Skrevet av Emne: PF Whey Tech Sjoko  (Lest 7632 ganger)

Utlogget Kungen++

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 154

  • Trainee
PF Whey Tech Sjoko
« : 24. mai 2006, 18:53 »
Kjøpt Protein Fabrikken sin Whey Tech med Sjokolade smak. Bestillte den over hjemmesiden (www.proteinfabrikken.no).

82% Protein
6% Karbo
4% Fett

Smak:
Kjempe god smak. Blir en veldig god sjokolade melk når du blander med melk. Beste jeg har smakt Smiley
10/10

Konsistens:
Blandet seg veldig lett ut uten noen klumper eller skum.
10/10

Fordøyelighet:
Rumla litt i magen når jeg tok min første shake. Hvet ikke om det var fordi det var litt nytt eller om det var noe annet. Har ikke hatt no mer problemer en det.
9/10

Total:
Fullkomment kosttilskudd som har en kjempe god smak og konsistens som er 50% av det jeg ser på. Man må ha en god smak når man skal få i seg 1,5l hverdag. Den inneholder også de viktige aminosyrene som er viktige for en god kroppsfysikk.
10/10!
"What you have to do is plant your feet, bite down on your mouthpiece and say, 'Let's go.'”

Snart utdannet Treningsinstruktør! Wink

Utlogget Colmaloy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 40

SV: PF Whey Tech Sjoko
« #1 : 29. oktober 2006, 20:43 »
Må bare være helt ærlig her, og si at jeg er HELT 110% uenig med deg her. Etter å ha prøvd både PF's WheyTech og 100%whey (sjoko begge to), må jeg bare si at det smaker HELT for jævlig. Det smakte noe...... men sjokolade var det IKKE!

Jeg har også prøvd Pure Casein, og det er om mulig enda verre.
Dog jeg bruker noe fra PF.... CarboFuel for eksempel, med nøytral smak..... perfekt for innblanding i min Dalblad's 3-in-1 shake. =)

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

SV: PF Whey Tech Sjoko
« #2 : 30. oktober 2006, 16:42 »
Må bare være helt ærlig her, og si at jeg er HELT 110% uenig med deg her. Etter å ha prøvd både PF's WheyTech og 100%whey (sjoko begge to), må jeg bare si at det smaker HELT for jævlig. Det smakte noe...... men sjokolade var det IKKE!

Jeg har også prøvd Pure Casein, og det er om mulig enda verre.
Dog jeg bruker noe fra PF.... CarboFuel for eksempel, med nøytral smak..... perfekt for innblanding i min Dalblad's 3-in-1 shake. =)

Helt ENIG med deg om proteinet til PF!

Utlogget Fleex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

SV: PF Whey Tech Sjoko
« #3 : 02. november 2006, 17:26 »
Helt UENIG med dere begge. Syns smakene fra PF smaker godt, både med vann og melk.
Og HELT enig med Kungen.

Utlogget Kungen++

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 154

  • Trainee
SV: PF Whey Tech Sjoko
« #4 : 05. november 2006, 17:15 »
Smaken er jo smak og behag. Når jeg sier PF sitt protein pulver smaker godt betyr ikke det at dere synes det.
Hvis vi snakker smak så synes JEG i hvertfal at Weiders har den beste sjokolade smaken jeg hvet om. Hvet ikke om noe nettsted som selger det vis du ikke drar til Sverige, i og med at Norge har doping satt det pga for stort vitamin innhold i "4000" typen Huh  what.
Uenig/enig?
"What you have to do is plant your feet, bite down on your mouthpiece and say, 'Let's go.'”

Snart utdannet Treningsinstruktør! Wink

Utlogget Fleex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

SV: PF Whey Tech Sjoko
« #5 : 07. november 2006, 12:24 »
Smaken er jo smak og behag. Når jeg sier PF sitt protein pulver smaker godt betyr ikke det at dere synes det.
Hvis vi snakker smak så synes JEG i hvertfal at Weiders har den beste sjokolade smaken jeg hvet om. Hvet ikke om noe nettsted som selger det vis du ikke drar til Sverige, i og med at Norge har doping satt det pga for stort vitamin innhold i "4000" typen Huh what.
Uenig/enig?

