Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2954679 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #855 : 31. juli 2006, 13:02 »
men regner med at ei tøff jente(ref. Mr Gilberg) da har ambisjoner om å kvalifisere seg til jr-nm!
Hei Geir! Skjønnheten er senior så det blir nok ikke noe junior-NM Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #856 : 31. juli 2006, 13:03 »
"De fleste andre" er forhåpentligvis ikke så løse og degenererte. Uavhengig om det faktisk var en spøk eller ei, er det nærliggende å tro at dama var i et forhold, hvis ikke kan det vel ikke bli kalt en "maktdemonstrasjon av dimensjoner"?

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #857 : 31. juli 2006, 13:11 »
Nå tenkte jeg på onenightstands da. Og de fleste er med på det bare de møter "den rette". Det var det jeg mente med løs.

Når det gjelder maktdemonstrasjonen kan det nok føles slik for en mann å ta ei gravid dame. Hvis du vet at dama bærer på en annen manns barn så ydmyker du nesten denne mannen ved å pule dama. Selv om han kanskje ikke bryr seg om dama så mye så er ungen hans på en måte med på seansen. Og det tror jeg er ganske ydmykende for en mann å tenke på. Altså at en ukjent manns penis er bare noen cm. ifra ens ufødte barn.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Mesterinne

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #858 : 31. juli 2006, 13:16 »
Å bli kalt idiot av en moderator er vel heller ikke veldig sympatisk? Huh

Et usympatisk innlegg fortjener et usympatisk svar.

silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #859 : 31. juli 2006, 13:18 »
Nå tenkte jeg på onenightstands da. Og de fleste er med på det bare de møter "den rette". Det var det jeg mente med løs.

Når det gjelder maktdemonstrasjonen kan det nok føles slik for en mann å ta ei gravid dame. Hvis du vet at dama bærer på en annen manns barn så ydmyker du nesten denne mannen ved å pule dama. Selv om han kanskje ikke bryr seg om dama så mye så er ungen hans på en måte med på seansen. Og det tror jeg er ganske ydmykende for en mann å tenke på. Altså at en ukjent manns penis er bare noen cm. ifra ens ufødte barn.

Og da er det kun dama som er en idiot?

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #860 : 31. juli 2006, 13:19 »
Jeg skjønner meg ikke på alt du får deg til å skrive. Jeg ville aldri vært med på en "one night stand" med en høygravid kvinne, en kvinne som var gift eller en kvinne som hadde kjæreste hvis jeg hadde visst om det. Hva har uttrykket "den rette" i denne sammenhengen å gjøre  Huh. En mann som er villig til dette, er etter min mening like mye idiot som kvinnen - men vær så god, den som vil. Kanskje du tror alle menn innerst inne er slik, men det er ikke tilfelle. Bare for å avkrefte det, altså.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #861 : 31. juli 2006, 13:27 »
Jeg snakker om onenightstands - ikke om onenightstands med en part som er utro eller en part som er gravid. De fleste menn OG kvinner deltar i onenightstands. Enten har de gjort det eller så kommer de til å gjøre det. Og selv om de har prinsipper mot det så feiler de fleste hvis den riktige hvisker søte ting i øret. De som kjenner meg vet at jeg ser ned på slikt. Jeg synes begge partene da er horete.

Hvis man er horete betyr ikke det nødvendigvis at man er idiot. En mann som er horete og blir tilbudt en gravid dame, en gift dame, en hva-som-helst-dame eller en kvinne som blir tilbudt en gift mann, eller hva-som-helst-mann gjør ikke noe galt om han takker ja - foruten å være, etter min mening, horete. Den som gjør noe galt er den som er utro. Og det er kun den parten som da er en idiot. Etter min mening skulle det vært lov å skutt slike folk. Altså den utroe parten. Den man er utro med har ingen skyld overhodet. Faktisk synes jeg den man er utro med nesten burde vært en helt. Hvis det hadde kommet for dage at en type hadde pult min gravide dame så hadde jeg sikkert fått litt kompensasjon av å banke vedkommende sønder og sammen - men egentlig skulle jeg ha gitt han en klekkelig gave eller noe. Han hadde gjort meg en tjeneste som hadde vært enorm stor. Han hadde avslørt at dama mi ikke var til å samle på.

