Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954680 ganger)

silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #675 : 12. juli 2006, 01:18 »
Det var jo du som fikk siste ordet...  Huh

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Fasiten
« #676 : 12. juli 2006, 01:19 »
neida, han kommer snart og sier noe barnslig, og så svarer jeg ikke, fordi jeg er sååå voksen. så kommer gilberg til å få sjokk når han våkner opp og ser at han må bla sytten sider tilbake for å finne ut hva han trente sist!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #677 : 12. juli 2006, 01:23 »
Ho ho ho! I luuuuuuuuv it! Det er slik det skal være! Fasiten gir folk svar på alt! Det er her det skjer!

Alex skal få slippe å gi meg blowjob selv om det helt sikkert hadde vært godt. Kan få massere meg endag når vi møtes Smiley Uansett så liker jeg at det skrives i boka mi. Jeg liker action!

Og man kan kanskje kalle det at jeg synes 200 kg er en latterlig vekt for hoverering, men jeg synes ikke det er hoverering ettersom jeg sier at man ikke er sterk før man tar 300 - 200 - 300 uten utstyr. Jeg tar ikke det enda og er derfor ikke stolt nok til å kunne tenke tanken på å hoverere. Det er en skam at jeg ikke tar 300 - 200 - 300. I likhet med mange andre så prøver jeg imidlertid så godt jeg kan på å klare det og føler jeg er ganske nærme og kommer til å nå målene om ikke så alt for lenge.

Jeg latterligjør aldri nybegynnere og jeg latterligjør ikke noen som helst hvis innsatsen er bra. Hvis innsatsen ikke er bra, derimot, da kan man få seg noen salver. Det har man fortjent Smiley KK-67 har mottoet "adversity breeds diversity" og vi får ikke skryt før vi gjør oss fortjent til det. Muhammed er rask med å sette oss på plass om vi forsøker å hoverere.

Folk som tar 170 kg i knebøy kan imponere meg, men 170 kg i knebøy er ingen imponerende knebøy. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Vekter er for meg en absolutt ting. Ingen relativ greie. 200 kg er 200 kg. Og liker man å løfte vekter så liker man å bli sterk. Da liker man å løfte tungt. Ét setter ikke begrensninger for seg selv. Bruker ikke speilet mer enn kreftene. Strongman er i så måte en bra greie. Er man for lav så har man ikke noe der å gjøre. Løfter man ikke dekket på 500 kg så kan man ikke spørre om å vise at man er sterk i forhold til kroppsvekten ved å løfte ett dekk fra en trehjulsykkel på 15 kg istedet. Alle strongman ser opp og fram. De vil løfte de umulige objektene. Og de skyr ingen midler. Heller ikke doping. Det siste synes jeg er synd, men det viser også hva de er villige til. Styrken er ett begjær. En lidenskap. Kreatinboksen de kan vinne i førstepremie betyr ingenting. Ikke femhundrelappen de får "på kjøpet" heller. Det gjør imidlertid styrken. De skal løfte det som er umulig for vanlige folk.

Hva kan vanlige folk løfte? Gjennomsnittet kan nok ikke løfte så mye, men det finnes folk som er grisesterke. Én har bønder, rørleggere, snekrere og mange andre arbeidsgrupper som har noen sterke folk blant seg. Mange har ikke rørt ei vekt, men første gang de løfter kan de løfte vekter som blant folk flest blir annsett som sinnsyke. Dette er grunnen til at jeg setter grensa for å virkelig være sterk til å være 300 - 200 - 300. Jeg tror ingen vanlig mann kan løfte så mye. Jeg tror kun de som satser seriøst kan oppnå slike vekter. 200 kg i knebøy er hundre kilo mindre enn grensa på 300 kg og blir derfor betegnet som ei latterlig vekt. Jeg forventer mye mer av meg selv og jeg forventer minst 200 kg i knebøy fra folk som trener for å bli sterke. Er man nybegynner så er det bra bare at man trener, men hvis man teller kalorier og gjør alt man kan for å holde vekta fordi man absolutt skal konkurrere i -82,5 på KM da betyr utseende mer enn styrken. Da er man en Børre eller Kyrre synes jeg. Det er selvsagt noe annet hvis man kan få gull i VM. Da tar man med seg dette gullet og fortsetter og higer etter å løfte mer. Hva er vitsen med gull etter gull, år etter år, hvis det går på bekostning av å løfte mer? "Jeg skal ikke bare bli verdensmester én gang. Jeg skal bli Champ og Champions. Hundre ganger på rad!" - sa Olaf Dahl engang. Det likte jeg.

