avstemning
Spørsmål: bruker du eller har du brukt anabole steroider?
Ja
Nei

Skrevet av Emne: Bruker DU anabole steroider?  (Lest 35679 ganger)

Utlogget Eivind1990

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 788
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 788

Bruker DU anabole steroider?
« : 25. mai 2006, 12:47 »
Det var så store diskusjoner rundt det med om det er greit med AAS osv. eller ikke.. og oppsluttningen ble nesten 50-50 for og imot!
La oss heller se hvor mange som velger å dope seg for å oppnå sine resultater!
 Doktor

Avstemningen over er 100% anonym!
KB: 110kg x 6
BP: 90kg x 3
ML: 140kg x 5
Loggbok

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #1 : 25. mai 2006, 12:54 »
Det fins en tråd om dette allerede Smiley Men kanskje fint med en anonym vote, så får vi se hvor mange det er som bruker.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #2 : 25. mai 2006, 12:57 »
Jeg syns faktisk tråden er helt grei. Det er faktisk interessant å få en pekepinn.

Så lenge bruk av AS ikke er ulovlig, så skjønner ikke jeg hvorfor det skal være så tabubelagt å diskutere og innrømme... Det er jo bare oss idrettsutøvere som gjør noe "galt" hvis VI bruker... Hvorfor en hobbyboler skal nekte bruk fatter jeg ikke... men men

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #3 : 25. mai 2006, 13:02 »
For min del vitner bruk av anabole steroider mer om uvitenhet og lite oppegående mennesker, da bivirkningene av slike ting er mykje meir kompliserte og livsfarlige enn gevinsten med å bruke disse midlene.Er min subjektive meining, og eg har aldri brukt, og kommer aldri til å bruke slike ting.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #4 : 25. mai 2006, 13:03 »
Jeg, før og etter:

Før:




Etter:




Nei, jeg bruker ikke Smiley
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #5 : 25. mai 2006, 13:34 »
Jeg bruker ikke AAS, og har ingen planer om det heller. Jeg har ikke nok medisinsk kunnskap til å kunne bruke det fornuftig, og ser i grunnen heller ikke behovet. Jeg konkurrerer ikke med noen andre enn meg selv, og skal klare å realisere mine mål uten farmasøytiske uhumskheter til hjelp.

Dessuten har jeg sprøyteskrekk. Tongue

Utlogget OddbjørnS

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 107
  • Honnør: 151
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 107

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #6 : 25. mai 2006, 13:43 »
Så lenge bruk av AS ikke er ulovlig, så skjønner ikke jeg hvorfor det skal være så tabubelagt å diskutere og innrømme... Det er jo bare oss idrettsutøvere som gjør noe "galt" hvis VI bruker... Hvorfor en hobbyboler skal nekte bruk fatter jeg ikke... men men
Feighet? falskhet? tør ikke stå for sine handlinger?

Jeg synes at de burde hatt "guts" nok til å fortelle hvordan saken er. De som bruker, men samtidig prøver å fremstå som rene, og går rundt som en eneste stor løgn har jeg null respekt for. Hadde de bare forklart hvordan saken er og at de har tatt sine valg. Deres liv og deres konsekvenser så lenge de holder seg langt unna idretten. De resultatene de har oppnådd må da sees i sammenheng med bruken, men de har vel mest lyst til å kunne sammenligne seg med de som trener uten dop, slik at deres resultater ser enda bedre ut.
"Don't open the gates! Who the hell needs a wooden horse of that size?"
-Unknown inhabitant of Troy

Utlogget MagnusF

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 251
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 251

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #7 : 25. mai 2006, 14:06 »
jeg syns det er ikke bolerne som egentlig er de kjipe folka. de setter ut rykter på gymmet ogsånn. siden noen har bra gener eller har noen bolekompiser eller noe sånn så blir de stempla av dem med en gang. uansett fly rundt og slenge dritt bak ryggen til andre om de boler eller ei bare retarded!
 bolere er mennesker de også la dem være i fred med sitt, det er tross alt lovlig. utrolig mange hardworking og dedikerte bolere.

Utlogget Satser

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #8 : 25. mai 2006, 14:57 »
Det har vel ikke vært andre enn Hans Høyhet som åpent har innrømmet bruk av steroider her inne? I hvertfall ikke mange andre som jeg vet om. Det er i såfall en statisitisk umulighet at  bare 1 av 12000 treningsinteresserte bruker steroider. Med det som utangspunkt er det ikke rart at spekulasjonene florerer. Åpenheten er jo totalt fraværende. Det igjen rammer de som er mer muskuløse, sterkere og mer definert enn gjennomsnittsmannen og det er synd. Trolig er koblingen høy vekt på stangen og høy sjanse for dopingbruk ikke så klar som man først kan tro. Spesielt med tanke på at hele styrkeløfteliten skriver her inne. Det er vel kanskje flaut å innrømme dopbruk, hvis det du har å vise til er høyst middelmådige resultater.
Hilsen en med høyst middelmådige resultater uten doping. Smiley

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #9 : 25. mai 2006, 15:12 »
Bruk av anabole steroider vitener etter min meining om total mangel på kunnskap og respekt for egen kropp. Siden eg har lest mykje cellebiologi, kjemi, fysiologi og liknande veit eg at dette gjer mykje meir skade enn det gjer nytte. Derfor har eg aldri eller vil heller aldri bruke slike preperat.

