å latterligjøre nybegynnere er det da ingen som er tjent med, har ikke inntrykk av at dette skjer i styrkeløftermiljøet heller. Hvor mye man løfter er jo avhengig av flere faktorer, en er talent, en annen er hvor lenge man har trent og hvor bra man har trent,  og mange flere andre faktorer som jeg ikke kommer på nå. Smiley

Å løfte benk med skjorte synes jeg er bra, da det sparer skuldrene mye kontra å løfte raw benk. Men jeg skjønner hvor du vil hen.  biggrin

Hvorfor det?
Det kan være en rekke grunner til at man løfter mindre enn 200 kg i knebøy uten utstyr på ca.90 kg.
Er en respektabel vekt raw det.

Jeg kan synes at 135 kg i benk med skjorte er skandaløst dårlig for en på 90 kg+. Men du vil sikkert ikke være enig med meg der.

Så hva med å bare spare seg for de hoverende og retarderte utspillene!
Bare smil og vær glad for at du er så sterk som du er. Kanskje du har et talent Smiley Og det er kanskje ikke er gitt for alle å løfte 200 kg+ raw i knebøy!

ps. jeg tar 200 kg raw i -90 kg klassen.


135 kg med skjorte i benk i 90+ er skandaløst dårlig!  Shocked

Hoverende og retarded var det ikke ment som, se tegningen over.  Grin

Talent og talent fru blom - har alltid likt bøy, og begynte vel på en 70-80kg for en seks år siden, drømte aldri da om at jeg skulle ta så mye som jeg tar nå den gangen.

Jeg er glad hver dag jeg er frisk og rask, har alle lemmer i behold og kan gå på trening og løfte. Smiley Spesielt sterk synes jeg ikke at jeg er. Som Gilberg sa, så skal en styrkeløfter aldri bli fornøyd, og det er helt sant. Det handler om innstilling, om man er fornøyd med det nivået man ligger på, så må man gå hjem og legge seg. Jeg var f.eks. fornøyd med løftet mitt på 240kg i markløft, fordi dette var over forventningene for det stevnet. Men samtidig er det ikke så mye å skryte over for en mann med kulemage og smale skuldre som meg det heller.  Wink

Skjønner virkelig ikke at noen kan ha glede i å komme med sånne bastante og idiotiske utspill som da f.eks stallion gjør her.
Er du god bør du prise deg lykkelig over det, og at noen løfter mindre kan jo rett og slett bety at man selv har et talent.
Hva med å bare verdsette det og prøve å ikke ta helt av.
Tross alt har alle forskjellig motivasjon for å drive med idretten. Er faktisk ikke alle som driver for å vinne VM.
Noen prøver faktisk å være med på å skape et godt miljø og bidra til rekruttering, skaffe seg venner, etc.

Mens andre kun er ute etter å hovere, og opphver seg selv til enhver tid fordi man har blitt så feit at man klarer å kjøre noen tunge bøy dry


Glad vi har løftere på alle nivå i klubben vår. Og heldigvis har vi ingen stolte haner i flokken vår Smiley

Hehe. Jeg må smile godt her. Du tok jo helt av Ivrig Pingle. Kan trygt fortelle deg at jeg har bena *veldig* godt plantet på jorden. Det at jeg løfter litt tyngre vekter enn meningmann på gymmet på beina kan først og fremst tilskrives at jeg er gal i hodet. Ingen normale folk driver og kjører mye knebøy! Smiley Samtidig har jeg tatt mange unge talenter under mine vinger, og lærer oftere bort bøyteknikk enn jeg skifter underbukser (og det gjør jeg inntil flere ganger om dagen - bare så det er gjort klart - før en eller annen luring kommer med en smart kommentar om det.  eat

Snakk om fjæra som ble til fem høns, jeg er svært imponert over evnen du har til å trekke så mange slutninger om meg ut fra en setning. Smiley

Jeg stiller store krav til meg selv, og kan nok i det henseende virke ekstrem, og når noen synes jeg har ekstremt tunge utfall (170kg), eller kjøre tunge dype bøy, så synes jeg selvsagt det er morsomt, men likevel vil jeg selvfølgelig alltid bli bedre! Smiley

Det å kunne være frisk og rask og trene slik man ønsker er ingen selvfølge, og alle har ulik motivasjon og drivkraft for det de driver med. Sykdom og skader kjenner jeg godt til. Det er nettopp det jeg synes er bra med styrkeløftmiljøet, at det er så inkluderende og har rom for alle, uansett ambisjonsnivå, og at alle er med og hjelper alle, enten det er med hjelp av utstyr, låne bort utstyr eller gi bort tips om teknikk osv. Jeg har fått mye, mye hjelp og er en stor takk skyldig til mange i styrkeløftmiljøet for positive innspill og mye hjelp.

