Skrevet av Emne: Utrolig bra babes!!!  (Lest 17625 ganger)

Utlogget Ventura

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 636
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 636

SV: Utrolig bra babes!!!
« #75 : 18. mai 2006, 00:06 »
Det hadde skremt meg om det hadde eksistert apekatter med den mentale kapasiteten Ventura her demonstrerer.. Det at Ventura går for å være et menneske? vel.. har du vurdert en alternativ karriere? Jeg har hørt de søker etter nye blinker oppe på GSV..

over til saken:

1) Når noen legger ut en post som heter "utrolig bra babes".. så er det relativt naturlig at man dømmer og bedømmer disse deretter.. spesielt om de ligger under "bilder av diverse".

2) Hvis du tar utgangspunkt i dine egne begrensede evner når du skal bedømme årsakene til at fitnessutøvere og byggere blir lagt ut.. vel, da må det bare gå galt, ikke gjør det i fremtiden.

3) ... ? Hva mener du med dette egentlig? Har du tatt feil av tannkremen og plumboflaska i kveld..?

4) "disse folk som liker normale jenter"..? Når har det skjedd? Det skremmer meg, igjen, at du faktisk ikke forstår hva jeg vil frem til.. selv etter 4-5 innlegg i _særs_ stødig teskjemodus.. Mitt tips er at du sparker den nåværende støttelæreren og fikser deg en ny en, ok?


Nok et "intelligent" innlegg fra den "intelligente" og lett overvektige Hr. Thyve.

Den dagen du er ingienør kan du kalle meg uintelligent. Smiley Du som jobber med sikkerhetsarbeid er kanskje ikke den av oss som gjorde det best på skolen Smiley Det får jeg uansett demonstrert her, da du viser manglende intelligens.

Tilbake til saken. Jeg har forstått det slik at du ikke liker jenter, som normale gutter liker. Og det er jo forsåvidt greit. Smiley Du kan diskutere videre, men jeg regner med at jeg stopper her.

Venter på et nytt morsomt svar. Wink


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Utrolig bra babes!!!
« #76 : 18. mai 2006, 00:08 »
*gjesp*

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Utrolig bra babes!!!
« #77 : 18. mai 2006, 00:08 »
... utrolig... Du er helt på jordet her Ventura.... og det er å si det mildt...

Utlogget Ventura

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 636
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 636

SV: Utrolig bra babes!!!
« #78 : 18. mai 2006, 00:10 »
... utrolig... Du er helt på jordet her Ventura.... og det er å si det mildt...

Ah, give me a clue Wink

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Utrolig bra babes!!!
« #79 : 18. mai 2006, 00:10 »

Nok et "intelligent" innlegg fra den "intelligente" og lett overvektige Hr. Thyve.

Den dagen du er ingienør kan du kalle meg uintelligent. Smiley Du som jobber med sikkerhetsarbeid er kanskje ikke den av oss som gjorde det best på skolen Smiley Det får jeg uansett demonstrert her, da du viser manglende intelligens.

Tilbake til saken. Jeg har forstått det slik at du ikke liker jenter, som normale gutter liker. Og det er jo forsåvidt greit. Smiley Du kan diskutere videre, men jeg regner med at jeg stopper her.

Venter på et nytt morsomt svar. Wink



ja - så var det det å holde oss til saken og unngå personangrep. dette var direkte ufint og unødvendig.

dette er et offentlig forum, og jeg synes du burde holde deg for god til slike karakteristikker.

Utlogget Ventura

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 636
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 636

SV: Utrolig bra babes!!!
« #80 : 18. mai 2006, 00:14 »
ja - så var det det å holde oss til saken og unngå personangrep. dette var direkte ufint og unødvendig.

dette er et offentlig forum, og jeg synes du burde holde deg for god til slike karakteristikker.

Jeg lurer litt på hvorfor du ikke pratet slik til Hr. Thyve, da han kalte Eivind1990 en idiot, på en ganske direkte måte?

silentk

  • Gjest
SV: Utrolig bra babes!!!
« #81 : 18. mai 2006, 00:15 »
Gratulerer til Ventura som så ettertrykkelig har slått fast at han verken er kapabel til å argumentere eller å finne treffende injuriebemerkninger. 

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Utrolig bra babes!!!
« #82 : 18. mai 2006, 00:18 »
Riktig.. skal jeg prøve å oppsummere litt her..

En person som knapt nok klarer å skrive en eneste setning riktig prøver å kalle meg dum.. og som rosinen i pølsa klarer vedkommende å stave "ingeniør" feil i den selvsamme fornærmelsen..

Skal vi prøve å rette opp i dette...

1) Jeg studerer faktisk jus.. Du må for all del prøve å komme inn på et studium over barneskolenivå selv, om du får lov av støttelæreren din.

2) Du mener tydeligvis at jeg burde droppe muskulatur og fett (og dermed styrken jeg er så glad i) for å se ut som en 70kgs 14-åring med muskelsvinn..?

3) Hvor har du det fra at jeg ikke liker "jenter som normale gutter liker"..? Fordi jeg gir korreks til idiotiske fjortisvalper som deg.. som ikke evner å innse at tråder med bilder av byggerdamer IKKE er noe for dem..? Må jeg dermed like byggerdamer..? Imponerende sammenheng.. Klarer du ikke bedre?

Det er når jeg ser slike som Ventura jeg begynner å lure på om senabort til 240. måned er løsningen for mange.. Det hadde spart samfunnet for store utgifter til støttelærere og sosial stønad.

Ventura.. du klarer hverken å fornærme meg ELLER komme med saklige argumenter.. du klarer altså hverken eller..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

2strong

  • Gjest
SV: Utrolig bra babes!!!
« #83 : 18. mai 2006, 00:25 »
Hater å være en party pooper, men stenger denne nå.
Lurer på hvor lenge det vil ta før neste tråd som inneholder bilder av damer tar samme vending som denne ?  :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!