Har selv prøvd store mengder effedrin med alkohol. Inrømmer d.
Jeg opplevde faktisk som det nevnes her, at "lillemann" ble midlertidig mindre, i u-erigrert tilstand. Dette er faktisk et uttalt fenomen med effe.
Det eneste jeg føler er viktig å peke på for de uvitende som måtte lese denne tråden, er at dette er i U-erigrert tilstand, og går tilbake til normal etter bruk.
Opplevde selv ingen redusert seksualdrift.
Ang effe: Det var gøy å være "kongen på byen", men jeg er en av de uheldige som har fått en smell av effe... Og jeg Rører det ALDRIG igjen..
Pang. Husker ikke hva som har skjedd, en lege lyser meg i ansiktet med en lommelykt på gulvet der jeg lå.
VÆR FORSIKTIG med den dritten. Viste ikke hva det var. Fikk det av venner på fest, i tro om at det var koffein tabs. Dette er venner jeg kunne stolt på med mitt liv.
L
Efedrin kan være skummelt ja.
Kan vel innrømme et tilfelle jeg også på en fest, fikk efedrin og tok 210mg! Visste da ikke at det var så farlig. Ble ganske bra ruset, og ikke noe kick som er normalt, og pupiller store som pungballer!
Kommer heller aldri til å prøve det igjen, har prøvd det noen få ganger, og det der var siste gang. Er ikke noe morro å kjenne at hjertet pumper 100L blod i sekundet, og bli nervøs og helt vraket etterpå.
herregud, i norge blir man knapt straffeforfulgt for innbrudd og voldtekt!!
Der fikk du fram et godt poeng