Skrevet av Emne: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10  (Lest 34367 ganger)

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #240 : 13. juni 2008, 14:24 »
ser man jogger før bøy,ikke rart du sliter



fy

Hehe, fikk en lærepenge der Smiley
Driver du med noe kardiotrening utenom?

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #241 : 13. juni 2008, 14:34 »
Hehe, fikk en lærepenge der Smiley
Driver du med noe kardiotrening utenom?
nei prøvde noe før et stevne,men fant ut at dollypizza og cola hjalp like bra (på å gå litt ned i vekt) dette er ikke tull,men hovedgrunnen til vektnedgangen er nok heller noe mindre veskeinntak dagen før he he men drittmat før stevner fun ker fett det...
Utenom fotball på mandager, ETTER KNEBØY  >Cheesy så har jeg ingen kardio, ikke en gang sykling som oppvarming lengre, he he trene i dag?
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #242 : 13. juni 2008, 14:40 »
nei prøvde noe før et stevne,men fant ut at dollypizza og cola hjalp like bra (på å gå litt ned i vekt) dette er ikke tull,men hovedgrunnen til vektnedgangen er nok heller noe mindre veskeinntak dagen før he he men drittmat før stevner fun ker fett det...
Utenom fotball på mandager, ETTER KNEBØY  >Cheesy så har jeg ingen kardio, ikke en gang sykling som oppvarming lengre, he he trene i dag?

haha, du er ett unikum! dollypizza og cola er ikke noe som hjelper meg ned i vekt iallefall Smiley
Jeg spiser 95% rent, alikevel ser jeg ut som en halvfylt pølse!
Damn your genetics! hehe

Men jeg skal holde meg unna jogging før neste knebøydag iallefall, det var bare dumt!

og trening i dag, fem til syv tenker jeg

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #243 : 13. juni 2008, 15:05 »
haha, du er ett unikum! dollypizza og cola er ikke noe som hjelper meg ned i vekt iallefall Smiley
Jeg spiser 95% rent, alikevel ser jeg ut som en halvfylt pølse!
Damn your genetics! hehe

Men jeg skal holde meg unna jogging før neste knebøydag iallefall, det var bare dumt!

og trening i dag, fem til syv tenker jeg
starter 5 selv woot he he spiser meget bra ellers,bare før stevner he he før klubbstevne gikk det i øl og fisking istedetfor trening og mat ,men det funker ,kjekt å slapp av litt,viktig å ikke bli fanatisk mener nå jeg....
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget madammen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 16

Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #244 : 13. juni 2008, 15:11 »
HA HA måtte gi deg honnør for den (tror jeg he he)gud jeg lo hilsen dama til kim
haha, du er ett unikum! dollypizza og cola er ikke noe som hjelper meg ned i vekt iallefall Smiley
Jeg spiser 95% rent, alikevel ser jeg ut som en halvfylt pølse!
Damn your genetics! hehe

Men jeg skal holde meg unna jogging før neste knebøydag iallefall, det var bare dumt!

og trening i dag, fem til syv tenker jeg
Alder:20
Vekt:60
Knebøy u. utstyr:55
Benk u. utstyr:40 m. stopp
mark u. utstyr:80

Utlogget madammen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 16

Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #245 : 13. juni 2008, 15:14 »
halvfylt pølse ha ha
Alder:20
Vekt:60
Knebøy u. utstyr:55
Benk u. utstyr:40 m. stopp
mark u. utstyr:80

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #246 : 13. juni 2008, 16:57 »
halvfylt pølse ha ha

Hehe! Hei dama til Kim Smiley
Men jeg gjør jo det, jeg vil heller se ut som en fullstappa bratwurst Smiley

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #247 : 13. juni 2008, 17:00 »
Grusomt bred rygg på deg da mann!  Grin Sånn det skal være, prøver å få litt vingespenn selv for tida!

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #248 : 14. juni 2008, 15:28 »
Grusomt bred rygg på deg da mann!  Grin Sånn det skal være, prøver å få litt vingespenn selv for tida!

