Skrevet av Emne: Ryp - forskyve trening fremover  (Lest 1480 ganger)

Utlogget Quabe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 136

  • * No pain no gain *
Ryp - forskyve trening fremover
« : 13. april 2006, 01:14 »
Heisann! Jeg er da inne i min tredje uke i RYP- programmet. Alt har gått bra med programmet.. Det jeg lurer på er om jeg kan skyve noen treninger fremover. Dette fordi at nå er det påske og jeg skal på fjellet + at det er sene åpningsstider så det kræsjer med hverandre, + at ukene etter påska kan det bli litt hektisk.. Heldagsprøver, eksamen, fotballkamper osv..

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
SV: Ryp - forskyve trening fremover
« #1 : 13. april 2006, 14:59 »
Tror det går bra selv om opplegget skulle bli litt forskjøvet.. Har hendt meg selv at det ikke har blitt mere enn to treninger på en uke, hoppet over en trening, men det har gått bra for det. Tror det er litt fleksibelt hvordan grensene for det opprinnelige opplegget kan strekkes.. Er ikke bestandig man kan ofre alt for treningen heller! 2thumbsup

Utlogget Quabe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 136

  • * No pain no gain *
SV: Ryp - forskyve trening fremover
« #2 : 13. april 2006, 16:15 »
Okei.. Hvis det  blir slik at jeg går glipp av en trening denne uken, skal jeg hoppe over den? Jeg er på uke 3 nå, har trent 1 dag og har 2 dager igjen. Hvis jeg tar dag 2 til lørdag og dag 3 til mandag går det bra? Så tar jeg heller en uke fri etter det og begynner med uke 4 igjen. Hva syntes du/dere?

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
SV: Ryp - forskyve trening fremover
« #3 : 13. april 2006, 18:21 »
Så lenge du føler at progresjonen ikke er for tung, så tror jeg at du kan ta deg litt friheter utover den opprinnelige planen. Etter en uke fri, så kan det være godt å gå en økt eller to tilbake før man fortsetter. Men som sagt så kan du kanskje droppe å gå tilbake så lenge du føler at progresjonen ikke blir for tung. Må leve litt innimellom treningen også! 2thumbsup

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!