Til dere som ikke løfter 200 kg i knebøy - ikke ta dere nær over at jeg synes 200 kg er en latterlig vekt. Jeg er glad for rekruttering til sporten og jeg synes innsats er mere imponerene enn kilo. Derfor kan en som veier 60 kg og løfter 100 kg være mer imponerende enn en som veier 120 kg og løfter 1000 kg. Den lette trenger imidlertid ikke være sterk enda selv om han kan være ett talent og hvis han gjør ting riktig kan han komme langt. Men å løfte 200 kg er ikke å komme langt. Det er å komme over nybegynnernivå. Om man er av normal høyde i allefall. Hvis man er 1,70 eller høyere så skal ikke 200 kg være en stor sak å løfte uten utstyr. Ikke for en styrkeløfter. En atlet som spesialtrener for å løfte mest mulig i denne øvelsen. Driver man med hopp er det viktig å være slank og ha god spenst. Løper man 100 meter sprint er det viktig å være eksplosiv og ikke ha mye overflødig. Er man styrkeløfter er det viktig å få en kropp med mest hensiktsmessige vinkler og kraftarmer. Hvis man ikke er ett talent kan man selvagt løfte for morro skyld likevel, men hvis man er en tynnlars uten vinkler og gode kraftarmer så kan man ikke klage over at man ikke løfter 200 kg i knebøy. Da har man enten ikke trent lenge nok, spist godt nok eller rett og slett ikke har den rette innstillingen.

Konklusjon:
Vi har alle ulike forutsetninger, men alle normale mennesker kan løfte 200 kg i knebøy med flere års innsats hvis man er mer opptatt av styrke enn av speilet. De svake kan imponere minst like mye eller mere enn de sterke, men man er ikke sterk av den grunn. Én kan være sterk i forhold til kroppsvekt, men hvis en mann som aldri har trent med vekter løfter det samme som en som driver med styrkeløft så er det på grensen av å være latterlig i seg selv. Det bør gi vedkommende motivasjon til å trene enda hardere og spise enda mer for å én dag passere vedkommende.

Nå skal jeg gå og legge meg og drømme om at jeg tar en grei åtter på 300 kg i knebøy uten utstyr. Jeg tør faktisk drømme om det selv om Riku Kiri sannsynligvis har løftet i nærheten av dette da han har sagt: "Whatever weight you have dreamt about lifting - I have allready lifted". Det er kanskje hoverering, men det er hoverering med stil. Og det skal ikke være demotiverende. Det skal føles motiverende. Og for hele KK-67 er det det.

Light weights baby!! I morgen skal latterlig lette vekter løftes igjen. Tungt for de fleste andre, men lett for de på KK-67.

Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Fasiten
« #678 : 12. juli 2006, 01:31 »
the king has spoken!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #679 : 12. juli 2006, 01:39 »
Yo Einar...jo mer jeg prater med Marie, jo mer får jeg det for meg at vi har fler likhetstrekk enn det jeg er glad for....derfor må jeg stille et par kontrollspm:

Når begynte du å se på wrestling, og hvem er dine 3 favorittwrestlere?

Hvor mange damer har du mista pga trening?

Hva er ditt beste meritt fra en spisekonkurranse?
Vi er veldig like Apaco Smiley

1. Jeg begynte å se på wrestling når jeg var ca. 13 år tror jeg. Det var i 1990. Grunnen til at jeg begynte å trene som 16-åring var at jeg selv ville bli profesjonell wrestler. Jeg har fortsatt ei bok som omhandler wrestling-grep. Pleide å lage lister med hvem som hadde vunnet beltene og slikt tidligere. Tok opp 15-20 BETA (konkurrenten til vanlig VHS) videoer med Wrestling. Summerslam, Wrestlemania, Royal Rumble, Surivor Series osv. Når Sky Sports ble scramblet i 1992 så satt jeg og HØRTE på tv-sendingene. Jeg tok også opp mye på kasettbånd for å arkivere de entusiastiske komentatorene og de herlige sangene.