If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #10 : 25. mai 2006, 17:38 »
Jeg, før og etter:

Før:




Etter:




Nei, jeg bruker ikke Smiley
Dæven, dette var store forandringer på kort tid, du har klippet håret ditt også Cheesy

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #11 : 25. mai 2006, 17:40 »
Neida, det bare faller ut på grunn av heftig testo-misbruk.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #12 : 25. mai 2006, 18:10 »
Næi bruker ikke AAS!Har heller ingen grunn til det,da jeg er frisk og dette er medisin tiltenkt syke folk/dyr.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #13 : 25. mai 2006, 18:28 »
Har ikke brukt-, og kommer aldri selv til å bruke steroider, men kommentarene fra enkelte i tråder som denne provoserer meg nok til å ikke klare la være å kommentere.

For min del vitner bruk av anabole steroider mer om uvitenhet og lite oppegående mennesker, da bivirkningene av slike ting er mykje meir kompliserte og livsfarlige enn gevinsten med å bruke disse midlene.Er min subjektive meining, og eg har aldri brukt, og kommer aldri til å bruke slike ting.

Det er helt klart mange som tar valget på et svært sviktende grunnlag av kunnskaper, og som leker med helsa si, men det finnes da også dem som gjør dette på en mest mulig sikker måte, jfr f.eks Hans Høyhet, som i mitt hode absolutt virker som et oppegående menneske. Gevinsten av handlingene man gjør er subjektive følelser, så det har du vel heller lite grunnlag for å uttale deg om...?

Bruk av anabole steroider vitener etter min meining om total mangel på kunnskap og respekt for egen kropp. Siden eg har lest mykje cellebiologi, kjemi, fysiologi og liknande veit eg at dette gjer mykje meir skade enn det gjer nytte. Derfor har eg aldri eller vil heller aldri bruke slike preperat.

Jeg skal på ingen måte påstå at misbruk av aas er å behandle sin egen kropp på en eksemplarisk måte, men fordommene mot dem som tar valget er urettferdig mange fler og verre enn mot dem som velger å "forpeste" kroppen sin med røyking, snus, alkohol, x antall kilo overvekt, elendig mat osv, osv, osv...skjønner sikkert tegninga!

Feighet? falskhet? tør ikke stå for sine handlinger?

Jeg synes at de burde hatt "guts" nok til å fortelle hvordan saken er. De som bruker, men samtidig prøver å fremstå som rene, og går rundt som en eneste stor løgn har jeg null respekt for. Hadde de bare forklart hvordan saken er og at de har tatt sine valg. Deres liv og deres konsekvenser så lenge de holder seg langt unna idretten. De resultatene de har oppnådd må da sees i sammenheng med bruken, men de har vel mest lyst til å kunne sammenligne seg med de som trener uten dop, slik at deres resultater ser enda bedre ut.

Jeg vil tro svært mange av dem som bruker dop fint kan stå for/forklare sine valg hvis noen spør dem med et åpent sinn, og uten å dømme dem som en slags undermennesker på forhånd. At de fleste velger å la være å være åpen med bruken er likevel _veldig_ lett å forstå, da folk flest er så fylt til randen av fordommer og nedlatende (ofte veldig dårlig begrunnede) synspunkter at det vil skape store problemer for dem som innrømmer bruken. Sosialt, i jobbsammenheng osv. Det er klart man kan se for seg et samfunn uten denne typen fordommer, men det er nok et godt stykke frem i tid...

Vil presisere at jeg snakker om hobbyløftere, ikke konkurrerende utøvere i styrkeløft.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #14 : 25. mai 2006, 19:45 »
Skal godt gjøres egentlig mht medlems antallet på treninigsforum.no at ikke mange har brukt/bruker aas.

Det hersker ingen tvil om at disse medikamentene er vidt tilgjengelige og markedet er stort, selv i lille norge.

Jeg kjenner mange som bruker aas av denne grunnen: "En muskuløs kropp drar damer"! Jeg mener at de blir store nok av rett kost/trening, men MANGE mennesker trener ikke for styrke eller konkuranse, men bedre utseende. De leter gjerne etter "snarveier", akkurat som de hundrevis av tusener som bruker slankemiddler i den tro at det skal gjøre utseende deres bedre, på kortere tid.

Leste faktisk en plass på nett at salget av slankepreparatet stack2 (efedrin holdig stoff) er på MANGE titalls millioner i lille norge... Shocked

Så, i fare for å skli ut; Tror det pga høyt medlemantall her på TF, at det skulle være en del aas brukere, om de gjør det  nå, eller har prøvd d.

L

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!