Skrevet av Emne: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake  (Lest 16813 ganger)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #60 : 13. juli 2006, 13:51 »
Men mange som er større burde faktisk tenke litt på fremtoningen sin eventuelt væremåten sin på ett "familiesenter", det er jo her det største problemet er, de skremmer fanden på flatmark (i tilfeller selvsagt) og når familiefar nils ikke vil trene mer på dette senteret fordi han føler seg utrygg, da ødelegger de for alle oss andre.

Det var jo synd for familiefar Nils. Vi er alle forskjellige, om en stor aas- bruker vil gå rundt på gymmet i liten tank top og skrike mens han løfter, så må han få lov til det. Hvem bryr seg om familiefar nils når han ikke klarer å trene der bare fordi alle ikke er like puslete som han selv?

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #61 : 13. juli 2006, 13:57 »
Godt skrevet, tricepsman (igjen...). La meg få sitere en bekjent kvinne som ville ta seg i nakken, og begynne å trene:

"Hvis jeg skal begynne å trene, så skal jeg begynne på NN (trenger ikke offentliggjøre navnet, selv om det her er med positiv omtale). For det virker som det er så godt miljø der, og du kan være deg selv. Senteret er ikke fullt i bolegutter som flekser de svulmende musklene sine, og så er det heller nesten ingen oversminkede jenter i siste skrik i tights der! Det at jeg kan trene uten å føle at noen ser ned på meg der, at jeg alltid føler meg velkommen og at alle er hyggelige gjør at jeg vurderer å begynne"

Dette tror jeg er representativt for veldig, veldig mange som virkelig har lyst til å komme seg ut av sofaen, men ikke helt tør å ta steget.  Smiley

Forbehold om hukommelsesfeil hos undertegnede....  Tongue

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #62 : 13. juli 2006, 14:12 »
Dopingkontroller på treningssentre vil i praksis aldri fungere uansett. Det vil kreve store resurser hvis de skal klare å doping teste samtlige folk på senteret. Siden de profesjonelle kroppsbyggerne bruker doping er det dessverre slik at mange andre også blir fristet til å bruke det. For meg er det ett fett om folk bruker doping eller ikke, eneste jeg pleier å ha i bakhodet er hva det skal brukes til. Hvis det skal brukes til fitness/kroppsbygging så gir jeg egentlig faen, for de beste bruker det uansett. Men hvis det brukes i sammenhenger som lagidrett og individuelle idretter som styrkeløft, friidrett osv, da er jeg strengt i mot det.

Det jeg syns er aller viktigst på et treningssenter er atmosfæren. Hvis en bygger som har brukt diverse dopingmidler er hyggelig samt hjelpsom med f.eks. å lære vekk teknikk til nybegynnere så er jo det forsåvidt greit. Eneste aberet da er at de får byggeren som forbilde, og før eller siden finner de ut at han ikke har rent mel i posen, som kanskje fører til at de vurderer å begynne med det selv, til tross for ung alder.
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #63 : 13. juli 2006, 15:28 »
Kan jeg bare få klargjort en ting, har hørt så mye forskjellig.

Har feks Sats lov å teste medlemmer?
Mener at det var ulovlig mtp bla personkrenkelse...

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #64 : 13. juli 2006, 15:30 »
Nei, de har ikke lov til å teste noen som helst, ref. Markedsrådets vedtak for noen år siden. De kan i utgangspunktet få bøter i 100 000 kronersklassen for å gjøre noe slikt.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #65 : 13. juli 2006, 15:59 »
Tenk deg at du begynner og trene på et gym, får bra veiledning innen kosthold og trening. resultatet er at du får veldig god fremgang, legger på deg muskelmasse og blir mye strammere og sterkere.du bruker mye tid både med mat og trening og du trives virkelig godt på gymet,så kommer eierne og forlanger at du skal dopingtestes,HVA føler du egentlig da??

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #66 : 13. juli 2006, 16:01 »
Tenk deg at du begynner og trene på et gym, får bra veiledning innen kosthold og trening. resultatet er at du får veldig god fremgang, legger på deg muskelmasse og blir mye strammere og sterkere.du bruker mye tid både med mat og trening og du trives virkelig godt på gymet,så kommer eierne og forlanger at du skal dopingtestes,HVA føler du egentlig da??

