Hei.
Har ikkje lest alle svarene her, men har sett en del gode, men og mindre gode.

Eg har jobbet som dørvakt / bartender i ca 6 år.
lønn varierer veldig fra arbeidsgiver til arbeidsgiver. Eg vet om diverse vaktselskap her i bergen som gir sine ansatte mellom 110-135kr timen, men du finner utested som har egne dørvakter, og der er gjerne lønna litt bedre. Eg har 180kr timen der eg jobber.
Ordensvaktkurs er ikkje påkrevd av loven i utgangspunktet. Men det kan være arbeidsgiver forlanger at du har eit, eller at politiet har pålagt arbeidsgiver at alle vakter skal ha det.. (dette er skjelden)
Her i bergen går det kurset 2 ganger i året om eg ikkje husker feil. Du kan få tatt kurset sjølv om du ikkje har plettfri vandel, og få bestått, men for å få utlevert beviset må du ha plettfri (evt mindre alvorlige saker )
I og med at kurset går så sjelden, så har politiet en ordning der du får utlevert eit midlertidig bevis fram til sjølve kurset starter.
Når det kjem til alder, so er det opp til arbeidsgiver. Har ikkje hørt noko om at du MÅ være over 18år, men det er ein fordel vil eg tru. Enkelte steder vil nok ikkje ha inn vakter som er yngre enn sitt klientell...
Det er på ingen måte eit must å være stor og barsk. Eg kjenner mange gutter som er små og står i døra. Vel og merke er de kampsport folk, men det veit jo ikkje kundane. Her holder det som oftast å være flink å prate og forhandle. Makt er siste utvei, men dessverre so skjer det til tider.. Ikkje bruk overdreven makt, dette slår politiet hardt ned på no. Har opplevd at vakten blir tatt med i arresten og ikkje gjesten...
håper dette var svar på litt... Har som sagt ikkje lest alle andre, så er vel godt mulig noken har svart deg skikkelig allerede..