Skrevet av Emne: Bonnskij's knehabilitering og kjernefysikk  (Lest 127520 ganger)

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: Beast building reverted!
« #945 : 20. april 2010, 23:14 »
Måndag var det slegga som sang. Etter jobben var det heim og ete, før det blei riving av murvegg med slegge og bæring av store mengder fyllmasse. (Når besten murte det som no er slegga ned, brukte han kampestein til fyllmasse, så det vart sabla tungt å bære) Var ferdig halv 9, og då var eg ganske kjaurd. Så det blei ikkje meir trening den dagen.

Tysdag:

Hadde eigentleg tenkt å ta benk og militærpress i dag istaden, men hadde ingen til å spotte, så eg sette heller i gong med friidrettstreninga.

Kom litt seint, og då hadde resten av friidrotterane jogga av garde på oppvarmingsrunda, så eg jogga heller på bana i mellomtida, medan eg tok eindel lette spydkast.

Stigningsløp:

70%:   1*50 m
80%:   1*50 m
90%:   1*50 m
100%: 1* 50 m

Høge kneløft: 3*16 m

Triplex: 2*16 m

Rævspark: 2*16 m

Spydkast:


Stille kast 70% int.: 8

Stille kast 80% int.: 6

3-4 kryssteg 90% int.: 4


Kommentar: 90 % kasta blei total failure, har absolutt ikkje god nok kastfølelse enno til å greie kast på høgre intensitet. No gjeld det å få inn mengden. Siste harde kastet gjekk derimot betre når eg bestemte meg for å tenke mindre teknikk, og berre kaste på gammal feeling.
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Bonnskij: Beast building reverted!
« #946 : 22. april 2010, 15:24 »
Fotball held eg meg unna for all framtid, men det er ikkje noko eg tek så tungt Wink

Hehe, fotball har vel utviklet seg mer i retning av kannibalisme i det siste, har jeg skjønt. Så det er vel like greit Wink Bra at du kan drive med spyd igjen Smiley

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: No går det til helvete igjen
« #947 : 25. april 2010, 01:47 »
Jah, så lenge varte det...

Satt og såg film no. Hadde beina på bordet, og merka smerter i kneleddet. Vondt å gå, og det verker som om noko har løsna igjen. Eller... Det har eg kjent såpass mange gonger no at eg veit at meniskdelar har løsna. Forbanna drit...

Operasjon igjen då. Spydkastsesongen kan eg berre gløyme, og tung beintrening gjer eg opp. Må vel gje treninga eit nytt fokus. Er ikkje mykje poeng i å starte frå scratch kvar gong det går til helvete.
Har trent utan problem. Holdt meg unna fotball og generelt idrettar som kan forårsake ukontrollert vridning av kneet, og så skal det faen meg ryke av at eg ser på TV!!!

No er eg berre forbanna og deppa. At eg må gjennom alt faenskapet igjen, med operasjon, opptrening og generelt handicapp.

Life's a bitch and then you die.
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Bonnskij: No går det til helvete igjen
« #948 : 26. april 2010, 06:41 »
Nei, nei nei! Dette var da som bare....  Sad Du får prøve, så godt som det lar seg gjøre, å holde et positivt fokus. Du har jo vært gjennom leksa før, så sånn sett kan du jo dra nytte av erfaringen du gjorde deg.

God bedring, og stå på!

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij: No går det til helvete igjen
« #949 : 27. april 2010, 23:17 »
Takk for det Smiley

Gjort er gjort og knust er knekt. Det var nok heldigvis ikkje så ille som eg først antok. Det kom seg i løpet av dei siste dagane. Og det kjennest ut som eg er tilbake der eg var før det small.

Eg blir vel til å legge opp spydkastinga desverre. Eg greier ikkje oppretthalde god intensitet for treningsopplegg retta mot spydkast. Eg er redd treninga og spydkastinga vil bli for brutal. Og eg legg spydet på hylla, før eg legg resten av helsa på hylla for å seie det slik.
Kjipt å slutte med den idretten eg liker og har blitt nogonlunde god på, men må man så må man.

