Skrevet av Emne: ORVILLE BURKE  (Lest 7230 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: ORVILLE BURKE
« #30 : 12. mai 2006, 15:45 »
Bodybuildere som bruker aas (høyt nivå) er sikkert høyere enn 9 av 10.... mens Styrkeløftere som bruker aas (høyt nivå) er sikkert lavere enn 1 av 10. Og hvis man sammenligner dopingkontrollene så er det hundre ganger større sjangs for å bli tatt som styrkeløfter, hvertfall i Norge. Men hvis man sammenligner helserisikoen på sporten så ville jeg nå sagt at det var like ødeleggende helsa med en styrkeløfter på 120kg med en fettprosent på 20, der pumpa får gjennomgå hver trening som det er med en bodybuilder som stapper i seg steroider. Ingenting er bra... men folk flest kommer aldri på et slikt nivå. Og som amatør er det bedre å være en middelmådig styrkeløfter enn en dopet middelmådig kroppsbygger. Et eller annet...
Kom med et bedre grunnlag for denne påstanden,istedet for antakelser tatt rett ut ifra luften.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: ORVILLE BURKE
« #31 : 12. mai 2006, 16:38 »
Bodybuildere som bruker aas (høyt nivå) er sikkert høyere enn 9 av 10.... mens Styrkeløftere som bruker aas (høyt nivå) er sikkert lavere enn 1 av 10. Og hvis man sammenligner dopingkontrollene så er det hundre ganger større sjangs for å bli tatt som styrkeløfter, hvertfall i Norge. Men hvis man sammenligner helserisikoen på sporten så ville jeg nå sagt at det var like ødeleggende helsa med en styrkeløfter på 120kg med en fettprosent på 20, der pumpa får gjennomgå hver trening som det er med en bodybuilder som stapper i seg steroider. Ingenting er bra... men folk flest kommer aldri på et slikt nivå. Og som amatør er det bedre å være en middelmådig styrkeløfter enn en dopet middelmådig kroppsbygger. Et eller annet...

Enig med Forden her. LEnge siden jeg har sett en ubegrunnet innlegg med SÅ mange antakelser. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget kick_ass

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 557
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 557

SV: ORVILLE BURKE
« #32 : 12. mai 2006, 17:25 »
Enig! De fleste styrkeløfterne ser UTROLIG bra ut med en deff! Greit nok de er ikke i den sinnsyke formen hele året, men når de først vil så får de det til.
Mange kroppsbyggere ser heller ikke så veldig bra ut store deler av året. Mer som en sprekkeferdig hvalross når de er off-season.
Det ordner seg for greie gutter.

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: ORVILLE BURKE
« #33 : 12. mai 2006, 17:34 »
Kom med et bedre grunnlag for denne påstanden,istedet for antakelser tatt rett ut ifra luften.. Wink
Enig med Forden her. LEnge siden jeg har sett en ubegrunnet innlegg med SÅ mange antakelser. Smiley
Alt det om hvor mye det sliter på helsa var bare noe jeg tok ut fra løse luften, anntakelser. Men når man ser på bilder fra styrkeløftstevner og slikt så ser jo de fleste ut som halvfeite kraftkarer. (Nå får jeg nok mange på nakken). Ser man på bodybuilding konkurranser så ser de jo mye mye bedre ut, det er det ingen tvil om. Men selvsagt, dette er ikke noe jeg kan vise til undersøkelser, rapporter eller statistikker om, bare synsing. Den andre påstanden min 9 av 10 og 1 av 10 kan jeg diskutere til langt på natt. Muligens jeg ikke tok godt nok i på bodybuilding statistikken, jeg kan vel gå så langt at jeg sier samtlige deltakere på olso grand prix har brukt aas, det samme med sandefjord, nm osv osv. Men med styrkeløft derimot har jeg ikke så veldig mye peiling, men i følge dem jeg snakker med så er det så og si null bruk av steroider der. Så jeg hadde blitt veldig overasket vist det var mer enn 10% i NM som hadde brukt aas, personlig så tipper jeg 0%. Muligens jeg bare er naiv og for godtroende om styrkeløfterne...  Undecided EDIT: Regner ikke effedrin som steroider...
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: ORVILLE BURKE
« #34 : 12. mai 2006, 21:22 »
Alt det om hvor mye det sliter på helsa var bare noe jeg tok ut fra løse luften, anntakelser. Men når man ser på bilder fra styrkeløftstevner og slikt så ser jo de fleste ut som halvfeite kraftkarer. (Nå får jeg nok mange på nakken). Ser man på bodybuilding konkurranser så ser de jo mye mye bedre ut, det er det ingen tvil om. Men selvsagt, dette er ikke noe jeg kan vise til undersøkelser, rapporter eller statistikker om, bare synsing. Den andre påstanden min 9 av 10 og 1 av 10 kan jeg diskutere til langt på natt. Muligens jeg ikke tok godt nok i på bodybuilding statistikken, jeg kan vel gå så langt at jeg sier samtlige deltakere på olso grand prix har brukt aas, det samme med sandefjord, nm osv osv. Men med styrkeløft derimot har jeg ikke så veldig mye peiling, men i følge dem jeg snakker med så er det så og si null bruk av steroider der. Så jeg hadde blitt veldig overasket vist det var mer enn 10% i NM som hadde brukt aas, personlig så tipper jeg 0%. Muligens jeg bare er naiv og for godtroende om styrkeløfterne...  Undecided EDIT: Regner ikke effedrin som steroider...
Effedrin er prestasjonsfremmende middel,og derfor ulovlig.
Det at en "kroppsbygger ser bedre ut er vel fordi han er uten fett,vann og er smurt med  brunfarge på konkurransen,ikke noe annet.Sånn helsemessig er vel det værre,enn at en styrkeløfter har noen kg for mye på kroppen.Ser du en kroppsbygger "off season" hadde du vel fått sjokk tror jeg!
Det jeg kan være enig er:Ingen idrett på elitenivå er helsefremmende Deal
Å påstå at alle som stillte i Oslo og Sandefjord er/var dopet,uten dokumentasjon er dette
en svært så tøff påstand,og dessuten er det å så tvil om folk.Slike påstander/rykter er svært så ødeleggende og sårende for de som er ærlig i idrett generelt..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Suchianu

