Skrevet av Emne: Hårvoks vs. Hårvoks  (Lest 9209 ganger)

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Hårvoks vs. Hårvoks
« : 31. mai 2006, 20:06 »
I dag sa mamma noe lurt.. (Som mødre ofte kan gjøre  Smiley).

Jeg har blitt anbefalt av frisøren,  når jeg har vært på frisøren å klipt meg, at jeg bør bruke en av de "dyre" voksene til ca. 150-200 kr. stk. (Eksempel: ID Hair, Renati osv.).. Dette har blitt anbefalt til meg av frisøren, på grunn av at silikonet i voksen (Tror det var silikonet) går bedre ut av håret når jeg dusjer, i motsetning til den billige voksen de selger på butikken (Define Wax osv.) til en 40-60 kroner, som de sa ikke går ut av håret noe særlig. Silikonet skal visst være veldig skadelig for hårbunn etc.

Men så er spørsmålet mitt, hva er egentlig sant? Når det er frisører på reklamene på TV som står å anbefaler Define Wax'en.. Er det verdt å kjøpe voks til 150 kr.? Eller er den til 50-60 kr. like bra? (Ikke med tanke på lukt av voksen).

Takker gode svar Smiley Honnører utdeles.
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


neonX

  • Gjest
SV: Hårvoks vs. Hårvoks
« #1 : 31. mai 2006, 20:09 »
I dag sa mamma noe lurt.. (Som mødre ofte kan gjøre  Smiley).

Jeg har blitt anbefalt av frisøren,  når jeg har vært på frisøren å klipt meg, at jeg bør bruke en av de "dyre" voksene til ca. 150-200 kr. stk. (Eksempel: ID Hair, Renati osv.).. Dette har blitt anbefalt til meg av frisøren, på grunn av at silikonet i voksen (Tror det var silikonet) går bedre ut av håret når jeg dusjer, i motsetning til den billige voksen de selger på butikken (Define Wax osv.) til en 40-60 kroner, som de sa ikke går ut av håret noe særlig. Silikonet skal visst være veldig skadelig for hårbunn etc.

Men så er spørsmålet mitt, hva er egentlig sant? Når det er frisører på reklamene på TV som står å anbefaler Define Wax'en.. Er det verdt å kjøpe voks til 150 kr.? Eller er den til 50-60 kr. like bra? (Ikke med tanke på lukt av voksen).

Takker gode svar Smiley Honnører utdeles.

Frisørene på TV er betalt for å si det. Bare for å få produktet til å selge. Men, frisøren som du har snakket med, kan ha sagt dette for å selge produkter å tjene penger selv. Så om du virkelig skal finne ut av dette, burde du lese tester.

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

SV: Hårvoks vs. Hårvoks
« #2 : 31. mai 2006, 20:17 »
Jeg stoler så pass på frisøren, min at hun som godt som bestemmer hva voks jeg skal ha Tongue
Men håret mitt har aldri sett bedre ut, etter at jeg begynnte å følge tipsene hennes Wink

neonX

  • Gjest
SV: Hårvoks vs. Hårvoks
« #3 : 31. mai 2006, 20:22 »
Jeg stoler så pass på frisøren, min at hun som godt som bestemmer hva voks jeg skal ha Tongue
Men håret mitt har aldri sett bedre ut, etter at jeg begynnte å følge tipsene hennes Wink

Er ikke alltid du kan stole på frisøren heller.. sier de skal stusse det max 2cm.. så går 5 bort Tongue

edit: MEN det var min egen tante.

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

SV: Hårvoks vs. Hårvoks
« #4 : 31. mai 2006, 20:29 »
Er ikke alltid du kan stole på frisøren heller.. sier de skal stusse det max 2cm.. så går 5 bort Tongue
Det går vell på frisøren, om du går på forskjellige frisørsalonger der  alle er ukjente, vil vell frisøren snyte deg for penger. Men på en litt mer lokal og fast frisør så får du bedre tips og hjelp etter min mening Wink

Utlogget wanna-b

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

SV: Hårvoks vs. Hårvoks
« #5 : 31. mai 2006, 20:31 »
I dag sa mamma noe lurt.. (Som mødre ofte kan gjøre  Smiley).

hvafforno lurt var det moren din sa egentlig? hehe
Klikk her for min bildeprofil

My drinkingteam has a racing problem

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: Hårvoks vs. Hårvoks
« #6 : 31. mai 2006, 20:37 »
hvafforno lurt var det moren din sa egentlig? hehe

"Hvorfor kan ikke du bruke den Define Wax'en når det er frisører på TV som står å anbefaler den, like bra som noen annen?"

