Sitter inne med noen tips her.
Det jeg tror er greit, er å trene lett kardio etter dc programmet, og heller legge inn litt hardere økter de 2 andre dagene i uken. (evt lørdag søndag også om du trener i helgene) Anbefaler "gerilja kardio" programmet hvis du har dårlig tid en dag. Dette programmet varer kun i 12 min, men hvis du gjør det riktig og kjører på, er du passe tørr i munnen etterpå

Intervalltrening er gull. Men denne kjører du ikke etter DC programmet. Da dette vil forbrenne mere muskler enn fett.
Sett deg på sykkelen eller bruk step maskinen etter dc programmet, og drikk karbo samtidig. Har hørt at dette skal være fint for å drive ut avfallsstoffer ut av kroppen. Føles iallefall veldig bra syntes jeg selv.
Og ikke nok med det, så har kondisjonstrening bra for styrketreningen også har jeg lest. (husker ikke hvor, seriøs artikkel) Dessuten så ere jo greit å sitte inne med litt kondisjon også, så orker man mer

Jeg syntes denne ideen med kardio er veldig bra, for da trenger man ikke fokusere sååå mye på kostholdet. Dette sliter jeg veldig med. Er alt for glad i mat

Dessuten har jeg kamerater som maser om pizza og hamburger hele tiden .. og jeg klarer ikke si nei.