Skrevet av Emne: Hva slags proteinpulver?  (Lest 4217 ganger)

WannaBeHuge

  • Gjest
SV: Hva slags proteinpulver?
« #15 : 20. mai 2006, 11:14 »

Noe oppladningsperiode er ikke nødvendig.

Utlogget GisleGutt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

SV: Hva slags proteinpulver?
« #16 : 20. mai 2006, 11:17 »
ok, da tar jeg bare det som står på boksen jeg.


"Anbefalt bruk: Miks 2 målebeger ca 10 gram Kreatin i 3 dl juice. Innta dette på morgen før frokost, 30 minutter før trening og 5-10 gram Kreatin i protein drikken etter trening kombinert med 2 målebeger Carbo Fuel." hentet fra proteinfabrikken.
er det nødvendig med Carbo Fuel? eller vil man merke forskjell uansett?

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

SV: Hva slags proteinpulver?
« #17 : 20. mai 2006, 11:26 »
ok, da tar jeg bare det som står på boksen jeg.


"Anbefalt bruk: Miks 2 målebeger ca 10 gram Kreatin i 3 dl juice. Innta dette på morgen før frokost, 30 minutter før trening og 5-10 gram Kreatin i protein drikken etter trening kombinert med 2 målebeger Carbo Fuel." hentet fra proteinfabrikken.
er det nødvendig med Carbo Fuel? eller vil man merke forskjell uansett?

Det står fordi frabrikken vil at du skal kjøpe så mange ekstra varer som mulig. Jeg tror det går kjempe fint med det proteinpulveret du har, også kjør på med masse mat! Spis masse og spis riktig.

Næringstabell Veldig greit å sjekke hva som ineholder ditt og hva som inneholder datt. Er nesten litt interressant synes jeg Tongue

Lykke til
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget baads

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

SV: Hva slags proteinpulver?
« #18 : 20. mai 2006, 11:26 »
får han ikke best effekt av oppladningsperiode når det står på boksen? andre typer som foresk "tricreatine" står det ingenting om oppladningsfase så da er det bare å peise på.. men når det står at det er det så blir det annerledes eller? (rett meg igjen hvis jeg tar feil Wink )

kreatin monohydrat kan du bare mixe med vann i et glass og hive det i deg Wink merker nesten ingenting fordi det klumper seg ikke og det er nøytralt..

edit: peis heller på med en eller to bananer isteden for carbo fuelet.. foreks rett etter trening banan(er) også kreatinet så fort som mulig.. også kan du chillen litt med proteinene.. eller blir det dumt? Tongue

Utlogget GisleGutt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

SV: Hva slags proteinpulver?
« #19 : 20. mai 2006, 11:31 »
bananer pleier jeg å spise etter trening uansett. så det går nok bra. så kjøper jeg ikke carbo fuel.

Utlogget baads

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

SV: Hva slags proteinpulver?
« #20 : 20. mai 2006, 11:33 »
høres fornuftig ut! Smiley lykke til videre Wink

Utlogget GisleGutt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

SV: Hva slags proteinpulver?
« #21 : 20. mai 2006, 11:41 »
Tusen takk for alle svar! Nå lærte jeg mye!

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

SV: Hva slags proteinpulver?
« #22 : 20. mai 2006, 11:55 »
Ingen problemer. Bare spør om det er noe du lurer på (det er jo et forum tross alt Wink

Start en Treningslogg hvis du vil. Altid morsomt og følge utviklingen Wink
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget baads

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

SV: Hva slags proteinpulver?
« #23 : 20. mai 2006, 12:12 »
Om kreatine er forurenset fra andre stoffer, ulovlige stoffer etc..

aktiv_af hei og hå.. hva slags stoffer er dette a? sånn som virker som bol eller hva :S jeg har gått på 2 kreatin merker.. men det er fra pf så har ikke sjekka ut noe.. men kan vel stole fullt ut på dem?

WannaBeHuge

  • Gjest
SV: Hva slags proteinpulver?
« #24 : 20. mai 2006, 12:36 »

Det er vel først og fremst mengdene kreatinin man ser etter på en sånn lab-analyse.

Utlogget GisleGutt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

SV: Hva slags proteinpulver?
« #25 : 20. mai 2006, 22:54 »
men man kan vel stole på produktene som er på proteinfabrikken?
og er det noen som har prøvd å kombinere whey tech og kreatin monohydrat? sånn at ingen stoff kræsjer osv...
jeg spør veldig mye, men jeg syns det er greit å være trygg på det man bruker...

Utlogget Kungen++

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 154

  • Trainee
SV: Hva slags proteinpulver?
« #26 : 21. mai 2006, 13:38 »
Har noen erfaring med PFs Whey Tech med sjoko smak? Har hatt så mange jordbær smaker gjennom tidene så tenkte jeg skulle prøve sjokolade denne gangen Tongue Hørt den smaker godt men tenkte jeg kunne høre her også.
"What you have to do is plant your feet, bite down on your mouthpiece and say, 'Let's go.'”

Snart utdannet Treningsinstruktør! Wink

Utlogget Kungen++

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 154

  • Trainee
SV: Hva slags proteinpulver?
« #27 : 21. mai 2006, 13:43 »
men man kan vel stole på produktene som er på proteinfabrikken?
og er det noen som har prøvd å kombinere whey tech og kreatin monohydrat? sånn at ingen stoff kræsjer osv...
jeg spør veldig mye, men jeg syns det er greit å være trygg på det man bruker...

Protein Fabrikken kan man fult stole på. Jeg har hatt mye erfaring med dem og de har alltid holt hva de lover Wink Eller så burde ikke det være noe problem med monohydrat og whey tech.
"What you have to do is plant your feet, bite down on your mouthpiece and say, 'Let's go.'”

Snart utdannet Treningsinstruktør! Wink

WannaBeHuge

  • Gjest
SV: Hva slags proteinpulver?
« #28 : 21. mai 2006, 15:53 »
Protein Fabrikken kan man fult stole på. Jeg har hatt mye erfaring med dem og de har alltid holt hva de lover Wink Eller så burde ikke det være noe problem med monohydrat og whey tech.

Kanskje du burde komme med noe dokumentasjon? En lab-test f.eks ..  dry

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
SV: Hva slags proteinpulver?
« #29 : 21. mai 2006, 16:15 »
aktiv_af hei og hå.. hva slags stoffer er dette a? sånn som virker som bol eller hva :S jeg har gått på 2 kreatin merker.. men det er fra pf så har ikke sjekka ut noe.. men kan vel stole fullt ut på dem?

Enkelte kostilskudd kan inneholde eks noe som er dopinglistet i Norge. Dette kan være kosttilskudd som kommer fra andre land der dette er lovlig, hver spesielt ops på dette hvis du bestiller fra utlandet. Nå er det imidlertid slik at det du får kjøpt gjennom norske nettbutikker er nesten 100% sikkert rent. Uansett så kan det være greit å få en lab analyse slik at en er sikker. Tror du kan ta det helt med ro Smiley Norske nettbutikker er som regel veldig proffe Smiley
Aktiv_af

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!