2. Min største favoritt i tiden som wrestlingfan var vel Bret "The Hitman" Hart. Jeg synes han virker god og snill, hadde bra kropp og hadde interessant wrestlingteknikk. Hulk Hogan likte jeg også, men han er egentlig veldig kjedelig når gjelder wrestling. Det samme gjelder Ultimate Warrior, selv om han hadde den tøffeste musikken og de beste musklene. Har sett helt fantastiske ting med Warrior der han løftet tunge menn over hodet i pushpress. Og kunne kjøre reps med dem! Vanvittig!

Når det gjelder tag-teams så var det The Heartbreakers, Legion of Doom og The Rockers som var tingen.

3. Tror aldri jeg har mistet damer pga. treningen, men begynte heller ikke å bry meg om damer før jeg var rundt 19-20 år. Før dette så var alt som sto i hodet på meg å bli stor og sterk. Ofret alt for å kunne bli dette. Spiste og hvilte hele tiden foruten når jeg trente. Aldri fester. Aldri byturer. Aldri noe foruten å spise, lese kroppsbyggerblader og trene.

4. Jeg har ikke noe å skryte av når det gjelder spisekonkurranser. Jeg kan nok spise mye av og til, men det nok matmengdene i løpet av en dag som blir det mest imponerende med meg. Men tror egentlig ikke det er så imponerende når det kommer til stykket. Sprenspiste imidlertid utrolig mye i 2003 når jeg skulle opp i vekt. Spiste så mye at jeg måtte drite 7-8 ganger før frokost om dagene. Begynte å blø hver dag og fikk strekkmerker på magen Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Fasiten
« #680 : 12. juli 2006, 02:02 »



Hehe. Jeg må smile godt her. Du tok jo helt av Ivrig Pingle. Kan trygt fortelle deg at jeg har bena *veldig* godt plantet på jorden. Det at jeg løfter litt tyngre vekter enn meningmann på gymmet på beina kan først og fremst tilskrives at jeg er gal i hodet. Ingen normale folk driver og kjører mye knebøy! Smiley Samtidig har jeg tatt mange unge talenter under mine vinger, og lærer oftere bort bøyteknikk enn jeg skifter underbukser (og det gjør jeg inntil flere ganger om dagen - bare så det er gjort klart - før en eller annen luring kommer med en smart kommentar om det.  eat

Snakk om fjæra som ble til fem høns, jeg er svært imponert over evnen du har til å trekke så mange slutninger om meg ut fra en setning. Smiley

Jeg stiller store krav til meg selv, og kan nok i det henseende virke ekstrem, og når noen synes jeg har ekstremt tunge utfall (170kg), eller kjøre tunge dype bøy, så synes jeg selvsagt det er morsomt, men likevel vil jeg selvfølgelig alltid bli bedre! Smiley



Hva gjør du så med disse talentene?
Du må jo få de med på stevner da.

Har sett samme type kommentarer i mange av innleggene dine, så dette er ikke en konklusjon utifra en setning.
Men jeg var også rimelig sikker på at du mente denne kommentaren dønn seriøst. Og det er det få som faktisk gjør.
Heldighvis!
Jeg ser for meg en nykommers møte med slike ekle kommentarer.

Vet også at du har satt deg noen høye mål, som tyder på litt mangel på kunnskap om hva som er en realistisk progressjon.
Men det kan hende du tvinger meg til å spise i meg de ordene ved en senere annledning.
Men jeg velger å tro at det er du som har tatt vann over hodet og ikke jeg.
Selv om jeg har gjort det mange ganger før  Wink

Mulig du bare er livlig i språkbruken her inne, men jeg synes det får deg til å fremstå som hoven. Og litt høyt på strå.
Kjenner deg ikke bare leser det du skriver.

