Skrevet av Emne: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake  (Lest 17134 ganger)

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

jada... ADN og norske politikere regner med at de vil få mindre doping hos treningssenterene om regelen kommer tilbake. Kanal 24 tok opp saken idag tidlig, da det har blitt foreslått å gå tilbake til kontrollene. Det regnes også med at lovgivningen ang anabole steroider vil endres. SATS uttaler seg om at de egentlig ikke har gjennomført noen kontroller den tiden de har hatt lov til det. De mener alikevell at det er positivt, da det vil virke som skremmsel for folk som vil begynne. SATS mente forørvrig at det var like greit å fjerne de største vektene, de unngikk på den måten doperne.. woot

Selv jobber jeg på en spenst senter, men vi kommer nok ikke til å fjerne 50 og 60kgs hantlene. De som er dopa hos oss klarer ikke løfte dem alikevell.....

Utlogget L@tH@ns

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

hva slags syk logikk var det hos sats da? "SATS mente forørvrig at det var like greit å fjerne de største vektene, de unngikk på den måten doperne.. " ... jau okei.. så hva med folk som bare er sterke? har ikke de lov til å trene på sats?... har selv en kompis som var på prøvetime på et satssenter.. han løfta benk... da fikk han beskjed om å ikke løfte så tunge vekter, fordi utstyret kunne gå i stykker..(da løfta han på 130 kg)... noe så latterlig har jeg aldri hørd maken til..


KUTT HEKSEJAKTEN!

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Gjør som meg og boikott alt som heter kommersielle treningssenter, and lets get back underground. Angry
There is no such thing as "working too hard"...

~True

DuMonde

  • Gjest
Helt enig... back to basics!!

golds gym here i come.. (nesten)...


Sats og ADN har jeg fått helt oppi vrangstrupen...........(mest ADN)... :p

Utlogget Cunty

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 248

  • Ja jeg har faktisk... Tabascosaus...på alt!
Herregud, når jeg drar på trening er det for å trene, ikke for at jeg skal pisse i en kopp og få blod trukket ut av meg? what
Loggbok

"Never argue with an idiot. He will lower you to his level and beat you with experience"

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Det er bare folk med svin på skogen som ikke liker ADN. Deal

Jeg har ingenting imot dette,da det tar max 30min av din trening kanskje 1gang hvert 2.år..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

det er jo bare respekt og la seg teste..kan du gå rundt og si jeg ble testet for aas i dag..siden det hva mistanke for det  rofl  Gull
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget Omen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 136

SATS er ikke brukbart! Altfor dyrt er det der også, hadde ikke trent der omså jeg fikk betalt for det

Utlogget starfriend

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

kan være litt off-topic og litt grønt, men jeg har virkelig ikke peiling.
Hvordan kan du se på noen at de går på steroider? får de SÅ fort fremgang at du ikke kan unngå å se det? eller får de noen fysiske kjennetegn?

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

hva slags syk logikk var det hos sats da? "SATS mente forørvrig at det var like greit å fjerne de største vektene, de unngikk på den måten doperne.. " ... jau okei.. så hva med folk som bare er sterke? har ikke de lov til å trene på sats?... har selv en kompis som var på prøvetime på et satssenter.. han løfta benk... da fikk han beskjed om å ikke løfte så tunge vekter, fordi utstyret kunne gå i stykker..(da løfta han på 130 kg)... noe så latterlig har jeg aldri hørd maken til..


KUTT HEKSEJAKTEN!


Å fjerne de tunge vektene er det dummeste jeg har hørt. Det blir jo feil på alle måter. Den som har vedtatt det kan ikke være ved sine fulle fem. Skal det liksom være måten å kvitte seg med dop på? Det blir for dumt.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

kan være litt off-topic og litt grønt, men jeg har virkelig ikke peiling.
Hvordan kan du se på noen at de går på steroider? får de SÅ fort fremgang at du ikke kan unngå å se det? eller får de noen fysiske kjennetegn?

Er vanskelig å se om noen går på steroider, selvfølgelig du kan ane det med graden av fremgang og oppførselen deres rundt emnet men det blir bare synsing, man bør ikke dømme noen utifra hvordan de oppfører seg når det gjelder doping.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Det er bare folk med svin på skogen som ikke liker ADN. Deal

Jeg har ingenting imot dette,da det tar max 30min av din trening kanskje 1gang hvert 2.år..

Håper du mente det som en spøk, for det var et utrolig tåpelig utsagn...
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Hadde ADN holdt seg til dopingtesting og holdt seg langt unna alt det andre de ikke har hverken mandat eller kompetanse for å uttale seg om, så hadde dette vært fryd og gammen. Problemene oppstår når ADN omtaler proteinpulver som om det var nandrolon og tunge hantler som om det var djevelen (les: stereoidebrukernes) verktøy.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Hadde ADN holdt seg til dopingtesting og holdt seg langt unna alt det andre de ikke har hverken mandat eller kompetanse for å uttale seg om, så hadde dette vært fryd og gammen. Problemene oppstår når ADN omtaler proteinpulver som om det var nandrolon og tunge hantler som om det var djevelen (les: stereoidebrukernes) verktøy.

Word! En annen ting.. Tror de egentlig at ulvliggjøring av disse midlene gjør noen stor forskjell? Er det ikke mye Hasj i Norge? Kan de stoppe oppstarten av "undergrunnsgymmer" der bolerene får fritt frem?

Og ikke rør hantler på mer en 12kg.. Du risikerer jo å få.... MUSKLER! (redd nå hva)... Det du ikke vet er at du dør for du er 30 når du bruker tunge hantler.. Djevelen tar sin pris..

L

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Faktisk, uloveligjøring av steroider har jeg ingenting imot. Da har i allefall treningsentreene en god nok grunn til å kicke de ut, men slike tiltak som ADN setter frem i lyset blir bare for dumt...
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!