Takk skal du ha, prøver å få den til å gro der bak, men det er tidkrevende arbeid Smiley
Jeg har nå lest litt rundt og fått med meg at du har alle forutsetningene til å bygge bra ut i bredden,
så det blir bra greier regner jeg med!


Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #249 : 14. juni 2008, 15:40 »
Fredagstreningen

På fredager er det som alltid franskpress som står i hovedfokus!

30 x 10
30 x 10
40 x 5
40 x 5
50 x 5
60 x 3
65 x 1 - bare for å kjenne på vekta.
75 x 0 - Fikk ikke løftet den opp i dag heller, det begynner å bli tragisk, fra 5'ere på 72,5 til 0'ere på 75? Det er i siste delen av løftet hvor jeg retter ut stanga det skjærer seg, merkelig nok.
75 x 1 + 4 - Forbannet var jeg, så jeg fikk opp en, og Johnny hjalp til med 4 forced repps, han sa han hjalp til ca 0,5 kilo, får se om litt innkjøring på vekta hjelper.
Blir det ikke forbedring neste uke så endrer jeg taktikk.
60 x 14 - ny rekord her
60 x 8 - tomt i tanken
60 x 7

Frontbøy
50x 10
50x 10
50x 10
50x 10 - Her var det egentlig bare for å få sette seg skikkelig ned, komme til bunns, og på tredje settet klarte jeg dette.

Franskpress
50 x 12
50 x 10
50 x 6 - tomt i tanken! jeg stakk hjem Smiley

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #250 : 17. juni 2008, 00:36 »
Dagens benøkt!

Ny uke ny mulighet har vel aldri vært mer korrekt en denne uka, forrige uke var det
alt for mye kurs og tull og tøys til at jeg fikk en skikkelig treningsøkt utav det.
Begynte derfor friskt denne uka.

Leffi var også med på bjørns, det er sjeldent jeg har selskap på selve treningen, Johnny er med
en gang i blandt, men han kjører som oftest eget program.

Vi varmet frekt opp med benspark, Leffi ville kaste av 40 kilo sånn at det ble 40 kilo på apperatet, men det nektet jeg plent på, man varmer opp med 80 i benpress, sånn er det bare.

Føltes myk og fin ut, leffi føltes også det, forutenom litt småklaging på noe smerter i kneet, sånt tar man selvsagt ikke på alvor, så da var det etter noen runder med benpressen over til knebøy.

Allerede på 50 kilo føltes dette bedre ut en sist ukes fiasko.

50 x 5
50 x 5
80 x 5 - Veldig fin i formen i dag, ikke noe stølhetsgreier i rompa i det hele tatt.
80 x 5
110 x 5
110 x 5
Leffi kjørte så en på 130, noe som var ny rekord!
130 x 3
Leffi kjørte etterpå en på 140 kilo! Ny rekord igjen! Han har også en tilnærmet perfekt knebøyteknikk, plagsomt for oss som ikke får knebøy til om det så smalt.
At han også makset med 15 kilo uten noe opppsyking og uten å egentlig slite med vektene sier meg at han her har mye mer inne (hører du det leffi!) Kanskje du er en sånn knebøyer på samme måte som jeg er en markløfter?
140 x 2
150 x 1
160 x 1 - Selv om det var tungt så hadde jeg nok på riktig dag løftet mer, det var ikke noe sliteløft sånn sett, men var veldig dypt nede på den, noe som er bra, tror jeg har funnet dybden nå!
110 x 5 - dette var sinnsykt tungt i dag!

Leffi kjørte litt smågreier mens jeg holdt på med det siste knebøysettet, så stakk han hjem, han blir med hele uka, noe jeg gleder meg veldig til!

Før BTB Deadlift måtte meg, Kristian og Kim prøve enarms markløft, de fikk opp åtti, det gjorde jeg også uten nevneverdig problem, merkelig nok slet de med 90, jeg hadde ikke problemer med det, men det kan ha noe med lengden på fingerene mine å gjøre, bedre låsegrep når man får fingrene to ganger rundt stanga Smiley

BTB DEADLIFT

80 x 5
80 x 5
90 x 5
120 x 4
120 x 4
120 x 4
150 x 3 - med reimer i dag, istedet for å kjøre flere sett på dette kjørte jeg heller
noen sett på legg curl i dag, da jeg har slitt litt med Stivhet på oppsiden av låret under knebøyen i det siste.
Stifflegg kjører jeg på torsdager, men kanskje det ikke er nok.