heidi, thyve, arnesen, bente, saktemensikkert, expedite, listefyll, jørgen (ingen spesiell rekkefølge - men alle har hjulpet meg en eller flere ganger på en eller annen måte - og mange er nok glemt og utelatt)

uten positiv støtte og innspill hadde det vært svært vanskelig å komme dit jeg har kommet i dag. jeg trente i flere år med tanke på å konkurrere og bestemte meg for å klare 200kg i knebøy før jeg skulle være med i konkurranse. og angrer ikke på det. så får tiden vise hvor god jeg kan bli. benken er min største utfordring, og det er noe jeg jobber med, selv om den er skandaløst dårlig, så har den vært enda mer skandaløst dårlig! Smiley det skal mye til før jeg er fornøyd, og det kan også komme til uttrykk i det jeg skriver.  yoyo

Da håper jeg du løfter over 200 raw.

Hehe, ja hvis ikke kan jeg jo bare gå hjem og legge meg! Smiley Det gjorde jeg senest på mandag, så regner med at den sitter ja. Smiley


Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Fasiten
« #668 : 11. juli 2006, 23:51 »
Samtidig har jeg tatt mange unge talenter under mine vinger, og lærer oftere bort bøyteknikk enn jeg skifter underbukser (og det gjør jeg inntil flere ganger om dagen - bare så det er gjort klart - før en eller annen luring kommer med en smart kommentar om det.  eat


Kjære gud i helvete, ikkje fortell at du lærer dei den knebøyteknikken du kjøre her:
http://www.youtube.com/watch?v=47guvbO6iYc

Å hovere over å ta 170 i utfall er ikkje å være "gal i hode" det er å være ein idiot.
Utfall gjer like mykje for knebøy som pec-deck gjer for benkpress.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Fasiten
« #669 : 12. juli 2006, 00:17 »
Knebøy med horisontal rygg var et relativt nytt fenomen for undertegnede. Jeg støtter imidlertid Stallions rett til å kjøre denne formen for bøy uten at Mr.Benkpress skal begynne å grine.

Vennlig hilsen
Nero

Hyggelig at du kommer til mitt forsvar, men husk på at jeg er stor gutt nå og kan slå tilbake. Wink  Tongue biggrin

Mr Benkpress liker sikkert bare å være vanskelig. Smiley


Kjære gud i helvete, ikkje fortell at du lærer dei den knebøyteknikken du kjøre her:
http://www.youtube.com/watch?v=47guvbO6iYc

Å hovere over å ta 170 i utfall er ikkje å være "gal i hode" det er å være ein idiot.
Utfall gjer like mykje for knebøy som pec-deck gjer for benkpress.


Nei, den videoen der er gammel og hadde du brukt hodet ditt hadde du skjønt det, den har mest nostalgisk verdi. Hadde du sett på mine nyere videoer så ville du sett hvilken teknikk jeg bruker nå. Smiley

eks:

http://www.youtube.com/watch?v=MYF-QUi4d9c
http://www.youtube.com/watch?v=XIkadpNo0GQ

Jeg har ennå ikke gjort meg opp en mening om du er spydig fordi du bare skal provosere og som regel er en grei kar forøvrig, eller om du rett og slett bare er en dust. Wink

Men jeg tar det som en æresbevisning av deg å bli kalt idiot, siden du kalte Johann Olav Koss for en kuk. Og kuk og idiot er jo nesten synonymer, så jeg bør føle meg beæret. Smiley


http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=41995.0


Sitat Mr Benkpress om Johan Olav Koss:

Det finnes mange faktorer, mannen er ein kuk enkelt og greit, tidligare var han ein dopa kuk.


Nå er jeg svært tykkhudet, så jeg bryr meg ikke noe særlig om det du kommer med, men om det er representativt for deg og hvordan du omgås dine omgivelser synes jeg synd på deg.

Nybegynnere og andre mindre hardhudede sjeler kan nok fort bli såret av slike kommentarer. Synes uansett å kalle folk for idiot og kuk hører barnehagestadiet til, men der er du sikkert uenig?

*kos og kyss*

- stay strong

-- stallion

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Fasiten
« #670 : 12. juli 2006, 00:28 »


http://www.youtube.com/watch?v=XIkadpNo0GQ


Nå er jeg svært tykkhudet, så jeg bryr meg ikke noe særlig om det du kommer med, men om det er representativt for deg og hvordan du omgås dine omgivelser synes jeg synd på deg.


Synes du sind på meg? Kva med omgivelsene mine då???

