Skrevet av Emne: Bjørn prøver seg på Dietmar-program  (Lest 294343 ganger)

Utlogget jofin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2670 : 03. desember 2011, 17:39 »
Dagens økt:

Dietmar, mengde. Uke 2, økt nummer 2.

..................
-.................

Nok en bra økt i dag.....greit med krutt på intervallene, styrkedelen var unnagjort på en drøy halvtime Smiley



Hvordan i alle dager fikk du unnagjort alle de settene på en halvtime? Shocked

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2671 : 03. desember 2011, 17:45 »
Hvordan i alle dager fikk du unnagjort alle de settene på en halvtime? Shocked

Edit: det tok 40 minutter....Wink
Men kjører det nesten som en sirkeltrening, korte pauser...vektene er såpass kurante så tidlig i programmet, så det var ikke noe problem Smiley
Det var på kun trisettene jeg tok litt lengre pauser Smiley
Smiley

Utlogget jofin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2672 : 03. desember 2011, 17:50 »
Edit: det tok 40 minutter....Wink
Men kjører det nesten som en sirkeltrening, korte pauser...vektene er såpass kurante så tidlig i programmet, så det var ikke noe problem Smiley
Det var på kun trisettene jeg tok litt lengre pauser Smiley


Okei, har kjørte mengdeprogrammet tidligere, og nå oppkjøring, tror jeg stort sett har brukt mellom 1,5-2,5t på hver trening  Tongue

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2673 : 03. desember 2011, 17:59 »
Okei, har kjørte mengdeprogrammet tidligere, og nå oppkjøring, tror jeg stort sett har brukt mellom 1,5-2,5t på hver trening  Tongue

you are doing it wrong.. hvordan kan du opptil bruke 150min på en økt?
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget jofin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2674 : 03. desember 2011, 18:04 »
you are doing it wrong.. hvordan kan du opptil bruke 150min på en økt?


Hva er feil med å bruke mye tid?
Ser ut til at det fungerer bare fint, utifra fremgangen...

MEN dette er OT.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2675 : 03. desember 2011, 18:05 »

Okei, har kjørte mengdeprogrammet tidligere, og nå oppkjøring, tror jeg stort sett har brukt mellom 1,5-2,5t på hver trening  Tongue

Unnskyld spørsmålet, men hvordan klarer du det? Nå jeg jeg riktignok satt målene ganske lavt pga diett, men tror jeg greit skulle ha kommet under 60 minutter om jeg hadde trent tyngre Smiley
Smiley

Utlogget jofin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2676 : 03. desember 2011, 18:12 »
Unnskyld spørsmålet, men hvordan klarer du det? Nå jeg jeg riktignok satt målene ganske lavt pga diett, men tror jeg greit skulle ha kommet under 60 minutter om jeg hadde trent tyngre Smiley

Nei synes ikke det er så vanskelig å få til det,  er gjerne 25- 30 sett i øktene i mengdetreningen. Med 2-3min pause f.eks mellom hvert sett, nærmer det seg en time i pauser..

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2677 : 03. desember 2011, 18:12 »
Hva er feil med å bruke mye tid?
Ser ut til at det fungerer bare fint, utifra fremgangen...

MEN dette er OT.

det er et mengdeprogram..
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget jofin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2678 : 03. desember 2011, 18:20 »
det er et mengdeprogram..

Det var vel det minst utfyllende svaret på denne siden av jul. At det er mengde betyr ikke at man ikke har pause mellom settene.

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2679 : 03. desember 2011, 18:23 »
Det var vel det minst utfyllende svaret på denne siden av jul. At det er mengde betyr ikke at man ikke har pause mellom settene.

du burde ha 1-2min pause, hvis du ikke kjører den motsatte muskelen i "pausa".
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget jofin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2680 : 03. desember 2011, 18:37 »
du burde ha 1-2min pause, hvis du ikke kjører den motsatte muskelen i "pausa".

vel, 2 min og 30 sett blir fortsatt en time, tar fort litt lengre tid ved skifte av øvelser, dette er uten treningstid.. I programmet er det spesifisert på noen av settene, at en skal ha pause på opp mot 3 min.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2681 : 03. desember 2011, 18:40 »
vel, 2 min og 30 sett blir fortsatt en time, tar fort litt lengre tid ved skifte av øvelser, dette er uten treningstid.. I programmet er det spesifisert på noen av settene, at en skal ha pause på opp mot 3 min.

Selv om det er spesifisert, så må man ikke ha 3 minutter pause om vektene er såpass overkommelige så man klarer det etter 1 minutts pause? Wink
Smiley

Utlogget jofin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2682 : 03. desember 2011, 18:44 »
Selv om det er spesifisert, så må man ikke ha 3 minutter pause om vektene er såpass overkommelige så man klarer det etter 1 minutts pause? Wink

Om belastningen er så lett at en ikke har behov for pauser (spesielt på trisettene), så er belastningen satt alt for lav tenker nå jeg. Helt greit at dere mener det ikke er noe poeng med litt pause mellom settene, men jeg har ihvertfall hatt formidabel fremgang de siste mnd ved å kjøre dietmar, og jeg tar meg rikelig med tid.

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2683 : 03. desember 2011, 18:48 »
Om belastningen er så lett at en ikke har behov for pauser (spesielt på trisettene), så er belastningen satt alt for lav tenker nå jeg. Helt greit at dere mener det ikke er noe poeng med litt pause mellom settene, men jeg har ihvertfall hatt formidabel fremgang de siste mnd ved å kjøre dietmar, og jeg tar meg rikelig med tid.

mange som setter målene veldig lavt på mengdeprogram, og trener lett, men alikevel har syk framgang
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Bjørn prøver seg på Dietmar-program
« #2684 : 03. desember 2011, 18:51 »
Om belastningen er så lett at en ikke har behov for pauser (spesielt på trisettene), så er belastningen satt alt for lav tenker nå jeg. Helt greit at dere mener det ikke er noe poeng med litt pause mellom settene, men jeg har ihvertfall hatt formidabel fremgang de siste mnd ved å kjøre dietmar, og jeg tar meg rikelig med tid.

Jeg har skrevet det tidligere, jeg har satt det ganske lavt pga at jeg skal ned noen kg, og jeg synes det er greit å ha ett program å trene etter, så da ble det Dietmar mengde...
Nå skal jeg ikke bli verdens sterkeste, eller verdens største, vil bare bli i bedre form, og prøve litt forskjellige programmer Smiley
Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!