Nesten enig, bortsett fra at den beste sjokolade smaken på proteiner jeg har smakt er NorWhey.

Utlogget Colmaloy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 40

Sv: PF Whey Tech Sjoko
« #6 : 28. desember 2006, 22:13 »
Beste sjokoladesmaken setter jeg på Dalblads (både 3-in-1, IsoWhey, og de andre). Og som  en god nummer to må jeg sette Optimum Nutrion sin 100%Whey Gold, MEN denne må også blandes med noe melk..... synes jeg  Wink

Utlogget Road11

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: PF Whey Tech Sjoko
« #7 : 03. januar 2007, 21:44 »
Jeg er egentlig ganske enig med trådstarter. Synes det smaker kjempegodt så fremt det er blandet med melk, blandet med vann smaker det helt jævlig!

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: PF Whey Tech Sjoko
« #8 : 12. januar 2007, 17:06 »
Smaken er som baken...delt Cheesy

Jeg har smakt det meste opp gjennom årene...de fleste amerikanske er for søte og/eller kunstige på smak. PF smaker ikke godt etter min mening. TN er gode på smak, men synes jo mitt eget MyoProtein mocca-sjoko er best - selvfølgelig er jeg ikke objektiv siden jeg har utviklet smaken selv Smiley men i følge tilbakemeldinger er det mange som er enige med meg da...
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: PF Whey Tech Sjoko
« #9 : 12. januar 2007, 18:05 »
Hahahaha!!!!!

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: PF Whey Tech Sjoko
« #10 : 26. juli 2007, 13:06 »
Whey 80-Isolate fra TN = Best Wink
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget marielle

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 138

Sv: PF Whey Tech Sjoko
« #11 : 12. mai 2009, 17:30 »
Syntes whey tech sjokolade og jordbær er SINNSYKT gode! Blandet med skummet og kjørt litt med stavmikseren så smaker det litago og jordbær milkshake;D Særlig hvis man putter litt jordbær oppi shaken også..da blir det lørdagsgodis=D Whey tech vanilje er også super på smak når man blander den i mat eller baker.. som shake er den dessverre dårlig.
Jeg er glad i mennesker - det er bare folk jeg ikke kan fordra!

Utlogget Alex-R

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: PF Whey Tech Sjoko
« #12 : 12. mai 2009, 18:28 »
Synes denne er veldig god jeg også! Smiley Har prøvd ON 100% whey og Multipower 80+10 før og har nå whey tech. Synes whey tech er den beste av disse tre med Multipower rett bak. ON har en sånn rar bismak, men er jo god den også.

Utlogget Henrico4

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

  • In fact, I DO know SQUAT!
Sv: PF Whey Tech Sjoko
« #13 : 28. september 2009, 23:06 »
Dette blir kanskje litt utenom tema. Men etter å ha prøvd Whey Tech sjoko i 3-4 uker fikk jeg noe sinnsykt med smerter i nyrene. Slutta derfor med tilskuddet i noen uker før jeg prøvde meg på det igjen, men samme resultat. Var såpass ille at jeg gikk til legen med det og tok både blodprøver, urinprøver og ultralyd. Fant ingen svar på problemet, men måtte bare styre unna, er ikke normalt at en gutt på 19 år får smerter i nyrene pga proteintilskudd. Noen av dere som kan ha noe svar på det?
Alder: 21 år
Vekt:
(Mai 2011) 72 kg
(August 2011) 67 kg
(September 2011) 68 kg
Høyde: 177 cm

Mitt lille eventyr (logg)
          
     Knebøy

Utlogget Riboflavin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: PF Whey Tech Sjoko
« #14 : 28. september 2009, 23:16 »
Synes PF smaker generelt helt greit... Finnes værre og finnes bedre smakende proteintilskudd på markedet Tongue

Det skrives forresten "vet", ikke "hvet".

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!