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 349
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 349

  • Correct me if I'm wrong.
SV: ORVILLE BURKE
« #35 : 12. mai 2006, 22:12 »
når ble orville burke synonymt med "prestasjonsfremmende midler brukt innen styrkeløft og kroppsbygging"

 Offtopic
Show your scars!

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: ORVILLE BURKE
« #37 : 14. mai 2006, 08:11 »
jeg kan vel gå så langt at jeg sier samtlige deltakere på olso grand prix har brukt aas, det samme med sandefjord, nm osv osv.
'

Her går du rett og slett for langt.  No no Jeg kan ikke avskrive denne påstanden, men kan selvsagt ikke påstå dette heller. Å argumentere for dette kan oppleves krenkende, ihvertfall så ubegrunnet som du fremlegger dette. Er undrende på hva Soje, tricepsmann, Janne, Jaguaren, KenMan, S.Lie og mange flere ville sagt hadde de fått muligheten. Tenker også på alle de som ikke har mulighet til å svare på antakelsene dine.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: ORVILLE BURKE
« #38 : 14. mai 2006, 09:38 »
greit at de boler og bruker vekst.. men er faen ikke bare det de stapper i seg! det er utrolig hvor farlig mye shit det egentlig finnes.. og hvor mye det ødelegger oppi hodet dems.. hehe.. og hvorgor mener du styrkeloftere ikke boler, slux?.. doping kontroll?

Hva vet egentlig du om dette ? HVA blir ødelagt i hodet dems ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget AlexanderFarmen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

SV: ORVILLE BURKE
« #39 : 18. mai 2006, 19:14 »
Hva vet egentlig du om dette ? HVA blir ødelagt i hodet dems ?

djees... en jævla enkel grunn er vel at jeg vet om et par som har brukt/bruker som selv sier de merker hva det gjør med sinnet dems, samt at andre merker det på dem. fra dem ikke brukte greiene, til det startet. agressjon, depresjon.. en påstod å ha fått dårligere hukommelse, men det skyldes steroider vet jeg ikke.. men anyway, må ikke gå til en forsker for å få ting dokumentert når man merker så markerte endringer! og er jo heller ikke vanskelig å finne dokumenterte fakta. selvom om mye er overdreven propaganda!
----------------------------------------------------

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: ORVILLE BURKE
« #40 : 18. mai 2006, 22:07 »
jeg kan vel gå så langt at jeg sier samtlige deltakere på olso grand prix har brukt aas
Denne var vel rund synes jeg! Er nok mange som har brukt AAS, kanskje de fleste av dem, men ikke mer enn 8 av 10 tror jeg, selv om det også er et ganske høy antall...
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: ORVILLE BURKE
« #41 : 19. mai 2006, 00:29 »
Hvorfor i helvette spore av så voldsomt?

 Offtopic
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget tasha

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

SV: ORVILLE BURKE
« #42 : 06. juni 2006, 20:31 »
uansett hva det er snakk om så blir det vrengt om til ein "doperdrittråd".
heia.
Eg hette jan
eg drikke tran
men fisken lar eg ver i fred

trene DC
dysletiker

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!