Hvordan skal jeg ellers kunne kommentere noe her inne?!
Uten å lese innlegg og så kommentere de kun på bakgrunn av det som står der?
Det er sånn det bare må bli. Jeg kommenterer å så kan du svare og korrigere eller være uenig.
Du kjenner ikke meg heller, og jeg tok ikke akkurat helt av her jeg satt stille og rolig i stolen min  Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Fasiten
« #681 : 12. juli 2006, 02:15 »
ja, jeg skal revurdere årsmålene mine. Smiley markmålet er snart nådd. bøymålet er satt for høgt. men hadde opprinnelig planer om å kjøre smolov to ganger i år, men må faktisk kunne være istand til å jobbe også. greit nok når jeg bare satt på rævva i den forrige jobben min, men nå som pt funker det dårlig om jeg ikke kan gå.

bortsett fra bøyen da, som jeg skal sette ned, hva er det som er urealistisk ?

hadde jo 250 på trening før jul, og det er ikke urealistisk å øke 50kg på ett år om man  setter alle kluter inn! jeg har jo økt 30kg pr smolov runde jeg har tatt (to). hvorfor skal det stoppe før tre hundre på økende kroppsvekt og stort matinntak ?

selv om jeg ikke er like livlig i språkbruken som jan b diddl, så kan jeg nok slenge med leppa ja. Smiley

samtidig er det viktig å sette mål og delmål.

selv om årsmålene blir lavere enn opprinnelig tenkt pga div årsaker, så kan du jo sjekke loggen rundt km og il kraftsportstevnet og se hvor nære jeg var målene der, på il kraftsportstevnet overgikk jeg også målsettingen min, derfor jeg ble glad.

da jeg kjørte smolov sist og økte fra 210 til 240 på tre mnd var det ingen som trodde jeg ville klare det, men jeg gjorde det.

men man kan ikke kjøre slik hele tiden, da ødelegger man kroppen.

husk at begrensningene sitter i hodet!

på debuten min i april 4. hadde jeg 230-120-220 på mitt siste stevne i juni 10. hadde jeg 240-135-240 som er  45kg mer sammenlagt. har også gått opp ca 3kg i kroppsvekt. størstedelen skyldes mye og smart trening og mye spising, men selvsagt også visse tekniske tilpasninger..

jeg tror at på det første stevnet ville 235-125-220 vært absolutt maks, og på mitt siste stevne tror jeg 245-137.5-240 ville være absolutt maks.

ergo er den  brutto økningen på denne tiden på totalen 42.5kg, hvorav en del kg i benk og mark kan tilskrives tekniske forbedringer (kanskje 10-15kg totalt) ergo sitter man igjen med en netto styrkeøkning på 27.5-32.5kg, som samsvarer godt med at jeg kun har kjørt et seriøst program i år (to mnd med boris sheiko beginners) som jeg kjørte i forkant av km. jeg har også kjørt dette programmet to ganger før, og hver gang har jeg økt ca 30kg totalt, første gang 12.5-5-10, andre gang 10-0-20 og tredje gang nå 10-7.5-12.5 = 30kg (tallene for benk og mark er justert i forhold til de ekstra kg som  fobedret teknikk har gitt.

jeg har lenge vært klar over at bøymålet på loggen er satt urealistisk høgt, men har ikke vært under den oppfatning at det er spesielt mange som har brydd seg, og har derfor ikke giddet å oppdatere det. Smiley har revidert årsmålene til 260-150-260 nå. hadde vært spennende om noen ville inngå et veddemål på dette. er sikker på at jeg klarer det. om noen ville vedde 10.000 kr imot ville det gi meg et enda bedre incentiv til å klare det. Smiley

300kg i markløft er ingen umulighet om 12 mnd, men da skal alt klaffe. realistisk sett vil det ta lengre tid.

det at fremgangen går saktere jo høgere opp man kommer er jeg til en viss grad enig i, men så langt opp har jeg ikke kommet ennå.

man kan nok alltid bli mer ydmyk og lyttende til de som er sterkere enn en selv.