Så leggcurl

35 x 8
40 x 8
40 x 8

Deilig! Er ikke fornøyd med treningen for tiden, men denne var iallefall bedre en sist gang!

Utlogget Leifen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #251 : 17. juni 2008, 08:47 »
Hallå.
Ja det var kjekt på trening i går. Greit å få teste seg litt meir ut på knebøy. Smiley
Det var nå ikke kjempelette løft de på 130 og 140, men det er jo "nye" vekter så jeg tok det litt forsiktig å følte samtidig at jeg bomma litt på teknikken.
I tillegg kjente jeg at det tok altfor mye på den svake korsryggen min. Smiley
Satser på å kjøre trening på 110-120 fremover etter ferien så skal jeg nok få opp flere kilo.
Likte godt skoa dine i går også. Wink

Hvordan er det med trening i dag? Trenger ikke ta det så tidlig for min del.
Høyde 187, veier rundt 100+.

Pers:                                      Test 02.06.09     Mål for 2009:
Bøy: 140kg     (Sommer 2008)         150kg               175kg
Benk: 115kg   (Ca 2005)                  -----                 125kg
Mark: 160kg   (Februar 2009)           180kg               200kg

Nylig begynt å trene mer styrkeløftbasert etter flere år med av-og-på trening. Smiley

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #252 : 17. juni 2008, 14:40 »
jeg slet ikke med 90 i enarmsmarkløft-ville bare ikke gjøre deg og Kristian forlegne ved å vise hva jeg egentlig røsker opp he he,100 skal opp før 2009..bra du fikk kjørt deg litt i bøyen og igår da..
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Johnny21

  • Gjest
Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #253 : 17. juni 2008, 20:32 »
I dag fant jeg endelig ut at alkohol ødelegger absolutt ikke for treningen Smiley Kanskje litt for fremgangen, men klarer jo å holde meg på et nivå hele tiden.

Gratulere med pers i skulderpress.....igjen. hehe. 90x5 er rett rundt hjørnet. Til jul har du vel 100x5 tenker jeg. Nå er jeg klar for torsdag igjen...Da blir det tung ryggtrening på oss.


Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: lfaros loggbok - ryggbilde og film side 10
« #254 : 17. juni 2008, 20:51 »
jeg slet ikke med 90 i enarmsmarkløft-ville bare ikke gjøre deg og Kristian forlegne ved å vise hva jeg egentlig røsker opp he he,100 skal opp før 2009..bra du fikk kjørt deg litt i bøyen og igår da..

Skjønte det var noe merkelig når du blunket med det ene øyet før du prøvde å løfte Smiley
Knebøyen er nå ett mysterium for meg, den ene dagen er alt på topp, neste gang er alt helt apekatt, men det ser ut som ting begynner å stabilisere seg nå, så lenge jeg holder meg unna jogging før trening Smiley

I dag fant jeg endelig ut at alkohol ødelegger absolutt ikke for treningen Smiley Kanskje litt for fremgangen, men klarer jo å holde meg på et nivå hele tiden.

Gratulere med pers i skulderpress.....igjen. hehe. 90x5 er rett rundt hjørnet. Til jul har du vel 100x5 tenker jeg. Nå er jeg klar for torsdag igjen...Da blir det tung ryggtrening på oss.



Ødelegger ikke for treningen tenk, du har jo kommet deg opp igjen på gammel toppnivå, og det med minst en fyllekule i uka, så ikke kom her!

Fornøyd med skulderpressen i dag ja, men blir nok ikke 90 x 5 før 87,5 x 5 er i boks Smiley
100 x 5 høres ganske deilig ut, men målet først og fremst er 90 x 5, så får vi ta det andre som ett langsiktig mål! hehe

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!