Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2958724 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #840 : 30. juli 2006, 23:48 »
Beklager, det var ikke meningen å oppføre seg slik. Skal prøve å si to ord mer neste gang, da Grin.
Du skal ikke forandre den du er. Og hvertfall ikke beklage den du er. Vi elsker Holminator! Tre ganger tre hurra. Hurra hurra hurra! Hurra hurra hurra! Hurra hurra hurra!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Fasiten
« #841 : 31. juli 2006, 07:23 »
Hehe....herlig å se det konstant fokuserte blikket til Holminator...forøvrig skjønte jeg etter 10 minutter hvorfor Espen har kallenavnet Pussy...men skuffende at han ikke har pult ei høygravid dame enda...det kan anbefales Cool

Forøvrig er jeg mer mosjonist enn ekstremmosjonist....selv om jeg fant ut at jeg trivdes i selskap med toppidrettsutøvere Smiley

Utrolig størrelse på deg  Cheesy
Og noen vanvittige armer  Shocked

Kanskje du har sagt det før, men hvilken perser har du?
Leste at du hadde gjort 3-4 reps på 165kg( Bow) i frontpress i smith maskin. Men fant ikke ut noe mer, og lurer voldsomt  Wink

Å pule ei dame som er høygravid med en annens barn synes jeg egentlig bare høres ekkelt ut  Lips Sealed
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Fasiten
« #842 : 31. juli 2006, 10:43 »
Utrolig størrelse på deg Cheesy
Og noen vanvittige armer Shocked

Kanskje du har sagt det før, men hvilken perser har du?
Leste at du hadde gjort 3-4 reps på 165kg( Bow) i frontpress i smith maskin. Men fant ikke ut noe mer, og lurer voldsomt Wink

Å pule ei dame som er høygravid med en annens barn synes jeg egentlig bare høres ekkelt ut Lips Sealed

Å pule ei som er høygravid med en annens barn er en maktdemonstrasjon av dimensjoner. Når man i tillegg kan forstå at damer som hopper på andre menn i høygravid tilstand må være rimelig sanseløst kåte, var det faktisk en av mine bedre stunder hittil i livet Grin
Forøvrig er jeg ikke så glad i å prate om perser osv...kanskje fordi jeg ikke er så sterk Smiley
Skal jeg nevne noe er vel frontpressen ganske bra, 4-5 reps på 107,5kg i strict franskpress, 8 reps på hver arm med 45kg hantler i sittende hantelcurl og 140kg i støt (uten å ha trent stort på det) noe av det jeg er mer fornøyd med.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Fasiten
« #843 : 31. juli 2006, 11:03 »
Sitat
Å pule ei som er høygravid med en annens barn er en maktdemonstrasjon av dimensjoner

Var du med på fødselen ?
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #844 : 31. juli 2006, 11:07 »
Å pule ei som er høygravid med en annens barn er en maktdemonstrasjon av dimensjoner. Når man i tillegg kan forstå at damer som hopper på andre menn i høygravid tilstand må være rimelig sanseløst kåte, var det faktisk en av mine bedre stunder hittil i livet Grin

Lot hun deg ta henne i ræva mens hun fødte også?
Gloria in Excelsis Deo


silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #845 : 31. juli 2006, 11:09 »
Å pule ei som er høygravid med en annens barn er en maktdemonstrasjon av dimensjoner. Når man i tillegg kan forstå at damer som hopper på andre menn i høygravid tilstand må være rimelig sanseløst kåte, var det faktisk en av mine bedre stunder hittil i livet Grin
(...)

Sympatisk.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #846 : 31. juli 2006, 12:08 »
Ladies and gentlemen

we have an important message to you all...

MARIE TJOSEVIK, skjønnheten, Cochise...

Skal delta på KM'et som KK-67 arrangerer i september. Hun er tøff. Til andre som vurderer å delta i styrkeløft men som ikke er "helt sikker"... vær like tøff som KK-67s eneste medlem uten kuk!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #847 : 31. juli 2006, 12:10 »
Lot hun deg ta henne i ræva mens hun fødte også?

Usympatisk

Mesterinne

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #848 : 31. juli 2006, 12:28 »
Å pule ei som er høygravid med en annens barn er en maktdemonstrasjon av dimensjoner. Når man i tillegg kan forstå at damer som hopper på andre menn i høygravid tilstand må være rimelig sanseløst kåte, var det faktisk en av mine bedre stunder hittil i livet Grin

Idiot.

