Skrevet av Emne: Hobbyproblemer? Begynn å tren!  (Lest 2962 ganger)

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« : 17. april 2006, 18:08 »
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget BebigBeCut

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 244
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 244

SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #1 : 17. april 2006, 18:11 »
Sånn kan det gå når problem ungdom ikke får oppfølgning eller et fritidstilbud.
Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard...

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #2 : 17. april 2006, 18:21 »
Jada, skyld på samfunnet for at drittungene ikke har folkeskikk og ikke kan å oppføre seg. Hvor er foreldra, sier nå jeg.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Annbjørg

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #3 : 17. april 2006, 18:54 »
Jada, skyld på samfunnet for at drittungene ikke har folkeskikk og ikke kan å oppføre seg. Hvor er foreldra, sier nå jeg.

Etter min mening går det ikke an å skylde på samfunnet nei... Barn lærer hjemme hvordan man skal oppføre seg.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #4 : 17. april 2006, 20:10 »
Honnør for den, Annbjørg!
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Nystad

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 171
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 171

SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #5 : 17. april 2006, 20:42 »
Hva f**n, jeg har no famile begravd der.

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #6 : 17. april 2006, 22:46 »
Jada, skyld på samfunnet for at drittungene ikke har folkeskikk og ikke kan å oppføre seg. Hvor er foreldra, sier nå jeg.

har aldri skjønt kvifor første til å få skylda skal vere samfunnet, nei gje dei eit kraftig repp over ræva!! furious spanky spanky, lærer nok til neste gong då ja... Tongue
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #7 : 17. april 2006, 23:12 »
Enig her folkens, om at foreldrene har ansvaret. Selv vil jeg oppdra mine barn såpass at de ikke en gang vet hva å velte en gravstøtte er. Det er ikke værre enn å følle opp hjemme. Være der for barna sine. Så foreldre med sånne barn kan takke seg selv mye... Undecided

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #8 : 17. april 2006, 23:50 »
kan ikke skylde på foreldra heller da. ethvert menneske burde forstå at slikt gjør man faen ikke.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #9 : 18. april 2006, 07:34 »
kan ikke skylde på foreldra heller da. ethvert menneske burde forstå at slikt gjør man faen ikke.

Ord (eller word...). Når ungene er passert barneskolealder, er det faktisk mulig for dem å skille rett fra galt uten at det skal være nødvendig å fotfølge dem for foreldrene. At ansvaret ligger hos foreldrene er vel riktig rent juridisk sett, men før eller senere må ungene faktisk lære seg at å gjøre noe galt får konsekvenser! Joda, det kan være at foreldrene ikke har vært konsekvent nok på det området tidligere i oppdragelsen, men det blir for dumt å skylde på dårlig oppdragelse når man gjør slikt! Det er ikke foreldrene som har veltet gravstøttene...

Et lite rapp over ræva når man tråkker over grensa i tidlig alder, funket nå greit før (har fått noen slike ja  blush men da gjorde jeg ikke det gale igjen!)

Vet om noen (vil ikke gå nærmere i detalj om hvem det er enn det...) som har noen skikkelig ustyrlige unger! Hver gang ungene gjør noe dævelskap, får de beskjed om f.eks. "gjør du det igjen er det rett på rommet ditt!". De gjør det igjen, og.... ingenting skjer! Hva lærer de da? Nemlig at de kan gjøre som de vil, uten at det får konsekvenser for dem! Hadde foreldrene her faktisk vært konsekvente, og gjort det de truet med, er jeg ganske sikker på at pipa hadde fått en annen låt. Og de kunne sikkert ha fått ok unger uten å gi dem rapp over rævva også, selv om jeg er et levende eksempel på at man får "englebarn" av slikt og  :Smiley

Utlogget Annbjørg

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #10 : 18. april 2006, 09:09 »
Det er nå en ting at når unger passerer en viss alder, så skal de kunne skille mellom rett og galt selv. En annen ting er at GRUNNLAGET for det barna ER, blir i aller høyeste grad lagt hjemme. Alt starter med foreldrene. Som små barn ser vi på foreldrene våres nærmest som guder, de kan alt og vet alt. Og vi etterligner dem. Og er ikke det gode, trygge grunnlaget lagt, ja da er det litt av en jobb å rydde opp i det når barna er tenåringer.




Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #11 : 18. april 2006, 09:13 »
Det er nå en ting at når unger passerer en viss alder, så skal de kunne skille mellom rett og galt selv. En annen ting er at GRUNNLAGET for det barna ER, blir i aller høyeste grad lagt hjemme. Alt starter med foreldrene. Som små barn ser vi på foreldrene våres nærmest som guder, de kan alt og vet alt. Og vi etterligner dem. Og er ikke det gode, trygge grunnlaget lagt, ja da er det litt av en jobb å rydde opp i det når barna er tenåringer.





Jepp, det å velge å få barn er etter min mening et av de største ansvarene man kan påta seg. Dessverre virker det som at ikke alle tar dette ansvaret på alvor... Godt sagt Annbjørg! Honnør!

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #12 : 18. april 2006, 09:50 »
kan ikke skylde på foreldra heller da. ethvert menneske burde forstå at slikt gjør man faen ikke.

Er jo selvfølgelig de som gjør det sin skyld også, for de er jo ja intelligente individer de også. ( Hvor smarte de er kan jo diskuteres, men skille mellom rett og galt burde de vite om ja)
Så er jo ikke bare foreldrenes skyld, er jo også mange andre ting, hvor du bor, hvem du henger med, miljøet rett og slett spiller en stor rolle.
Selvom det er idiotisk at det har blitt sånn at på hvilken side av byen du bor, spiller en rolle for hvordan du oppfører deg. Er ikke sånn for alle, men for mange.

Men som annbjørg sier, foreldrene legger et grunnlag, noe som skal være bra! Ellers fortjener foreldrene ikke ha barn etter min mening..

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #13 : 18. april 2006, 09:52 »
Respektløse horeunger med liten eller ingen dømmekraft og som mest sannsynlig har noen lettere tilbakestående foreldre hjemme. Flott kombinasjon!

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hobbyproblemer? Begynn å tren!
« #14 : 18. april 2006, 15:03 »
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!