Etter å ha pratet med et par styremedlemmer, så er det blitt klargjort endel.
Det er ikke noe ønske derfra om å "aktivt" bidra i magasinet. Det er greit.
Det er heller ingen politikk der for "aktiv motarbeidelse". Det er greit.
Jeg tror problemet ligger i det faktum at strongmen og byggere alltid har masse flexebilder og konkurransebilder av seg selv liggende, og de er mer enn villige til å spre disse ut til gud og hvermann. Men når man intervjuer en styrkeløfter, så er det ikke alltid at bildene er på plass og tilgjengelige rett og slett for at utøverens fokus ikke ligger på disse tingene.
Dette var bare noe jeg kom på..

Jeg er ikke sinna lenger.... bare veldig veldig skuffet.
Hvis problemet er at det i treningsforum magasinet er utøvere profilert som ikke er testet, da bør enkelte gå i seg selv og spørre seg hva DE KAN BIDRA MED for å rette opp skjevheten.
De burde da ønske å bli så profilert og synlig som mulig nettopp for å synliggjøre hva som skjer av testet aktivitet i landet.
Nå har det siden første nummer vært mange bra intervjuer og artikler om NM, carl, Inger, Olaf, Asbjørn, Tor Herman + + + Hvis det i tillegg kunne vært en person som var villig til å bidra med "Nyheter fra NSF" så ville magasinet blitt mer balansert, man ville fanget opp nyheter og prestasjoner som var verdt å skrive om og man kunne der i sin tilmålte spalteplass kunne sette fokus på det NSF ønsket å formidle.
De som kjøper TF magasinet vet nok meget godt forskjellen på bygging og styrkeløft.