Utlogget Ensomme Arm

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 646
  • Honnør: 119
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 646

  • Alt går!
Sv: Fasiten
« #849 : 31. juli 2006, 12:36 »
Ladies and gentlemen

we have an important message to you all...

MARIE TJOSEVIK, skjønnheten, Cochise...

Skal delta på KM'et som KK-67 arrangerer i september. Hun er tøff. Til andre som vurderer å delta i styrkeløft men som ikke er "helt sikker"... vær like tøff som KK-67s eneste medlem uten kuk!

Hei Einar!
Hun står  ikke registrert med løftelisens i NSF's lister! Det kan jo ordnes rett i forkant av KM-arrangementet, men regner med at ei tøff jente(ref. Mr Gilberg) da har ambisjoner om å kvalifisere seg til jr-nm! Tenker selvsagt på 3-mndregelen for å få løfte på et nasjonalt stevne! Da må hun stå registrert med lisens innen den 24. august!

Utdrag fra særnorsk:
Registrering
For å kunne delta i norske mesterskap eller internasjonale stevner, skal utøveren ha vært registrert i NSF i minimum de siste 3 måneder respektive 1. år før deltagelse i slike mesterskap/stevner.
'262,5-55-100   Alt går!

2strong

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #850 : 31. juli 2006, 12:36 »
Å pule ei som er høygravid med en annens barn er en maktdemonstrasjon av dimensjoner. Når man i tillegg kan forstå at damer som hopper på andre menn i høygravid tilstand må være rimelig sanseløst kåte, var det faktisk en av mine bedre stunder hittil i livet Grin

Kan ikke akkurat si meg imponert over denne uttalelsen, og håper på vegne av Norges menn at du tuller !?

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Fasiten
« #851 : 31. juli 2006, 12:49 »
sier meg enig i den ja 2strong...

fint dere får med noen jenter einar, fix toalett og dere får flere tror jeg!
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Fasiten
« #852 : 31. juli 2006, 12:54 »
Å bli kalt idiot av en moderator er vel heller ikke veldig sympatisk? Huh

Forøvrig var det et forsøk på en spøk...derfor smilet tilslutt, men jeg skal herved slutte med det, da  det tydeligvis blir litt vanskelig å fortstå for noen. Hadde dere vært med på middagen i går...hvor emnet ble diskutert, hadde dere kanskje tatt spøken..derfor skrev jeg den i Einar sin bok...at en haug klarer å hisse seg opp over det tyder ikke helt bra....men fra nå av skal jeg ta all spøk med Einar over pm, da dette tydeligvis ikke hører hjemme i boka hans. Wink
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #853 : 31. juli 2006, 12:58 »
Sitat fra: Apaco på Idag kl. 10:43:21
Å pule ei som er høygravid med en annens barn er en maktdemonstrasjon av dimensjoner. Når man i tillegg kan forstå at damer som hopper på andre menn i høygravid tilstand må være rimelig sanseløst kåte, var det faktisk en av mine bedre stunder hittil i livet

Sitat
Idiot.

Ja, idioten her er vel dama. Rune er vel sikkert bare like løs som de fleste andre og hvis han får noe så synes han det er greit å si ja takk. Selv om man kanskje er litt horeaktig er man vel ikke noen idiot, men hvis dama var i ett forhold så er jeg enig i at hun var en idiot ja Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #854 : 31. juli 2006, 13:00 »
Å bli kalt idiot av en moderator er vel heller ikke veldig sympatisk? Huh

Forøvrig var det et forsøk på en spøk...derfor smilet tilslutt, men jeg skal herved slutte med det, da det tydeligvis blir litt vanskelig å fortstå for noen. Hadde dere vært med på middagen i går...hvor emnet ble diskutert, hadde dere kanskje tatt spøken..derfor skrev jeg den i Einar sin bok...at en haug klarer å hisse seg opp over det tyder ikke helt bra....men fra nå av skal jeg ta all spøk med Einar over pm, da dette tydeligvis ikke hører hjemme i boka hans. Wink
Alt hører hjemme i boka mi. Dette er ett fristed for meninger og ytringer Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!