No køyrer vi på med mini-smolov i benk Tongue
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Bonnskij: No går det til helvete igjen
« #950 : 30. april 2010, 22:54 »
Det var da godt å høre at det ikke var så ille likevel. Om du skal legge opp eller ei, er det jo kun deg selv som vet det rette svaret på. Om du velger å legge opp, baner det kanskje vei for en eller annen ny idrett med andre treningskrav? Forandring fryder jo, som kjent Smiley

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij...
« #951 : 17. mai 2010, 00:10 »
Joa. Får vel sjå korleis det går. Men eg ser ikkje heilt for meg så mange idrettar som ligg for meg. Kanskje ein og annan kampsport, paintball eller noko anna smertefullt.

Kom eit par veker ut i mini smolov programmet, men braut grunna mykje arbeid (15 timers arbeidsdag b.la) kombinert med sjukdom. Prøver igjen sidan.


Men det er viktigare ting eg tenkjer på no enn treninga. Leste på dagbladet istad at Ronnie James Dio hadde tapt kampen mot kreften. Ein av metalens store stemmer har altså gått bort.

Eg blei faktisk sjokkert og oppriktig lei meg. Det er ingen artist som kjem i nærheita av å bety så mykje for meg som Dio.
Har høyrt snart alt av musikk som er produsert av den lille mannen med den store stemma, og har det meste i platesamlinga. Har sett Dio live ein gong. Det var stort! Såg fram til nye konsertar med Sabbath-lineupen, men no er det slutt...

En legendarisk musiker utan sidestykke. Tre gigantplater i tre forskjellige band er det ikkje mange som kan måle seg med.
Rainbow - Rising
Black Sabbath - Heaven and hell
Dio - Holy diver

Eg spretter mi beste flaske med skotsk, og fyrer opp musikken. La oss drikke over minnet over ein av metalens største navn!
Ein era er over, men ekkoet av den vil runge ut i evigheita!

Ronnie James Dio; Ditt navn vil leve evig

R.I.P


Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Bonnskij...
« #952 : 18. mai 2010, 21:13 »
Trist med Dio, absolutt. Men livet må jo gå videre, så "løft ditt hode, du raske gutt". Er man på bånn, kan det jo bare gå oppover Smiley

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij...
« #953 : 18. mai 2010, 22:39 »
Sjeldan langt nede her i gården, og det går raskt opp. Men det var uventa, først på bedringens veg, og når eg skulle sjekke på sida om det var nokon update på helsa hans, så var han faktisk død.
Men slik er livet. Han levde livet til det fulle, og blei tross alt 67 år gammal. Hadde håpt på fleire konsertar med den sympatiske vesle mannen med den store stemma, men slik kan det gå.

Update på treninga er ei bokseøkt på sekk forleden. Pausen medførte merkbar auke i slagkraft, og foret spratt endeleg ut av sekken. (mykje gamle klede og filler såg det ut til)

Men hey, her er låtar som er absolutt gull frå Dio's karriere:

Rock n' roll children: http://www.youtube.com/watch?v=izLfge_iOnE#noexternalembed
Stargazer: http://www.youtube.com/watch?v=SedQcg-65a8#noexternalembed (Verdas første powermetal-låt)
All the fools sailed away: http://www.youtube.com/watch?v=K8AkUtGgLVA#noexternalembed
Catch the rainbow: http://www.youtube.com/watch?v=tV8x2HKTRdM#noexternalembed (nydeleg låt!)
Computer god: http://www.youtube.com/watch?v=p5c81wsjmFs#noexternalembed
Children of the sea: http://www.youtube.com/watch?v=DJQQWbr4cXM#noexternalembed (Første låta Dio skreiv med Sabbath)
Heaven and hell: http://www.youtube.com/watch?v=4EL67mjv1nM#noexternalembed (Treng den nokon vidare introduksjon?)
Stand up and shout: http://www.youtube.com/watch?v=zixIuxzCCvs#noexternalembed (Evig heftig, og fast oppvarminslåt på konkurransar)

