Skrevet av Emne: kommentarer til mitt kosthold  (Lest 1569 ganger)

Utlogget buuren

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

kommentarer til mitt kosthold
« : 20. desember 2002, 04:48 »
go kveld igjen

jaja.. vet at klokken er mye, men har vært syk og døgnrytmen er ikke helt på topp. men uansett skal jeg være litt mer nøye på kostholdet mitt fremover. jeg er 18år, veier litt over 60 kg og er 1.70 høy. mye dårlig kosthold og mange pauser fra trening har ført til at jeg ikke har fått de resultatene jeg vil ha, derfor skal jeg forandre på en del ting. jeg har sinnsyk fettprosent, så fett gidder jeg ikke å bry meg om. det er også uaktuelt å måle ting akkurat på promillen.får ikke i meg så mye proteiner som ønsket, pga at jeg er ganske kresen når det gjelder mat. jeg vil bli større, legge på meg, gjerne opp mot 80 kg til sommeren. kan bli vanskelig, men vil prøve å nå 75 kg som et delmål  Smiley en annen ting er at jeg begynner på skolen til forskjellig tider, alt fra 08:30 til 12:20  :-

07:30: En skål med havregryn og et par glass med melk ann. Protshake etter måltidet.

11:00: 3-4 Grovskiver med noe digg på sammen med en sjokomelk, noe frukt ved siden av.

13:00: En gainers

16:00: Middag som muttern lager, mekker som ofte greie middager. spise meg god og mett. En gainers etterpå.

19:00: Målttid før trening, pasta
is, havregryn sammen med en gainers.

20:00: Noe frukt?

21:00: Trening

22:00: Banan(er?) rett etter trening sammen med en protshake.

23:00: Kveldsmat, alt fra skiver med egg på til pasta etc. Rett før jeg legger meg tar jeg meg en protshake til.

Vil veldig gjerne ha kommentarer Smiley Overdriver jeg med kosstillskudd eller vil det gå bra? Noe som er veldig "fyfy" med programmet, og er det noe veldig viktig jeg har glemt? Takker for eventuelle svar.

Mvh  :Smiley

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Re:kommentarer til mitt kosthold
« #1 : 20. desember 2002, 17:46 »
"07:30: En skål med havregryn og et par glass med melk ann. Protshake etter måltidet." Hvor mange gram protein er det i shaken?

"11:00: 3-4 Grovskiver med noe digg på sammen med en sjokomelk, noe frukt ved siden av." Dropp sjokomelken og ersatt det med lett melk i steden, evt. skummetmelk dersom du liker det. Få i deg over en halv liter.

"13:00: En gainers" Hva slags gainer? Dersom den inneholder dextrose, maltodekstrin e.l. så dropp den. da den inneholder altfor raske karbohydrater. Bruk den rett etter trening. Hvor mye gainers tar du?

"16:00: Middag som muttern lager, mekker som ofte greie middager. spise meg god og mett. En gainers etterpå." Samme som over.

"19:00: Målttid før trening, pasta
is, havregryn sammen med en gainers." Samme som over igjen. Få i deg mer protein, evt. 1 boks tunfisk.

"20:00: Noe frukt?" Ja.

"21:00: Trening"

"22:00: Banan(er?) rett etter trening sammen med en protshake." Høres bra ut. Hvor stor proteinshake?

"23:00: Kveldsmat, alt fra skiver med egg på til pasta etc. Rett før jeg legger meg tar jeg meg en protshake til." 3 tykke grovebrødskiver + 3 hele egg og proteinshaken før du legger deg.

HUSK VANN! 2-3 liter per dag.

Dette skal garanert få deg opp i vekt. Men jeg er litt skeptisk til gainersen din. Les på etiketten og se hva den inneholder.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Prodius (MB)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 870
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 870

Re:kommentarer til mitt kosthold
« #2 : 20. desember 2002, 20:02 »
jeg gikk opp 3kg på 3 uker, men det var på grunn av kreatinet jeg startet med da... HVis du skal begynne med kreatin vil du oppleve dette! Så ikke fortvil hvis du går opp mange kilo fort da
Treningsstudio: ¨
Raufoss Badeland¨

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!