Skrevet av Emne: Brazillian jiu jutsu  (Lest 15339 ganger)

Utlogget TheBoxer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Re:Brazillian jiu jutsu
« #75 : 30. desember 2003, 20:17 »
hvor gammal er du biohazard? det va sånn jeg drev å snakket i 13-14års alderen. Kan være du bare kødder da...
Det stemmer han er ung, og du bommet ikke med alderen.  :Smiley
Han var innom på treningen min, da jeg like godt inviterte han til å trene litt hos oss for å se andre ting. Det gikk faktisk veldig bra.
 Han er egentlig en  hyggelig liten kar som har ett ønske om å bli god og faktisk ikke bare i thai.
Vi alle var vel slik en gang i tiden og hadde en eller annen art eller person som gjorde fremtredene inntrykk på oss. De som er på min alder var det nok rett og slett BL som gjorde størst inntrykk.
Det som er det viktigste for oss gamlinger slik som meg er å ta vare på de yngste og hjelpe dem å utvikle seg og lindenskapen for martial art i en eller annen form. Det er faktisk viktig å hjelpe folk å rett spor, men ikke å styre dem. Det gjør de selv.
Han er ok og om  kommenetarene her skulle være litt ille. Så funker han helt fint i sammen med elevene mine. De tar seg av alle ,og det er en del av mottoet om en skal trene hardt og unngå skader. Team Team team Dream team.
Så hjelp han på vei til å utvikle seg i stedet.
Det var det kunne ikke dy meg, da det er faktisk mye positivt i han.

Kjell


Ikke s¨lett å hjelpe noen på vei som ikke har ett åent sinn til kampsport, og vil høre hva andre sier om forskjellige ting, men bare snakket muay thai, dreping, hardt, tøft osv...
"No teammates
 No timeouts
 Nowhere to hide"

"It's not the size of the dog in the fight, It's the size of the fight in the dog."

"Your mind can make you train
Your body can create power
But only your heart can make you a Champion!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!