Skrevet av Emne: Unge jenter slanker seg med dop  (Lest 4010 ganger)

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
Unge jenter slanker seg med dop
« : 03. mai 2006, 16:53 »
Slanker seg med dop
Jakten på modellkroppen frister unge jenter til å flørte med anabole steroider.


http://oslopuls.no/nyheter/article1302388.ece


Aktiv_af

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Unge jenter slanker seg med dop
« #1 : 03. mai 2006, 17:06 »
Stack 2 og Yellow har aldri vært anabole steroider...

Det enkelte jenter har lekt med, er Winstrol, i den tro at siden enkelte byggere har brukt det i konkurranseforbredende fase av kuringen sin, så innbiller de seg at det er slankende...


Utlogget Traxtor

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 144

SV: Unge jenter slanker seg med dop
« #2 : 04. mai 2006, 23:20 »
hadde aldri brukt et preparat uten å vite hva det er, har lest om mange tilfeller hvor jenter tror Winstrol har slankende effekt.. Folk må lære seg å sjekke hva ting er før de bruker det.
training is your BEST supplement!

Utlogget Cunty

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 248

  • Ja jeg har faktisk... Tabascosaus...på alt!
SV: Unge jenter slanker seg med dop
« #3 : 05. mai 2006, 13:06 »
Veldig dårlig artikkel, hvor det kommer tydelig frem at journalisten ikke har peiling på hva han prater om... Han nevner stack 2 .. dette er efedrin, koffein, og aspirin, og har absolutt ingenting med hormoner å gjøre, altså steroider....tullete spør du meg...!

Enig....er jo noe lignende som det her, "hvis det ser skummelt ut, rosa piller og rare navn, ja, da er det anabole steroider!"

Men for de som virkelig bruker AAS for å slanke seg til sommeren...det er rett og slett for dumt.
Loggbok

"Never argue with an idiot. He will lower you to his level and beat you with experience"

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

SV: Unge jenter slanker seg med dop
« #4 : 04. juli 2006, 08:05 »
Er  jo a yno bombe for å si det sånn, det er en gammel nyhet at jenter skal slanke seg med dop, med amfetamin og dritt. Jenter kan tenke ganske sykt mener jeg. 

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Unge jenter slanker seg med dop
« #5 : 04. juli 2006, 12:49 »
Krass:

Når de er så toskete i hodet at de trekker jallakonklusjoner så fortjener de ikke bedre. Hva om de lærer seg å tenke litt for de prøver ut noen pillere som i værste fall kan drepe de.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Unge jenter slanker seg med dop
« #6 : 04. juli 2006, 12:58 »
Det sånn hele verden utvikler seg folkens. Alt skal være lettvint og enkelt. Ingen som gidder å trene hardt og spise bra mat. Men alle vil ha en fin kropp!! Det er et paradoks vi ikke kommer utenom.

Jobben for oss som er i treningsbransjen blir å fortelle og fortelle på nytt igjen at det er tre ting som gjelder. Hard trening, passe hvile og riktig mat!

Soje

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

SV: Unge jenter slanker seg med dop
« #7 : 04. juli 2006, 19:13 »
Det sånn hele verden utvikler seg folkens. Alt skal være lettvint og enkelt. Ingen som gidder å trene hardt og spise bra mat. Men alle vil ha en fin kropp!! Det er et paradoks vi ikke kommer utenom.

Jobben for oss som er i treningsbransjen blir å fortelle og fortelle på nytt igjen at det er tre ting som gjelder. Hard trening, passe hvile og riktig mat!

Soje

ja men så lærer de av en eller annen fyr eller kompis at alle doper seg og du kan ikke bli stor uten dop og det er ikke farlig osv
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Unge jenter slanker seg med dop
« #8 : 04. juli 2006, 19:16 »
Støtter deg fullt ut her Soje. Er vår plikt å vise folk hva som går an å oppnå uten bruk at ulovlige hjelpemidler. Enten man er stor eller ikke. jeg vet i alle fall at jeg kan være stolt av kroppen min, både nå, og om 10kg! Cheesy
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Unge jenter slanker seg med dop
« #9 : 05. juli 2006, 00:07 »
Igjen er det vår jobb å være mer troverdig enn en kamerat av kompisen til venninnas kjæreste!!!

Soje

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Unge jenter slanker seg med dop
« #10 : 05. juli 2006, 00:13 »
Igjen er det vår jobb å være mer troverdig enn en kamerat av kompisen til venninnas kjæreste!!!

Soje

Som regel er det vel ofte en vanskelig sak dette her uansett  når det gjelder myter og påstander om trening

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Unge jenter slanker seg med dop
« #11 : 05. juli 2006, 00:17 »
Det er jo som Expedite sier ingen anabole steroider som er slankende.
Og verken artikkelforfatteren eller dopingtelefonen har noe som helst peiling, jeg har selv ringt inn til dopingtelefonen noen ganger og lurt på ikke så alt for avanserte spørsmål og det skal ikke så mye til før de sier at "nei jeg tar bare telefonen her jeg kan ikke gi deg svaret på dette, du får spørre fastlegen din" Tss... Akkuratt som fastlegen min har noe som helst peiling på anabole steroider. Ellers så er det vel aller flest jenter som slanker seg på diverse mikser med effe... (stack pump/el tigre/stack 2 osv). Noe som har minimalt med bivirkninger. Clen blir vel også brukt en del, og så er det alltid dumme dumme tøs slik som Aylar som finner ut at de kan slanke seg på amf/cola for det er jo lurt  :Smiley Undecided Men av de jentene jeg kjenner som bruker diverse preparater for å slanke seg så vil jeg si at garantert 9 av 10 hadde hatt bedre effekt av en ordentlig kostholdsplan, morgentur og litt kardiotrening sammen med styrke. Så fuck drugs, kommer mye lengre clean, og gjør du alt riktig tar det faktisk ikke noe mer tid heller. (denne var ment på slankere/deffere... ikke byggere)
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Unge jenter slanker seg med dop
« #12 : 05. juli 2006, 04:51 »
ja men så lærer de av en eller annen fyr eller kompis at alle doper seg og du kan ikke bli stor uten dop og det er ikke farlig osv

Man skal være passe dum for å tro på sånt da... Problemet er vel at mange tror at andres idioti er en god unnskyldning for å være idiot selv . De hører og leser tusenvis av advarsler, de vet risikoen men hører de fra en person at det ikke er farlig så ignorerer de alt annet. "De sa at det var helt ufarlig" hører man overalt. Hva med de som sa at det var farlig? De ble ignorert. Ett godt norsk ord for dette er vel: Ønsketenkning.
Back From the Dead...

... or something like that.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!