Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2955042 ganger)

Utlogget Cochise

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 234
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 570

  • By the power of Greyscull!
Sv: Fasiten
« #705 : 14. juli 2006, 08:54 »
oi.. dette er jo nok et eksempel på at jeg ikke klarer skille mellom forskjellige høyder og masser. For det første trodde jeg at olaf var større enn apaco.. og så trodde jeg at apaco var mye høyere enn 180.. og han der monster reagerte jeg ikke så veldig på første gang jeg så han. men hadde sikkert gjort det hvis jeg hadde sett han på siden av en vanlig mann, og ikke nede på kk67. tror jeg har blitt for vant med det overnaturlige  Wink

så når jeg er i gang: når pleier siste mann med nøkkel forlate kk67 en fredagskveld sånn ca?
kk67

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #706 : 14. juli 2006, 08:55 »
Jeg kommer som regel ca. 18.30 og drar som regel 21.30+

Idag blir det kjettinger Marie! Tar du med miniskjørt og pisk?
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Cochise

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 234
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 570

  • By the power of Greyscull!
Sv: Fasiten
« #707 : 14. juli 2006, 09:26 »
 
kk67

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Fasiten
« #708 : 14. juli 2006, 09:46 »
oi.. dette er jo nok et eksempel på at jeg ikke klarer skille mellom forskjellige høyder og masser. For det første trodde jeg at olaf var større enn apaco.. og så trodde jeg at apaco var mye høyere enn 180.. og han der monster reagerte jeg ikke så veldig på første gang jeg så han.

Det er ikke rart jeg får psykiske problemer pga størrelsen min...jeg tror ikke jeg har møtt ett menneske som tror at jeg veier det jeg veier. Her om dagen var det en som tippa 95kg! og en annen tippa mellom 100 og 110...så jeg ser garantert ut som en dverg ved siden av Olaf Sad Alle tror jeg er høyere også...sikkert fordi at jeg har de dårligste genene nord for Durban, med en far og storebror som har en samlet skulderbredde på 13 cm. Shocked

Så nå blir det kanonspising i 14 dager, sånn at jeg kanskje kommer opp imot 142-143kg før jeg skal besøke kjempene på kk...sånn at de ihvertfall tror at jeg ikke er lillebroren til Marie Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #709 : 14. juli 2006, 10:25 »
Ha ha ha Smiley Uansett hvor stor du ser ut ; det første som skjer når du kommer til KK-67 er at du må ta den obligatoriske vekt-testen. Vi har ei vekt der alle som ser ut til å være over 100 kg må gå opp på. Vi elsker tunge folk på KK-67  Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #710 : 14. juli 2006, 11:50 »
Tyngste nå er vel Monsteret. Deretter kommer Dahl på 140 kg, Herjuaune på 134 kg, Gilberg på 132 kg - og så er det to-tre lettvektere på rundt 120 kg og enda noen lettere enn det, slik at gjennomsnittsvekten vel er 125 kg eller noe sånt  Grin. Apaco passer perfekt inn, med andre ord.

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
Sv: Fasiten
« #711 : 14. juli 2006, 12:18 »
Tyngste nå er vel Monsteret. Deretter kommer Dahl på 140 kg, Herjuaune på 134 kg, Gilberg på 132 kg - og så er det to-tre lettvektere på rundt 120 kg og enda noen lettere enn det, slik at gjennomsnittsvekten vel er 125 kg eller noe sånt  Grin. Apaco passer perfekt inn, med andre ord.

I forbindelse med jobbskifte i vinter så kommer jeg til å trene av og til hos dere. Med mine 75 "smekre" kilo så ødelegger jeg alt  Grin
listefyll returns

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #712 : 14. juli 2006, 12:24 »
He he, det blir vel litt mer balanse i regnskapet da Smiley.