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #862 : 31. juli 2006, 13:32 »
Sitat fra: Einar B. Gilberg på Idag kl. 13:11:18
Sitat
Nå tenkte jeg på onenightstands da. Og de fleste er med på det bare de møter "den rette". Det var det jeg mente med løs.

Når det gjelder maktdemonstrasjonen kan det nok føles slik for en mann å ta ei gravid dame. Hvis du vet at dama bærer på en annen manns barn så ydmyker du nesten denne mannen ved å pule dama. Selv om han kanskje ikke bryr seg om dama så mye så er ungen hans på en måte med på seansen. Og det tror jeg er ganske ydmykende for en mann å tenke på. Altså at en ukjent manns penis er bare noen cm. ifra ens ufødte barn.


Og da er det kun dama som er en idiot?

Ja, da er dama idiot. Begge er horete. Og han ser på dama som hvem som helst som har onenightstands kan se på en hvilen som helst dame -  ei dame han bare vil pule og ikke noe mer. Han bryr seg ikke om magen, om hennes private liv, hennes religion eller hva pokker det måtte være. Hvorfor skal han gjøre det? At han føler det han føler mtp. maktdemonstrasjon får nå så være - det kan vel kanskje sette vedkommende i litt spesielt lys - men man er ikke idiot selv om man har spesielle følelser. Hvis man derimot puler dama kun for å nedverdige hennes mann så er det vel på kanten av idioti, men de fleste som puler gravide damer gjør det nok mest pga. at høl er høl.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Cochise

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 234
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 570

  • By the power of Greyscull!
Sv: Fasiten
« #863 : 31. juli 2006, 13:32 »
dette utsagnet til apaco har blitt tatt helt ut av sammenhengen.. i virkeligheten er det litt mindre usympatisk, men sånn det kom fram her.. så bare.. nei. jeg gidder ikke engasjere meg i den diskusjonen.

over til det andre: jeg venter på innmeldingspapirer, så skal snart klare å melde meg inn. håper at det ikke er 3mnd innmeldingsgrense for km? og jeg er gammel og begynner å dra på åra, men skal løfte som en 14-årig nybegynner og ikke bli med på noe junior-nm.
kk67

silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #864 : 31. juli 2006, 13:36 »
Hvorfor snakker du i det hele tatt om "one night stands" med parter som ikke er utroe? Det er jo ikke det denne saken handler om.

I min verden så gjør tredjeparten noe galt hvis han vet at den han skal besudle har kjæreste/samboer/ektefelle. Det viser at vedkommende kun bryr seg om sitt seksuelle behov uten å ta noe som helst hensyn eller vise respekt for den som blir rammet. Han er like skyldig i å ødelegge forholdet, fordi han bidrar til dette. Dette er en person som har null etikk og moral; en primitiv, impulsiv, degenerert og dekadent idiot. At du vil gi denne personen "en enorm gave", får være din sak.

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #865 : 31. juli 2006, 13:43 »
Jeg snakker om onenightstands - ikke om onenightstands med en part som er utro eller en part som er gravid. De fleste menn OG kvinner deltar i onenightstands. Enten har de gjort det eller så kommer de til å gjøre det. Og selv om de har prinsipper mot det så feiler de fleste hvis den riktige hvisker søte ting i øret. De som kjenner meg vet at jeg ser ned på slikt. Jeg synes begge partene da er horete.

Hvis man er horete betyr ikke det nødvendigvis at man er idiot. En mann som er horete og blir tilbudt en gravid dame, en gift dame, en hva-som-helst-dame eller en kvinne som blir tilbudt en gift mann, eller hva-som-helst-mann gjør ikke noe galt om han takker ja - foruten å være, etter min mening, horete. Den som gjør noe galt er den som er utro. Og det er kun den parten som da er en idiot. Etter min mening skulle det vært lov å skutt slike folk. Altså den utroe parten. Den man er utro med har ingen skyld overhodet. Faktisk synes jeg den man er utro med nesten burde vært en helt. Hvis det hadde kommet for dage at en type hadde pult min gravide dame så hadde jeg sikkert fått litt kompensasjon av å banke vedkommende sønder og sammen - men egentlig skulle jeg ha gitt han en klekkelig gave eller noe. Han hadde gjort meg en tjeneste som hadde vært enorm stor. Han hadde avslørt at dama mi ikke var til å samle på.



