Skrevet av Emne: Egil Skallagrimsson Pulverjudas  (Lest 1011781 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11190 : 23. juni 2010, 15:21 »
Etter å ha pratet med et par styremedlemmer, så er det blitt klargjort endel.
Det er ikke noe ønske derfra om å "aktivt" bidra i magasinet. Det er greit.
Det er heller ingen politikk der for "aktiv motarbeidelse". Det er greit.

Jeg tror problemet ligger i det faktum at strongmen og byggere alltid har masse flexebilder og konkurransebilder av seg selv liggende, og de er mer enn villige til å spre disse ut til gud og hvermann. Men når man intervjuer en styrkeløfter, så er det ikke alltid at bildene er på plass og tilgjengelige rett og slett for at utøverens fokus ikke ligger på disse tingene.

Dette var bare noe jeg kom på.. Grin

Jeg er ikke sinna lenger.... bare veldig veldig skuffet.


Hvis problemet er at det i treningsforum magasinet er utøvere profilert som ikke er testet, da bør enkelte gå i seg selv og spørre seg hva DE KAN BIDRA MED for å rette opp skjevheten.
De burde da ønske å bli så profilert og synlig som mulig nettopp for å synliggjøre hva som skjer av testet aktivitet i landet.

Nå har det siden første nummer vært mange bra intervjuer og artikler om NM, carl, Inger, Olaf, Asbjørn, Tor Herman + + + Hvis det i tillegg kunne vært en person som var villig til å bidra med "Nyheter fra NSF" så ville magasinet blitt mer balansert, man ville fanget opp nyheter og prestasjoner som var verdt å skrive om og man kunne der i sin tilmålte spalteplass kunne sette fokus på det NSF ønsket å formidle.

De som kjøper TF magasinet vet nok meget godt forskjellen på bygging og styrkeløft. Smiley

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11191 : 23. juni 2010, 15:24 »
Forbundet har jo fått tilbud om en hel side hvor de kan poengtere så mye de vil at de er dopingfri og ikke må assosieres med andre idretter eller sportsutøvere..

Nå dukket det plutselig opp et bilde i hodet mitt av en liten gruppe mennesker i kritthvite klær som står midt inne i mengden av narkomane og horer på plata i Oslo sentrum.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11192 : 23. juni 2010, 15:27 »
Hvis problemet er at det i treningsforum magasinet er utøvere profilert som ikke er testet, da bør enkelte gå i seg selv og spørre seg hva DE KAN BIDRA MED for å rette opp skjevheten.

Østrogen?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11193 : 23. juni 2010, 15:42 »
Etter å ha pratet med et par styremedlemmer, så er det blitt klargjort endel.
Det er ikke noe ønske derfra om å "aktivt" bidra i magasinet. Det er greit.
Det er heller ingen politikk der for "aktiv motarbeidelse". Det er greit.

Jeg tror problemet ligger i det faktum at strongmen og byggere alltid har masse flexebilder og konkurransebilder av seg selv liggende, og de er mer enn villige til å spre disse ut til gud og hvermann. Men når man intervjuer en styrkeløfter, så er det ikke alltid at bildene er på plass og tilgjengelige rett og slett for at utøverens fokus ikke ligger på disse tingene.

Dette var bare noe jeg kom på.. Grin

Jeg er ikke sinna lenger.... bare veldig veldig skuffet.


Hvis problemet er at det i treningsforum magasinet er utøvere profilert som ikke er testet, da bør enkelte gå i seg selv og spørre seg hva DE KAN BIDRA MED for å rette opp skjevheten.
De burde da ønske å bli så profilert og synlig som mulig nettopp for å synliggjøre hva som skjer av testet aktivitet i landet.

Nå har det siden første nummer vært mange bra intervjuer og artikler om NM, carl, Inger, Olaf, Asbjørn, Tor Herman + + + Hvis det i tillegg kunne vært en person som var villig til å bidra med "Nyheter fra NSF" så ville magasinet blitt mer balansert, man ville fanget opp nyheter og prestasjoner som var verdt å skrive om og man kunne der i sin tilmålte spalteplass kunne sette fokus på det NSF ønsket å formidle.

De som kjøper TF magasinet vet nok meget godt forskjellen på bygging og styrkeløft. Smiley

Skuffet er bedre enn sinna Smiley

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11194 : 23. juni 2010, 16:50 »
Østrogen?