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Fasiten
« #713 : 14. juli 2006, 13:34 »
oi.. dette er jo nok et eksempel på at jeg ikke klarer skille mellom forskjellige høyder og masser. For det første trodde jeg at olaf var større enn apaco.. og så trodde jeg at apaco var mye høyere enn 180.. og han der monster reagerte jeg ikke så veldig på første gang jeg så han. men hadde sikkert gjort det hvis jeg hadde sett han på siden av en vanlig mann, og ikke nede på kk67. tror jeg har blitt for vant med det overnaturlige Wink

så når jeg er i gang: når pleier siste mann med nøkkel forlate kk67 en fredagskveld sånn ca?


Hm, dersom du sammenligner "monsteret" og BØS blir det som Hulken i forhold til Bruce Banner Cheesy Så han bør du jo se at er temmelig stor da.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #714 : 14. juli 2006, 16:22 »
I forbindelse med jobbskifte i vinter så kommer jeg til å trene av og til hos dere. Med mine 75 "smekre" kilo så ødelegger jeg alt  Grin
Tja...jeg trener der så du trenger ikke å frykte noe for det.Det er allerede ødelagt! Grin

Det er ikke rart jeg får psykiske problemer pga størrelsen min...jeg tror ikke jeg har møtt ett menneske som tror at jeg veier det jeg veier. Her om dagen var det en som tippa 95kg! og en annen tippa mellom 100 og 110...så jeg ser garantert ut som en dverg ved siden av Olaf Sad Alle tror jeg er høyere også...sikkert fordi at jeg har de dårligste genene nord for Durban, med en far og storebror som har en samlet skulderbredde på 13 cm. Shocked

Det vil si at du er enorm sett fra siden etter som du er så smal..? Huh
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Fasiten
« #715 : 14. juli 2006, 19:36 »
Har gjort en markedsføringsinnsats for styrkeløftssporten i dag.

Var på trening når Borgan Paulsen med kone kom innom. Informerte han om at det skulle være vm i stavanger i år. Han så vantro på meg og spurte 2 ganger om det skulle være vm i norge...det hadde ikke han hørt noe om. Men det virket som om han fikk veldig lyst til å dra for å se på ihvertfall Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #716 : 14. juli 2006, 23:18 »
Fredag 14.juli 2006

Trening på KK-67

Knebøy nakke
5x140 -  4x175 -  3x190 - 3x200 - 2x210 - 3x215


Knebøy ja. We love it! Trente alle sett foruten siste settet uten belte. Tok også alle rep med STOPP! Don't try this at home. Trippel med stopp på 215 er 5 kg under min trippelpers med stopp. Likevel tror jeg at jeg skulle klart iallefall 10 kg mer på trippelen med stopp idag. Og det på ën dag der formen ikke var topp.


Benkpress med kjettinger (+ca. 30 kg på vekten som er oppgitt)

6x80 - 5x100 - 4x110 - 3x115 - 3x120 - 3x125

Lett, lett, lett og lett.


Markløft fra bakken med kjetting (oppgitt vekt pluss kjettinger som veier ca. 30 kg tilsammen


5x145 - 4x180 - 3x210 - 3x225 - 2x235

Allerede før jeg begynte med denne øvelsen var jeg rukket å bli slapp. Jeg var sulten og egentlig ikke spesielt motivert til å fortsette økta. En ekte styrkeløfter må i slike tilfeller ta seg selv i skinnet. Som regel tar man seg selv på ryggen eller i nakken, men ekte styrkeløftere klarer ikke det så jeg tar meg bare i sideflesket.

De to siste settene ble tunge for meg. Og det siste settet der tenkte jeg å ta tre reps, men jeg stoppet på 2 reps. Rett og slett for sliten til å gjennomføre.

Stifflegmarkløft
2x4x150

Uten belte. Skulle hatt flere sett og litt lettere vekt, men gjorde det fort og gæli. Maten fristet nå.

Til slutt kjørte jeg ett sett dips uten vekt og en sjuer med 30 kg rundt midja. Jeg tok også to sett stående dips i maskin. Står og presser ned en lett vekt.