Ok, vi er prinsipielt uenige der. Jeg mener at den andre parten også har et ansvar. Dvs. jeg mener at det ikke er riktig av ham eller henne å ha seksuell omgang med en person som er opptatt. Du kan kanskje si at det er verre at den opptatte parten er utro mot sin partner, men jeg syns ikke det er uproblematisk å involvere seg med noen på en slik måte (er klar over at det kan finnes mange ulike scenarier her, men i prinsippet). Idiot er man jo ikke, siden det alltid er smart for en selv å prøve å oppnå fordel. Spørsmålet er imidlertid om man er idiot i betydningen "oppføre seg dårlig". Min mening er altså at det i prinsippet er dårlig oppførsel overfor den parten som sitter hjemme (igjen med understrekning av at alle situasjoner er ulike, og at kanskje han eller hun fortjener det osv. osv.).

Avklaringen av onenightstands er jeg enig i. Det blir noe annet; ikke noe galt med det.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #866 : 31. juli 2006, 13:43 »
Huff hvorfor skal vi diskutere slike alvorlige teamer? Kan vi ikke snakke om tjukke styrkeløftere isteden?

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #867 : 31. juli 2006, 13:49 »
Hvorfor snakker du i det hele tatt om "onenightstands" med parter som ikke er utroe? Det er jo ikke det denne saken handler om.

I min verden så gjør tredjeparten noe galt hvis han vet at den han skal besudle har kjæreste/samboer/ektefelle. Det viser at vedkommende kun bryr seg om sitt seksuelle behov uten å ta noe som helst hensyn eller vise respekt for den som blir rammet. Han er like skyldig i å ødelegge forholdet, fordi han bidrar til dette. Dette er en person som har null etikk og moral; en primitiv, impulsiv, degenerert og dekadent idiot. At du vil gi denne personen "en enorm gave" får være din sak.
Jeg er da TOTALT uenig. Det med å prate om "onenightstands" med parter som ikke er utroe er etter min mening det esensielle her. Dette fordi typen i "pule-den-gravide-dama-som-er-i-ett-forhold" ikke er utro. Jeg ser på onenightstands som horete. Derfor er typen horete. Dame er også horete. I tillegg er hun utro. Og utroskap burde vært straffet med døden.

I min verden så gjør tredjepart i det eksemplet - altså typen som puler den gravide dama ingen ting galt overhodet. Han er ikke like skyldig i å ødelegge forholdet som dama. Han er ikke skyldig i det hele tatt. Forholdet er ikke ødelagt i det han puttet kuken i henne. Forholdet er ødelagt i det dama begynner å tenke på andre menn. Og oppsøker disse. Så lenge dama KAN være utro så er hun ikke noe å ha uansett om hun faktisk er utro eller ikke. Det er ikke selve handlingen som er det avgjørende. Det er moralen til dama.

Hvis dama di ville vært utro om hun hadde møtt en franskmann som hadde gjort alt han kunne i sin makt for å forføre dama di på Aya Napa så ville du kanskje fortsatt vært sammen med henne selv om hun aldri hadde møtte på denne mannen. (For hun har jo ikke gjort noe galt og hun har ikke vært utro) Jeg hadde avsluttet forholdet bare fordi jeg visste at hun ville vært utro med akkurat denne forføriske mannen. Selv om hun avviser 99 av 100 menn, så spiller ikke det noen rolle hvis hun ikke avviser mann nr. 100. Og om hun kliner eller blir pult spiller heller ingen rolle. Det er ikke aktiviteten i seg selv som er det verste, det er hodet og holdningen. Dette blir selvsagt veldig hypotetisk, så man må klare å være med på min linje om det i det hele tatt skal kunne diskuteres.

Hvis jeg er overbevist om at dama mi ikke vil være utro samme hva - uansett om hun er alkoholpåvirket eller uansett om hun hadde møtt Vin Diesel når hun var i syden med ei venninne - da hadde jeg blitt glad for den fyren som hadde bevist meg det motsatte. Han hadde ikke fått mye skyld for hva han hadde gjort hvis han ikke hadde kjent meg.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Fasiten
« #868 : 31. juli 2006, 13:51 »
Charro tenker først(grubler og ser ned har jeg forstått) og skriver glimrende etterpå.  Er nesten enig med Janb., dette er ett altfor alvorlig tema synes jeg også, og holder meg derfor klokt(?) utenfor for engangs skyld.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

silentk

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #869 : 31. juli 2006, 14:00 »
Du har ikke holdt deg utenfor, aktiviteten Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!