Skrevet av Emne: Kan man se det på en persons kroppsbygning at han er dopet?  (Lest 30072 ganger)

Utlogget perpusling

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

"Norges beste sprinter, John Ertzgaard, deler ikke Ben Johnsons oppfatning om at 9,77 er en umulig tid uten å være dopet."

ertzgaard har vaert utestengt selv.
....et typisk utspill for aa verne om sin sport!
(ingen sier jo at sporten de selv er utovere i er full av doping)

husker jo "uslaalige" marion jones som alltid var "ren" - mens ektemannen(kula) og type nr 2 (montgomery) ble tatt for doping, og deretter falt hun plutselig ut av seierspallen og tidene ble ikke de samme......strange.......

personlig tror jeg det er veldig mye doping i friidrett, spesielt fordi det er store pengesummer aa hente der.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Jeg ville sagt at det nettopp *er* sprintere som ville være interessert i anabole steroider. Aktiviteten er kortvarig (100 meter f.eks) og en trenger kraft og styrke (i tillegg til teknikk så klart) for å komme seg fortest mulig over målstreken. Bloddopingen hører mer hjemme i langdistanse idretten. (Ski / sykling / m.m)

Hehe, tror det var noen som påpekte dette litt før deg. Men dette gjør vel ingenting for deg, siden du tydeligvis kun er ute etter mer poster på postcounteren din. Om du ikke er klar over 'redigerknappen', så er du det nå Smiley

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!

Hehe, tror det var noen som påpekte dette litt før deg. Men dette gjør vel ingenting for deg, siden du tydeligvis kun er ute etter mer poster på postcounteren din. Om du ikke er klar over 'redigerknappen', så er du det nå Smiley

Tja! Nå er det jo ikke slik at en nødvendigvis leser gjennom mange sider med kommentarer for å sjekke hvorvidt andre har sammenfallende meninger som meg selv. Jeg svarer på de postene jeg finner interessante. Antall poster på counteren driter jeg vel i. Har vært "medlem" på dette forumet såpass lenge at mitt antall poster ikke helt står i samsvar med en som er opptatt av å være på topp-ti på "nye-poster" listen?

--------------
Redigering (sånn bare for å vise at jeg vet hvor "knappen" er
--------------

"Innlegg:    79 (0.069 per dag)"
Jeg tror ikke akkurat antall innlegg har førsteprioritet her. Tror du?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Han har brukt testosteron, men syntes ikke det heller ga ønsket effekt.

 Help
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Thorn2003

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Noen vill gjerne si at de fleste som er større en gjenomsnittspingla er dopa... dvs stort sett alle som trener aktivt.

Om det er noe i det, er det vell egentlig bare hver enkelt som kan gi svar på, og spekulasjoner fører stort sett bare til at spekulantene sliter seg ut, fordi de fleste andre driter vell egentlig i det. =)

Bilde tatt med digital cam 01.11.2004

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!