olaf dahl gliste da han hilste på meg, etter strongmandebuten bar smilet mer preg av respekt enn før stevnet. go figure. Smiley

trener du hardt og smart har du mer fremgang enn de fleste om du også spiser som en hest. :=)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Fasiten
« #682 : 12. juli 2006, 02:20 »
Det er slett ikke umulig. Og kanskje du klarer det om et år.
Men ville det kanskje vært bedre å tatt 285 kg om et år og så 310 kg året etter. I stedet for 300 kg og stoppe der?
Mange måter å nå et mål. Men om 300 kg ikke er det ultimate målet, ville jeg heller valgt å bruke litt mer tid på akkurat det målet.
50 kg er mye. Og betyr stort satsning. Dette kan føre til en rekke ting. Skader, overtrening, dårlig teknikk, tilbakegang i mark, osv.
Men alle har sin egen tilnærming til trening. Og du kjører tøft og har klart det bra. Så kanskje du får det til. og da skal jeg bare være glad på dine vegne.
Og ikke sur og grinete for at jeg tok feil  Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Fasiten
« #683 : 12. juli 2006, 02:45 »
angående de unge talentene er de fleste interessert i en hard rumpe på elixia, men de færreste er interessert i å konkurrere. har prøvd, tro meg. .)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Fasiten
« #684 : 12. juli 2006, 02:49 »
Det er slett ikke umulig. Og kanskje du klarer det om et år.
Men ville det kanskje vært bedre å tatt 285 kg om et år og så 310 kg året etter. I stedet for 300 kg og stoppe der?
Mange måter å nå et mål. Men om 300 kg ikke er det ultimate målet, ville jeg heller valgt å bruke litt mer tid på akkurat det målet.
50 kg er mye. Og betyr stort satsning. Dette kan føre til en rekke ting. Skader, overtrening, dårlig teknikk, tilbakegang i mark, osv.
Men alle har sin egen tilnærming til trening. Og du kjører tøft og har klart det bra. Så kanskje du får det til. og da skal jeg bare være glad på dine vegne.
Og ikke sur og grinete for at jeg tok feil Wink

ja, skader kjenner du nok godt til. det er sant at det er bedre å skynde seg sakte enn å ha hastverk. det kan gå galt ja, og videre sunt er det heller sikker t ikke!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #685 : 12. juli 2006, 09:27 »
Tror nok Alex oppsumerte dette helt riktig ja.  For Einar og Tiller så er 200 tåpelig vekt-likedan som 150 kg er ei tåpelig vekt for meg når jeg er i form. Tongue

Hva har du gjort som gjør at du er skada Alex?

Nei, Einar er ond.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #686 : 12. juli 2006, 09:33 »
Hei Einar du som er saa glad i varme. Du skulle ha vaert her i Estland naa. Over 30 grader og ikke air condition paa rommet.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #687 : 12. juli 2006, 10:08 »
Steike det hadde vært herlig! Jeg sitter inne på jobb nå og det er nok ikke så veldig varmt - men jeg må sitte med viften allikevel. Glohett for meg. Spesielt nå når jeg har en kunde her som svarer ja selv om han ikke forstår noe. Blant de 5 vanskeligste kundene jeg har hatt noengang. Forteller hvordan en øvelse skal gjøre. Han sier ja og gjør helt motsatt. Fortsetter og sier at han må gjøre slik, slik og slik. Og gjør motsatt. Må bruke makt på kroppen hans for å justere vinkler og ledd. Alt dette etter at setehøyden på ett apparat har blitt nummeret på ett apparat eller vekten man skal bruke på apparatet. Staten burde ha subsidiert treningssentre og latt pedagogiske vernepleiere fått praksis der. De aller fleste er normalt oppegående mennesker som selvsagt trenger hjelp av og til og får den hjelp jobben min går ut på. Enkelte derimot - enkelte burde heller satt seg på skolebenken eller fått en verge. Noen er idioter - de som får program og oppfølging og begynner med noe helt annet (andre øvelser o.l.) andre gang. Andre er dumme og kan ikke forstå ting som blir presisert og presisert gang etter gang. Bare nikker og sier ja uten likevel å forstå. Det blir varmt av slikt Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Fasiten
« #688 : 12. juli 2006, 10:34 »
KK i dag Einar? Skal kjøre litt mark, og vil gjerne ha hjelp Cheesy Skal prøve å forstå første gang Smiley

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #689 : 12. juli 2006, 11:14 »
Ho ho ho! Trening idag kl. 18.30. Du skal få den hjelpen du trenger  Grin Jeg gleder meg litt til dagens økt. Tror det blir knebøy med stopp på kloss med 190 kg og markløft på 245-247,5 kg og benk på 172,5 kg eller noe slikt. Må se om jeg klarer å terge opp Holminator og Becheden idag  Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!