avstemning
Spørsmål: Burde AAS kriminaliseres ?
Ja
Nei

Skrevet av Emne: Burde AAS kriminaliseres?  (Lest 21501 ganger)

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Burde AAS kriminaliseres?
« #135 : 23. juli 2006, 15:46 »
Greit nok, samfunnet, politikerne, osv, alt det bør drive forebyggende arbeid.

Men vi er alle individer, og har tross alt fri vilje. Og bør da få ha såpass makt at vi kan velge selv om vi vil bruke eller ikke bruke anabole steroider.

Jeg kan godt innrømme at jeg har valgt det første. Ikke at jeg har blitt verken veldig stor eller sterk av den grunn, men jeg har fått opplevd både de anabole effektene og bivirkningene av aas. Jeg kommer nok ikke til å bruke dette noe mer. Effekten jeg fikk kunne jeg nok fått like lett hadde jeg bare brukt litt lengre tid, og hatt litt bedre kosthold, og da hadde jeg også sluppet bivirkninger (selv om jeg var ganske heldig her).

Men angrer jeg? Nei. Jeg hadde valget om jeg ville eller ikke ville bruke anabole steroider, og jeg valgte og bruke. Jeg har da fått en egenerfaring som gjør at jeg forstår både de som er for og de som er imot doping, og det er mye lettere og se hva som er relevante problemstillinger og hva som er usaklig.

Ellers så mener jeg personlig at konkurrerende utøvere i kroppsbygging og fitness er avhengige av aas for å oppnå de resultatene de gjør. Skal man stille i konkurranse steinhard på 90kg så er det så og si umulig og oppnå uten bruk av aas. Men at hobbybyggere som aldri kommer lengre enn TF Open skal bruke aas bare for å få opp 120kg i benken (fra mitt eget tilfelle) blir rett og slett for teit, da får man vanligvis igjen mindre enn man ofrer.

Oddi  Smiley
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

andreassk

  • Gjest
SV: Burde AAS kriminaliseres?
« #136 : 23. juli 2006, 18:24 »
Honnør !

(Æsj, trodde aldri jeg skulle skrive 1000 innlegg på et forum  dry )

Utlogget nullet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 373

SV: Burde AAS kriminaliseres?
« #137 : 31. juli 2006, 21:04 »
Så du mener at de bør kunne svare på hvordan dop skal brukes og hvordan man skal trappe opp og ned etc??? Da har du nok missforstått-hvis du tror at ADN hyrer inn en person som skal gi tips og råd om bruk/missbruk av dop så er vel det litt mot sin hensikt... :Smiley

Det er jo bedre at en som har bestemt seg for å bruke aas får litt veiledning istedenfor å seile sin egen sjø.Kanskje han da følger råd fra selger om å "trøkke" så mye som mulig.Dette vil jo føre til mere skadevirkninger.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Burde AAS kriminaliseres?
« #138 : 31. juli 2006, 22:34 »
Honnør !

(Æsj, trodde aldri jeg skulle skrive 1000 innlegg på et forum dry )

Vel det har du, og nå har du snart skrevet 100 til!!! woot

Hvor skal dette ende? what
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!