Wink
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget _Tes_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

SV: Hårvoks vs. Hårvoks
« #7 : 31. mai 2006, 21:01 »
I dag sa mamma noe lurt.. (Som mødre ofte kan gjøre Smiley).

Jeg har blitt anbefalt av frisøren, når jeg har vært på frisøren å klipt meg, at jeg bør bruke en av de "dyre" voksene til ca. 150-200 kr. stk. (Eksempel: ID Hair, Renati osv.).. Dette har blitt anbefalt til meg av frisøren, på grunn av at silikonet i voksen (Tror det var silikonet) går bedre ut av håret når jeg dusjer, i motsetning til den billige voksen de selger på butikken (Define Wax osv.) til en 40-60 kroner, som de sa ikke går ut av håret noe særlig. Silikonet skal visst være veldig skadelig for hårbunn etc.

Men så er spørsmålet mitt, hva er egentlig sant? Når det er frisører på reklamene på TV som står å anbefaler Define Wax'en.. Er det verdt å kjøpe voks til 150 kr.? Eller er den til 50-60 kr. like bra? (Ikke med tanke på lukt av voksen).

Takker gode svar Smiley Honnører utdeles.

Jeg bruker voks selv (dax og define) daxen er veldig vanskelig å få ut av håret, men all voks går ut vis man bruker Balsam i håret.. Veldig rart men. Jeg bruker Elvital balsam. voks er ikke skadelig så lenge den ikke stenger for luft til hodebunnen.
Høyde: 173  Vekt: 70kg

Benk: 110kg Markløft: 170kg  Bøy: 130kg

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hårvoks vs. Hårvoks
« #8 : 31. mai 2006, 21:47 »
Se nå på Zon som et eksempel her da! Grin Lurer på om den dama i det heletatt er betalt!

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Hårvoks vs. Hårvoks
« #9 : 31. mai 2006, 21:51 »
faktisk så annbefaler jeg å bruke litt mer penger på hårprodukter, de som e litt dyrere er mye drygere og så skåner du håret masse. De sliter ikke like mye på håres som de billige produktene..
I feks define så er det masse silikon, som får håret til å se skinnende ut, men hvis du går nærmere og kikker i hårbunnen, så ser det ikke bra ut. Det tetter til alle porer som finnes..

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Hårvoks vs. Hårvoks
« #10 : 04. juni 2006, 15:06 »
Er herbal essences dårlig shampoo? Er ei frisørvenninne av meg som sverger til den selv.. Hun sa også at Define var dårlig for hodebunnen pga sillikonet.

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hårvoks vs. Hårvoks
« #11 : 05. juni 2006, 04:35 »
Jeg sverger selv til type renati og ID Hair. Bedre hold skal du lete lenge etter, i tillegg til at voksen går ut på første forsøk(er vannløselig) og at håret føles bra etter bruk.

Ang. reklame? Tror du ikke Claudia Shiffer i de reklamene hun er med er kjøpt og betalt så det holder? Tviler på at hun bruker produktene hun reklamerer for. Nei, hør på dem som jobber med det, og ikke dem som skryter av noe på tv. Og aller helst, hør på venner og kjente som anbefaler slikt!
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget kriz182

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

SV: Hårvoks vs. Hårvoks
« #12 : 07. august 2006, 21:52 »
Dax kan jo værte i håret selv om du vasker det 2-3ganger.. da snakker vi kvalitets voks! har forresten hørt at hvis du tar natrium i håret da du vasker det blir du kvitt masse kjemikalier...

ellers kan du bare barbere alle håret bort.. da er det ikke noe problem lenger

Utlogget Zeke1983

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 399

SV: Hårvoks vs. Hårvoks
« #13 : 07. august 2006, 21:57 »
prøvde den grønne mud wax en til Shock waves, den er bra den altså! Koster vel en 40 kroner eller noe.. ellers er det helst orange Fudge det går i! :Smiley
Women play hard to get... I play hard to want...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!