Skrevet av Emne: Bonnskij's knehabilitering og kjernefysikk  (Lest 128332 ganger)

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: Beast building begins!
« #930 : 19. september 2008, 19:12 »
Takk skal du ha.  Er i gong med grunntreninga no, skal eventuelt delta i distriktsmesterskap på søndag. Måla er framleis best mulig i spydkast, samt å bli ein sterk liten dævel, men dei måla går jo stort sett hand i hand Wink
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij - Da logg
« #931 : 25. desember 2008, 15:17 »
Hohoh

Tenkte eg skulle begynne på igjen... igjen.

Årets lengste kast endte opp på 48.78 meter. Anten var det DM eller KM, det hugsar eg ikkje heilt. Det blei gull vertfall. Fekk og ein 4.plass på UM med rundt 47 meter meiner eg det var.

7 Januar skal eg inn i panserbataljonen, og får forhåpentlegvis god tid til både trening og logging.

I det siste har eg røska opp menisk og medialt sideledddband på venstre kne igjen, med dertil etterfølgande operasjon dagen derpå. Det gjekk no bra, og eg er igong med opptrening igjen. Kjøpte i anledning skaden boka "Bulletproof knees" av Mike Robertson, ei bok eg kan anbefale alle som vil fikse knea sine.

Treningsmessig har det blitt mykje styrketrening i det siste. Sist Smolov jr på Benk med maks stilt inn på 80 Kg og chin-ups på BW+ 27.5 Kg ekstra belastning. Sist benktest løfta eg 90 Kg, så eg satser på 100 kg før snøen går. Noko som forhåpentlegvis går fint, med tanke på kortid snøen smeltar i Tromsø.

Elles har eg faktisk fått eit par billettar til konsertar til neste år og. (No må eg berre fikse perm) Konsertane er Heaven and Hell (Black sabbath med Dio på vokal) i spektrum og Metallica i  spektrum. AC/DC var verre å få billett til.
Men om eg ikkje skulle få permisjon... Så tek eg ei stridsvogn og rullar strake vegen til Oslo. Prøv å stoppe meg! >Cheesy
Eventuelt kan eg hjelpe ein og annan fan som ikkje har fått billett med dertil egna papirlapp.

Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: Beast building begins!
« #932 : 05. januar 2009, 14:34 »
Søndag:

(alle øvelsar på kvart bein)

Dynamisk fleksibilitetstrening:

A/P leg swing: 3*10

S/S leg swing: 3*10

Statisk streching/aktivering:

Hamstring stretch: 3*45 sek
Supersett med
Eitbeins glute bridge: 3*10

Benkpress: 75 Kg: 6*3
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Bonnskij: Beast building begins!
« #933 : 10. januar 2010, 08:42 »
Kor i all verda har du vore, gut? Grin

Kos går treninga da? Mye utendørs for tida, eller? Den som hadde hatt egen hall. Kastetrening i 13 blå 2 ganger om dagen er vel ikke optimalt.. Men går egentlig veeeldig bra, lenge siden jeg har hatt så godt fremgang på alle kanter når det gjelder kastinga altså. Smiley Skuldra er 99% god igjen og all ting. Skal se vi møtes på konkurranse om ikke så alt for lenge.. Wink

Er du junior enda? Er ikke sikker på hvordan de greiene der funker. Trenger for øvrig tips til teknikktrening. Har blitt litt bedre, men føler ikke jeg får utnytta all krafta, liksom. Tongue Veit ikke helt hvor jeg skal begynne. Trener du med noen, btw?

Tung er du nå da? Hva har du for løft for tida?

Jaja, masing er fint. Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: Beast building begins!
« #934 : 05. april 2010, 22:29 »
Hehe. Ja no er det lenge sidan. Får vel ta å fyre opp loggen igjen Grin

Det var mange spørsmål på kort plass, men eg får ta fjorårets situasjon, med svar etterfølgande på slutten Wink


Gjekk inn i militæret i januar i fjor, i panserbataljonen oppi indre troms. Smatt meg inn i stridsvogneskadronen, gav bånn gass i rekrutten og fekk den stillinga eg søkte på; Som vognfører på Leopard 2.
Det blei plenty med historier derifrå til alle som gidd å høyre på for å sei det slik Grin Men det her er tross alt ein treningslogg, så eg held det kort.

