Skrevet av Emne: Avhengig av trening?  (Lest 3586 ganger)

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

SV: Avhengig av trening?
« #15 : 16. mai 2006, 09:19 »
Enig med Molde. Jeg er så å si avhengig av trening. Jeg blir i mye bedre for kroppslig å til sinns. Hvis jeg ikke får trent på en uke føler jeg at kroppen forfaller mye, selv om jeg vet at dette ikke er tilfelle så føler jeg med i mye dårligere i form. Jeg får mye mer energi i det daglige av å trene mye. Når jeg sitter på jobb, kan jeg bli fryktlig rastløs, så føler at jeg må svette litt. Mitt gamle jeg som var ganske overvektig, hadde aldring dette som en del av hverdagen. Så jeg vil karakterisere meg som avhenging av trening, og jeg kommer nok til å trene med vekter til jeg stuper.
Passion trumps fucking everything!

Utlogget jullai

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

SV: Avhengig av trening?
« #16 : 17. mai 2006, 12:07 »
hei. jeg er også blitt ganske avhengig av å trene styrke og kondisjon. det går faktisk ganske ofte ut over det sosiale, men jeg MÅ trene minst 4 ganger i uken, ellers blir jeg helt gal å jeg føler meg som en dritt. men det er jo ikke fordi jeg er syk av anoreksi eller noe, tro meg , det er ikke det jeg mener, men det er så deilig å være i bevegelse og trene å bli sliten. så er det jo resultatene  etter treningen som motiverer deg også. jeg er bare blitt avhengig av å gå bort på treningsstudioet uansett om jeg egentlig har så lyst eller ikke, men når jeg er ferdig med treningen angerer jeg aldri på at jeg gikk:D:D       En dag uten trening, er en dag uten mening:P;)Cheesy

Utlogget hkon89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

SV: Avhengig av trening?
« #17 : 26. mai 2006, 10:12 »
sant det jullai sier, samma greia for meg å. hvis jeg mister treninga en dag, så må jeg trene en dag jeg vanligvis har fri, for å få trent det jeg skal. noe av det diggeste i verden er når man går ut fra studioet etter en bra økt, ferdig med å dusje og alt sammen, og man føler på kroppen at man har brukt den til noe fornuftig.  Smiley
Stå på!

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Avhengig av trening?
« #18 : 26. mai 2006, 10:56 »
Jeg har vel altid vært avhengi av trening, fra jeg var 10 år og tok push-ups på rommet før leggetid, til nå hvor jeg løfter jern for alle penga.

Trening er jo som alle andre daglige gjøremål for meg. Jeg kunne ikke tenke meg et liv uten noe form for trening. Kan godt kalle meg avhengi, treningsnarkoman eller hva faen.. Bare jeg får løfte vektene, se og føle fremgangen min, og få mitt ekstra tilskudd med energi i hverdagen.


Og noe som motiverte meg spesiellt til å aldri slutte å trene, var da jeg så bilde av en 60 år gammel mann her på forumet. Han hadde en drit bra bygd kropp tross alderen. Det viser bare at det hverken er for sent, eller at det er tid for å gi opp. Har ikke bilde her nå, men slik er i hvertfall målet mitt å se ut om 40-50år.  Deal

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Avhengig av trening?
« #19 : 26. mai 2006, 16:53 »
Under trening kan kroppen skille ut både endorfiner og adrenalin. Man kan helt klart få en slags avhengighet til disse stoffene.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Sympatico

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

  • Kjekkasaspirant
SV: Avhengig av trening?
« #20 : 26. mai 2006, 16:58 »
Under trening kan kroppen skille ut både endorfiner og adrenalin. Man kan helt klart få en slags avhengighet til disse stoffene.

Hehe.det er en grunn til at jeg kaller meg endorphin addict på msn.endorfiner er noe av grunnen til at jeg trener,en naturlig rus som har visse likhetstrekk med opiat-rus.særlig etter benøkta,da føles det som jeg svever.det gjør vondt ja,men det er en DEILIG smerte!
Its an insane world,and I`m proud to be a part of it

Utlogget Ventura

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 636
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 636

SV: Avhengig av trening?
« #21 : 26. mai 2006, 19:54 »
Avhengighet av kondistrening skyldes hvertfall et eller annet type stoff som blir produsert, noe som gjør deg avhengig. Slutter du å trene vil du føle deg dårlig i en stund fremover, helt til produksjonen av dette stoffet har stoppet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!