Imponerende korleis formen har forbedra seg, det skal du ha. Men det er jo litt vanskelig å seie korleis den blir med litt belastning på stanga, det er lett å kjøre teknisk bra når ein kjører med latterlig lette vekter.

Beklager Einar, for at eg roter til treningsloggen din, håper du tilgir meg. EG kan gi deg ein "Blow Job" som takk for lånet av plass.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Fasiten
« #671 : 12. juli 2006, 00:34 »
Synes du sind på meg? Kva med omgivelsene mine då???

Imponerende korleis formen har forbedra seg, det skal du ha. Men det er jo litt vanskelig å seie korleis den blir med litt belastning på stanga, det er lett å kjøre teknisk bra når ein kjører med latterlig lette vekter.

Beklager Einar, for at eg roter til treningsloggen din, håper du tilgir meg. EG kan gi deg ein "Blow Job" som takk for lånet av plass.

Okay. så dum er ingen. Smiley Du er bare vanskelig du Mr Benkpress.

Jeg så forresten engang en fet liten fyr på toppidrettsenteret som jeg trodde var vaktmester der eller noe, og så gikk han under stangen og løftet 290kg i knebøy - da ble jeg imponert. han lagde slike merkelige spyttelyder før han skulle gå inn også, sånne pføy, pføy, pføy, pfffft. pffft. pfff, pff...

kjenner du til han ?

http://www.youtube.com/watch?v=MYF-QUi4d9c

Der har du nok en gang linken til km-løftene i bøy, den lå også ved i den forrige posten min.

Men konklusjonen er jo at du er en liten obsternasig løftemann. På skolen hadde vi også hele tiden de som skulle si imot alle andre og alltid skulle finne på noe frekt og si. Smiley

*kos og klem på kinnet*

Gilberg tar sikker med glede i mot forslaget ditt. Skulle til å spørre om du er en erfaren mann, men jeg lar være.   rofl

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: Fasiten
« #672 : 12. juli 2006, 00:46 »
Mange vil nok sette pris på å vite at Mr.Benkpress viser sin takknemlighet overfor andre mannfolk ved å praktisere oralsex. Dette kan også forklare de merkelige spyttelydene som forekom i et tilfelle beskrevet i innlegget over her. Det er nærliggende å spørre hvem som surret knebind, men det er kanskje best å la enkelte spørsmål stå ubesvart.

Vennlig hilsen
Nero

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Fasiten
« #673 : 12. juli 2006, 00:49 »
Okay. så dum er ingen. Smiley Du er bare vanskelig du Mr Benkpress.

Jeg så forresten engang en fet liten fyr på toppidrettsenteret som jeg trodde var vaktmester der eller noe, og så gikk han under stangen og løftet 290kg i knebøy - da ble jeg imponert. han lagde slike merkelige spyttelyder før han skulle gå inn også, sånne pføy, pføy, pføy, pfffft. pffft. pfff, pff...

kjenner du til han ?

http://www.youtube.com/watch?v=MYF-QUi4d9c

Gilberg tar sikker med glede i mot forslaget ditt. Skulle til å spørre om du er en erfaren mann, men jeg lar være. rofl

Vist denne mannen var skalla, eller iallefall hadde kraftig påbegynt måne, så vil eg kansje tru det var meg, og om han i tillegg omtalte alle sine venner rundt seg som kuker, så er det endå større kjangsefor at var meg.
Var du han skalla tynne mannen, med den overdimisjonerte ræva, først trudde eg at eg såg ei ræv på to tynne bein gå rundt der, men når eg fekk på meg brilleneså såg eg at det var ein spinkel kropp oppå den vandrane ræva.

Eg såg KM videoen, men som sagt det er litt vanskelig å sjå an teknikk med så lette vekter.

Eg veit Einar slår til;-)
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Fasiten
« #674 : 12. juli 2006, 01:10 »
Vist denne mannen var skalla, eller iallefall hadde kraftig påbegynt måne, så vil eg kansje tru det var meg, og om han i tillegg omtalte alle sine venner rundt seg som kuker, så er det endå større kjangsefor at var meg.
Var du han skalla tynne mannen, med den overdimisjonerte ræva, først trudde eg at eg såg ei ræv på to tynne bein gå rundt der, men når eg fekk på meg brilleneså såg eg at det var ein spinkel kropp oppå den vandrane ræva.

Eg såg KM videoen, men som sagt det er litt vanskelig å sjå an teknikk med så lette vekter.

Eg veit Einar slår til;-)

Lar deg få siste ordet her. Dette er så lavmål at jeg ikke gidder å kommentere det engang. Smiley Nå forstår jeg hvorfor du har mørke ringer under øynene dine. Smiley  Erter

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!