Eg blei ivertfall veldig klar over kor lite som faktisk kan stoppe ei slik vogn, når eg mista kontrollen i ein nedoverbakke under lærekøyringa, og knuste den største furua på feltet utan at eg merka at eg traff noko Grin

Uansett: Etter forsvarets treningsregime var eg blitt litt betre til å slåss, men formen var gått ned, så no er det på'an igjen!


Jau du proteingut, du får sikte mot NM 2011 som er i heimbøgda, så skal eg gjere det same, og sjå om kroppen held ihop Wink

Er senior no meiner eg. Er jaggu lenge sidan eg har konkurrert, men eg kasta no litt spyd i forcen då, og teknikken sit fortsatt. (Farlegaste granatkaster i stridsvogneskadron 2!!)

Sitat løyntant: "Og så kjæm Hauge me eitt granatkast frå helvette!!" Grin

Heh, ja anyways...

Om du treng hjelp med teknikken, så kan du berre sende meg ein film/stillbilder av eit kast (stillbilder helst) så kan eg ta ein kik på teknikken. Trener mykje bruttern, men er stort sett styrke for tida.

65 Kg lett. Gått opp eit par tusen gram, men ikkje noko spesielt å snakke om eigentleg.

Løfter litt forskjellig rart for tida, ettersom eg ikkje torer (og sikkert ikkje tåler) markløft eller vanleg knebøy lenger. Men eg trener på 85 kg i benken, rundt 60 i roing, 50 kg i overhead bøy, og mykje anna rart igrunn. Som sagt; styrken gjekk ned i militæret på dei fleste løfta.
Vendinga ser faktisk ut til å vere løftet som har blitt mest upåverka. Første løft på lenge tok eg på besøk med Stallion medan eg framleis var i militæret, og då tok eg 70 Kg i styrkevending, enno meir har eg nok inne på frivending, men eg tek det roleg for å ungå skader, og trener no på 70 Kg.




Og så litt framtidsutsikter: Driv no og søker diverse høgare utdanningar. Det blir litt søknader rundt om på kloden, men studiane er stort sett det same overalt eg søker. Kjem til å søke på eit par skular i Storbritania, innan sports and injury prevention. Det same i Australia. Fysioterapi i Nederland, og så safer eg til slutt med ein søknad på Idrett i Sogndal, dersom eg får den MinID shaiten i posten snart...
Prøver og å spare opp ein fin andel pengar no, slik at eg kanskje kan ta meg ein lang og god tur jorda rundt etter fullførte studier Cool

Første logg iår kjem i morgon.

Bonnskij out.
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: Beast building begins!
« #935 : 06. april 2010, 21:11 »
Køyrer for tida ein tre-splitt etter wave loading manifestet: http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_wave_loading_manifesto
(no har eg pålag gløymt korleis det fungerte, så eg får vel lese over det på nytt)

Har og eit stort fokus på kjernestyrke, og trener diverse pussige øvelsar, og framimot å greie andre pussige øvelsar i gammal Bonnskijstil.

Tysdag:

Benkpress:

80 Kg:   1*4
85 Kg:   1*2
77.5 Kg: 1*5
85 Kg:   1*2
75 Kg:   1*6
55 Kg:    1*10

Militærpress:

47.5 Kg: 1*4
52.5 Kg: 1*2
45 Kg:   1*5
52.5 Kg: 1*2
42.5 Kg: 1*6

Negativ dragonflag: 3*4

+Trening på einarms elbow lever.
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: Beast building begins!
« #936 : 08. april 2010, 22:37 »
Torsdag:

Foroverbøyd roing:

55 Kg: 1*4

60 Kg: 1*2

52.5 Kg: 1*5

60 Kg: 1*2

50 Kg: 1*6

Planken: 3*1 min

Crunch: +15 Kg: 3*8

Rygghev: +10 Kg: 3*8


15-20 Min boksing på sekk


Trening på einarms elbow lever.


Kommentar: Roinga gjekk veldig greit, auker vektene neste veke. På einarms elbow lever fann eg no litt betre balanse enn før, samt at det ikkje er like tungt for handledda som tidlegare. Det er eit godt stykke å gå før eg greier øvelsen, men eg er på rett veg.


Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: Beast building reverted!
« #937 : 12. april 2010, 22:20 »
Måndag:

Økt 1:

Triplex: 4*20 m

Høge kneløft: 4*20 m

Rævspark: 4*20 m

Bakkesprint slak/middels bratt oppoverbakke: 5*25 m maks aks


Økt 2:

Benkpress:

80 Kg:    1*4
87.5 Kg: 1*2
77.5 Kg: 1*5
85 Kg:    1*3
75 Kg:    1*6
55 Kg:    1*10

Militærpress:

47.5 Kg: 1*4
55 Kg:    1*1 (feila på andre rep)
45 Kg:    1*5
52.5 Kg: 1*2
42.5 Kg: 1*6

Kommentar:

Var godt å begynne å springe litt utandørs igjen. Det er ingenting som hjelper så godt for kneet som å ta ei løpstrening. Elles kjente eg meg rimeleg slapp når eg skulle trene styrke. Når eg løfta gjekk derimot tyngre løft lettare enn forrige vekes løft. Jessjess, flott det Grin
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Bonnskij: Beast building reverted!
« #938 : 13. april 2010, 07:37 »
Gratulerer med vel overstått militærtjeneste og effektiv vedhogst med Leoparden. Er kneet ditt helt restituert nå?

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: Beast building reverted!
« #939 : 14. april 2010, 23:19 »
Jau takk for det. Eg skjønar verkeleg ikkje at skogbruksfirma har sett potensialet i ein leopard. Rett nok går det ca 50 liter på mila, men eit tre er nede og ferdig kvista på eit splitta sekund.

Elles er vel kneet i stor grad så godt som det kan bli. Store delar av den mediale menisken er operert vekk, så før det blir skikkeleg sus over stamcelleforskning og den slags dill så blir det ikkje fullt restituert. Tung bøy og mark blir det lite av i framtida. Fotball held eg meg unna for all framtid, men det er ikkje noko eg tek så tungt Wink
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: Beast building reverted!
« #940 : 14. april 2010, 23:24 »
Tysdag:

Årets første utetrening med friidrett på tja eit og eit halvt år?... Tida flyr jaggu fort forbi.

15 minutt jogging.

Stigningsløp:

50 m  70%
50 m  80%
50 m  90%
50 m 100%

20-30 min refreshing med spyd. Teknikken sit framleis, men eg treng litt finpuss. God tid til det framimot sesongen.
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: Beast building reverted!
« #941 : 14. april 2010, 23:32 »
Onsdag:

Foroverbøyd roing:

55 Kg:    1*4
62.5 Kg: 1*2
52.5 Kg: 1*5
60 Kg:    1*3
50 Kg:    1*6
40 Kg:    1*10

Negativ dragonflag: 4*4

Planken: 3*1 min

Ab wheel roll-outs: 3*5

Kommentar:

Roinga gjekk veldig greit. Det kjennest ut som eg er generelt sterkare denne veka enn i forrige veke. Er jo forsåvidt slik det skal vere og etter planen, men det er nesten som om eg har fått ein liten ekstra push på styrken. Kjennest godt. Dragonflagen er jo fortsatt seig som eit reint lite helvete då Tongue
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Bonnskij: Beast building reverted!
« #942 : 14. april 2010, 23:36 »
...og så safer eg til slutt med ein søknad på Idrett i Sogndal, dersom eg får den MinID shaiten i posten snart...


Har Sogndal på førstevalg, so viss du bestem deg for å safe kan det godt hende me blir klassekameratar. Det er forøvrig eit voksande styrkeløftmiljø i Sogndal for tiden Smiley

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: Beast building reverted!
« #943 : 14. april 2010, 23:39 »
Kult det Wink Fekk MinID i siste liten, og har søkt meg litt hist og pist innanfor landets grenser og. Sogndal er førstevalget innanlands Smiley
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: Beast building reverted!
« #944 : 18. april 2010, 21:20 »
Søndag:

Overhead bøy:

42.5 Kg: 1*4
47.5 Kg: 1*2
40 Kg:   1*5
47.5 Kg: 1*2
37.5 Kg: 1*6
25 Kg:  1*10

Styrkevending:

60 Kg:    1*4
70 Kg:    1*2
57.5 Kg: 1*5
70 Kg:    1*2
52.5 Kg: 1*6

Kommentar: None in particular. Gjekk greit, og som forventa.
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!