FINITO

En flott trening. Tiller imponerte med lett singel på 190 kg i knebøy med stopp på kloss med ett belte som nesten tilsvarer å gjøre det uten belte. Kjetil var ikke helt i slag og det var heller ikke Arthur. Sistnevnte sutret endel på trening idag over manglende form ettersom 115 kg var veldig tungt for han i knebøy i dag. Olaf måtte derfor fortelle han at han nå kanskje er på riktig vei. Arthur fortalte at han alltid har vært i form i de tidlige ukene på Dietmarprogram tidligere og at ting har blitt lettere å lettere. Olaf sa da at "...men træningan har itj nå å si... d e stævne såm tælle!" - "du ha vært i knallfårm på træning, men gjort d rævva på stævne - det e motsatt d ska værra vettu vettu"

Arthur hadde en fantastisk knebøyøkt på mandag der han fikk skryt. Det var en av få ganger de siste 6 mnd at det var vi andre, og ikke han selv, som sto for skrytet. Selv forkastet han skrytet med å fortelle hvor tungt 152,5 kg var i bøy uten utstyr den dagen. Det spiller jo ingen rolle når bøyen med utstyr var så lett som den var og grunnen til at han fikk skryt. Istedet for å innse at en fredag er en fredag og at det er positivt at formen ikke er bra nå så fortalte han at han tror han kunne gjort ny rekord i dips med vekt idag. Denne øvelsen bruker vi på KK-67, men de tilhører gruppen av uvesentlige øvelser det er uvesentlig å skryte av. Det er kun bøy, benk og mark som er øvelser. Og det er kun de man får skryt av å være god i.

Nei, faen - jeg vet ikke så mye mer jeg trenger å skrive denne gangen. Jo - 17-åringen Jon Arne Herjaune fortalte at han som stor blir sett på som en bråkmaker og at størrelsen gjør at andre får respekt for han. Når han var yngre så knuffet og lekesloss de jevnaldrende på skolen. Han ville også prøve det engang og når han knuffet til en fyr så ble han observert av læreren. Da var det "Rett inn til rektor. NÅÅ!!". Hehe... ser for meg Jon Arne dytte en jevnaldrende spire på 50-60 kg. Han hadde sikkert flydd veggemellom.

Jeg foreslo for gutta idag at vi laget ett gruppebilde der vi alle viste fram rumpa vår - alla slik som Espen Pussy Aune, bare at vi lar bildet være og ber ingen ta det bort. Stemningen var nok heller laber for dette forslaget. Det ble også protester når jeg foreslo at Holminator kunne sitte på skuldrene til Olaf. Vi har også en fyr som heter Skog til etternavn på treningen. Jeg foreslo at Marie kunne sitte på toppen av denne Skog. Da kunne hun få skog mellom beina - fordi jeg regner med hun ikke har skog der nå.

Vi snakkes!

Hilsen Einar Kazberg.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Fasiten
« #717 : 15. juli 2006, 00:10 »
Fredag 14.juli 2006

Allerede før jeg begynte med denne øvelsen var jeg rukket å bli slapp. Jeg var sulten og egentlig ikke spesielt motivert til å fortsette økta. En ekte styrkeløfter må i slike tilfeller ta seg selv i skinnet. Som regel tar man seg selv på ryggen eller i nakken, men ekte styrkeløftere klarer ikke det så jeg tar meg bare i sideflesket.


Du skriver bra Einar, men jeg og du ahr ganske vidt forskjellige syn på hva en ekte styrkeløfter er  Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #718 : 15. juli 2006, 00:17 »
En ekte styrkeløfter er en som gjør alt han kan for å bli så sterk som mulig ut ifra de mål han har satt seg, og som ikke lar noe som helst stoppe ham. Spiller ingen rolle om han veier 50 eller 130 kg, så lenge det er dedikasjon og nådeløst arbeid som står i fokus for å nå målene sine. Slik er i alle fall min enkle definisjon på en "ekte styrkeløfter" Smiley

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Fasiten
« #719 : 15. juli 2006, 00:28 »
Honnør silentk..


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!