Respekt? Hvis du er clean, så er det jo ingenting å frykte.
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #67 : 13. juli 2006, 16:02 »
Tenk deg at du begynner og trene på et gym, får bra veiledning innen kosthold og trening. resultatet er at du får veldig god fremgang, legger på deg muskelmasse og blir mye strammere og sterkere.du bruker mye tid både med mat og trening og du trives virkelig godt på gymet,så kommer eierne og forlanger at du skal dopingtestes,HVA føler du egentlig da??

"Mission complete"






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget MagnusF

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 251
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 251

SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #68 : 13. juli 2006, 16:04 »
*ler*

Er ingen tvil om at du ikke har peiling på hva du snakker om her..
Tror nesten det ikke er noen stoffer som inneholder 50mg/ml, så det er nok heller snakk om 200-250mg/ml, og da kan du bare oppbevare 16 ampuller.. Det er faktisk sinnsykt lite, med tanke på at mange kjører 1g i uken, mer er heller ikke så alt for uvanlig..


hvis du syns 1 måned med 1 gram i uken er sinsykt lite...............
da syns jeg synd på deg gutten min.
er det noen andre som har noen synspunkter her?

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #69 : 13. juli 2006, 16:14 »
hadde vel blitt en smule fornærmet hvis noen hadde villet testet meg, når man vet man har gjort alt riktig. hørte ei på gymet jeg trener på fortelle meg, at hun ble ropt opp over høytaleranlegget, om at hun skulle dopingtestes(tror det var sats), hun var da i norgestoppen i roing, og trente seg opp etter skade. den er drøy syns jeg. "mission complete" var bra forresten slux rofl

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #70 : 13. juli 2006, 16:16 »
Men selvfølgelig, det er jo litt synd fordi det får ryktene til å svirre, men om man tester negativt så avkrefter man jo alt som fins av rykter allerede.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #71 : 13. juli 2006, 16:17 »
hvis du syns 1 måned med 1 gram i uken er sinsykt lite...............
da syns jeg synd på deg gutten min.
er det noen andre som har noen synspunkter her?

Synes ikke 1g i uken er lite, men at du bare har lov til å oppbevare 4g er lite..
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget MagnusF

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 251
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 251

SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #72 : 13. juli 2006, 16:24 »
Synes ikke 1g i uken er lite, men at du bare har lov til å oppbevare 4g er lite..
haha du har jo nettopp skrevet at du syns det er sinssykt lite og at jeg ikke har peiling på hva jeg skriver.
jeg har tilfeldigvis skrevet en hovedoppgave om temaet steroider og samfunnet.
får nesten lyst til sitere meg selv hver gang det kommer påstander som er så langt ut på jordet som det du skrev i gorige innlegg.
bare gi meg et klar signal modratorer så setter jeg igang Cheesy

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #73 : 13. juli 2006, 16:25 »
Selv jobber jeg på en spenst senter, men vi kommer nok ikke til å fjerne 50 og 60kgs hantlene. De som er dopa hos oss klarer ikke løfte dem alikevell.....

Mega honnør!

Tydelig at du snakke av erfaring

Min erfaring e også at majoriteten av de som dope seg står å "joke" på middels lette vekter å kjøre dropp sett utav helsikes til de knap klare å løfte hverken armer eller bein og dette gjærne i en to timers tid....

Skjeldent når de opp til de virkelig tunge vektene og om de gjør det er det bare kort tid før de er nede på "lett" vektene igjen for da er de jo av kur om de i det hele tatt trener da...





Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

SV: Dopinkontroll på treningsentere på vei tilbake
« #74 : 13. juli 2006, 16:29 »
haha du har jo nettopp skrevet at du syns det er sinssykt lite og at jeg ikke har peiling på hva jeg skriver.
jeg har tilfeldigvis skrevet en hovedoppgave om temaet steroider og samfunnet.
får nesten lyst til sitere meg selv hver gang det kommer påstander som er så langt ut på jordet som det du skrev i gorige innlegg.
bare gi meg et klar signal modratorer så setter jeg igang Cheesy

Du kan jo eventuelt starte å skrive med stor bokstav i starten av setningene da.
Det vil nok være en begynnelse.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!