Haha, årets innlegg 2010 er allerede skrevet - fantastisk rofl
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11195 : 23. juni 2010, 17:55 »
Det er bra Magasinet kommer til Sverige også nå da for midtsidepiker/-gutter skal ikke bli så vanskelig å få tak i her borte selv innom styrkelöft  Grin Om jeg så må brette ut meg selv så skal det bli fart på sakene......(det var en spök for alle dere som ikke tok den).
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11196 : 24. juni 2010, 02:34 »
Spennende at du også trener Edvino program:) Her skal det følges med:) Kjører ett som ligner en del på det du har bare at mark treninga er litt anderledes og kanskje litt høyere mengde i bøy:) Men har Edvino Deadlift ligende til evt senere:) Blir spennende om du når 300 etter prog og en oppkjøring:)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11197 : 24. juni 2010, 02:35 »
Om jeg så må brette ut meg selv så skal det bli fart på sakene......(det var en spök for alle dere som ikke tok den).
Jeg tok ikke spøken og gleder meg til nummeret der du er brettet ut!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11198 : 24. juni 2010, 12:39 »
NRK Sporten er jo et greit fora, men vet ikke helt om VG og Dagbladet er riktige steder å promotere en idrett.

Var en litt fleipete kommentar fra min side, men jeg vil nå si at landets to mest leste aviser er er rimelig godt sted å få litt positiv oppmerksomhet. Både for de som ikke kjenner til temaet, og mht å gjøre de som utøver idretten enda mer stolte av det de driver med Smiley

Det litt triste for mer marginale idretter er at det er akkurat sommeren som er "agurktid", og da er ikke nødvendigvis slitsomme inneaktiviteter det en lettest får inn i mediene. Men om en fronter sakene godt til andre tider av året, så er det sikkert mulig å få til gode oppslag i lørdags-/søndagsbilagene til de store nasjonale og regionale mediene.
Ikke sikkert det er så alt for mange potensielle utøvere som leser akkurat de artiklene, men en skal ikke se bort fra at det er minst like formålstjenlig å påvirke foreldre og andre rundt de unge og håpefulle slik at de ser at dette joggu er en aktivitet de trygt kan sende dem inn i.
Foreldrene har i følge mange mistet litt av sin autoritet, men de har nå heldigvis fortsatt en betydelig påvirkningskraft mht barnas rettningsvalg i livet Smiley

Ø


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11199 : 24. juni 2010, 12:58 »
Styrkeløft lider dessverre under den totale mangel på interesse for markedsføringsprinsipper.
Det er A & O for enhver som ønsker å nå ut, men er helt på sidelinja i Styrkeløftforbundet av en ukjent grunn.
Det er synd fordi det frarøver sporten og utøverne mye interesse, omtale og midler.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11200 : 24. juni 2010, 13:22 »
En liten dose pragmatisme og perspektiv hadde nok ikke skadet. Treningsforum Magasinet er såpass smalt i nedslagsfelt, at de som kjøper det eller abbonerer nok ganske sikkert skjønner forskjell på Idretten styrkeløft og de mer uglesette aktivitetene. Og ved en enda bedre og bredere dekning, så vil muligheten for å presisere dette være mer tilstede enn slik ting står idag.

Nå sitter ikke jeg i redaksjonen til magasinet, så jeg vet ikke om det i det hele tatt blir noen løsning på det intervjuet de nå strever med. Men uansett så vet jeg at Kikki og Joachim ønsker å være mer oppdatert og mer på hugget når det gjelder kommende konkurranser og utøverprestasjoner.

NSF burde hatt en media-ansvarlig [slash] kommunikator [slash] kommunikasjonsrådgiver... Smiley

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11201 : 24. juni 2010, 13:56 »
NSF burde hatt en media-ansvarlig [slash] kommunikator [slash] kommunikasjonsrådgiver... Smiley

Helt enig! Jeg klarer dessverre ikke forstå hvorfor dette ikke prioriteres fra forbundet. Vil man ha økt rekruttering og interesse har man faktisk ikke noe annet valg enn å markedsføre seg.
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11203 : 24. juni 2010, 14:05 »
Nå sitter ikke jeg i redaksjonen til magasinet, så jeg vet ikke om det i det hele tatt blir noen løsning på det intervjuet de nå strever med. Men uansett så vet jeg at Kikki og Joachim ønsker å være mer oppdatert og mer på hugget når det gjelder kommende konkurranser og utøverprestasjoner.

NSF burde hatt en media-ansvarlig [slash] kommunikator [slash] kommunikasjonsrådgiver... Smiley
Er ikke Slux ansvarlig for styrkeløftdelen i Magasinet? Han har iallfall skrevet noen referat osv fra stevner for bladet om jeg ikke tar helt feil?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Egil Skallagrimsson - Edvino Deadlift
« #11204 : 24. juni 2010, 14:39 »
Er ikke Slux ansvarlig for styrkeløftdelen i Magasinet? Han har iallfall skrevet noen referat osv fra stevner for bladet om jeg ikke tar helt feil?
Slux er den som har skrevet flest intervjuer om styrkeløft og flest stevnerapporter osv. Men han er ingen representant for NSF egentlig, og har ikke kapasistet til å sørge for jevne oppdateringer fra det som skjer i NSF, konkurranser osv FRA FORBUND og TIL magasinet. Han er veldig flink til å skrive på de oppdrag han får, men det er egentlig leddet FØR Slux hvor vi trenger hjelp.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!