Det er berre for mykje bra. Alt frå Heaven and hell, Holy diver og Last in line er top notch. Og det er fantastisk mykje bra på dei fleste andre platene i tillegg (kanskje utanom Angry machines og ei plate til)

Arven lever vidare. Long live rock n' roll!!! buttrock


Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij's knehabilitering og kjernefysikk
« #954 : 27. mai 2010, 21:51 »
Forrige veke fucka eg til kneet med ei ubehageleg sittjestilling på jobben. Var vond og stiv i beinet i tre dagar, før smerten forsvann, og stivheita har gått gradvis ned, og er ikkje lenger stivt i dag. Måtte på det nermaste lære meg å gå på nytt i løpet av veka. Merkeleg nok, trappegåing var mindre vondt enn vanleg gange (mindre støt?), og springing gjekk og betre til ein viss grad.

Treninga gjekk tilbake på sporadisk igjen. Testa benken på ein dag med dårleg dagsform, og løfta 90.

Legg om fokuset igjen.

Første pri: Knerehab. Beitre vevskvalitet, bevegelsesevne i aktuelle ledd (ankel, hofte) auke stabilitet i kneledd, styrke relevante muskelgrupper.

Andre pri: Kjernemuskulatur. Kan brukast til så mangt, er det eg likar best å trene, og vil i tillegg ha positiv effekt mot knehaben.

Tredje pri: Tresifra benk.


Dagens:

S/S leg swings: 3*10

F/B leg swings: 3*10

Statisk stretching av lårmuskulatur: 3 øvelsar. 2*50 sek

Trappesteg(?): Random tømmerstokk: 3*10

Knebøy/good mornings: Supersett, alt på ein gong. Random tyngre tømmerstokk: 2*6

Eitbeins good morning: 2*5


Kommentar: Kneet følest heile tida somm ei tikkande bombe som før eller sidan kjem til å eksplodere, eg vil gjere det eg kan for å halde det så godt som mogleg i forhåpentlegvis mange år framover. Tek glucosamin for å halde skiten i sjakk, og hiv i meg ei heil vøle med fisk og selolje, stort meir veit eg ikkje om eg kan gjere, men eg kan prøve å få tak i chondroitin som saman med glucosaminen kan hjelpe med å bremse ei eventuell negativ utvikling meir.

Når kneet når nitti grader i bøy begynner det å høyrest ut som gnissing med sandpapir. Liker eg dårleg, sandpapir i kneledd skla visst vere dårleg for helsa.

Jaja. Fuck it! I Helja er det AC/DC som speler, og då er det berre god stemning. Eg kan springe eg, og eg skal jaggu komme fremst i år og!  Grin

buttrock
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Bonnskij's knehabilitering og kjernefysikk
« #955 : 28. mai 2010, 20:58 »
Høres ut som en fornuftig prioritering det der. Du er ennå såpass ung, at du bør ta veldig godt vare på helsa di. Og så er jeg LITT misunnelig på AC/DC-konsertbesøket ditt.  Wink

 buttrock

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Bonnskij's knehabilitering og kjernefysikk
« #956 : 11. juni 2010, 16:54 »
AC/DC var konge!!! Sjølv om dei kom litt seint i gong.

Anyways, sett loggen på vent fram til ferien vertfall. Har grøssmykje å gjere akkurat no, og sjølv om loggen ikkje tek så lang tid tross alt, så blir treninga litt random, alt ettersom kva det blir tid til. Jobb, båtreparasjon, garasjereparasjon og møkje papirarbeid etter at eg fekk studieplass. JCU i Australia. Jey! Grin
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!