Skrevet av Emne: Kan man se det på en persons kroppsbygning at han er dopet?  (Lest 30073 ganger)

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

Tror nok ikke man kan se det. Min mening er at man ikke kan beskylde noen for dopingbruk uten å være sikker på det - ihvertfall ikke bare begrunne det med utseende.

Mulig jeg er naiv, men jeg tror fortsatt man kan komme til topps uten å jukse  Gull

Du er naiv.

Utlogget oniko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 31

Schütze Nikko

Utlogget alpha male

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 70

Leste en gang i en tilfeldig kilde - altså sannsynligvis ikke faglig legitimert - at en type steroide som var vanlig på 70-80 tallet ga brukerne større mellomrom mellom tennene (formodentlig fordi kjeven ble større). Det virker noe kontraintuitivt at et steroid skulle kunne ha en så drastisk effekt, og det er nærliggende å tro at den i så fall må tas i veldig ung alder. Har riktignok merket meg at mange kroppsbyggere fra den tiden, og forsåvidt senere også, har dette mellomrommet - men det blir hønen og egget ettersom det simpelthen kan være en indikasjon eller et symptom på at de har en type genetikk som favoriserer muskeltilvekst. Noen som kan bekrefte/dementere dette?
benk:110x3x3, knebøy: 130x3x3,
roing: 105x3x3, mark:140x1

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Veksthormon gjer større nase...
Altså, tror ikke anadrol er tingen for sprintere, så det du sier om kviser og gyno er bare tull..
Disse bruker isåfall (vill gjetting fra min side) en form for bloddoping, uten å begrunne det mere.
Vil tro at det går å se om en person er dopet, ta feks. Johan Müleg ? på ski for noen år tilbake. Så ut som løper fra en annen verden, var lett å se at denne mannen hadde drukket noe annet enn sportsdrikke før treningen.

Bloddoping er meir aktuelt i uthaldssamanheng, då ein har betre bruk for aerobt uthald og betre transportering av oksygen til musklar, ein sprinter treng godt anaerobt uthald, der muskelen arbeider utan tilgong på oksygen, men benytter seg av energireservane i kroppen.
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Leste en gang i en tilfeldig kilde - altså sannsynligvis ikke faglig legitimert - at en type steroide som var vanlig på 70-80 tallet ga brukerne større mellomrom mellom tennene (formodentlig fordi kjeven ble større). Det virker noe kontraintuitivt at et steroid skulle kunne ha en så drastisk effekt, og det er nærliggende å tro at den i så fall må tas i veldig ung alder. Har riktignok merket meg at mange kroppsbyggere fra den tiden, og forsåvidt senere også, har dette mellomrommet - men det blir hønen og egget ettersom det simpelthen kan være en indikasjon eller et symptom på at de har en type genetikk som favoriserer muskeltilvekst. Noen som kan bekrefte/dementere dette?
Hørtes da mer ut som veksthormoner, selvom jeg aldri har hørt om mellomrom mellom tennene ved bruk av det Grin

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Har faktisk sett folk med stort mellomrom mellom tennene uten bruk av doping,så jeg har ikke så stor tro på denne nei!
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Tror nok det er en røverhistorie hentet ut fra Arnolds enorme fysikk, og litt mindre enorme mellomrom mellom tennene.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
men går man på amfetamin eller sånne ting kan man vel se det på dem? samboeren min jobber med narkomane (Vernearbeider) og hun er som en sporhund når vi er på byen, hun ser det med en gang på disse stoffene.
Vet ikke hva en sprinter ville fått ut av amfetamin, eller speed eller sånne ting, men det er iallefall mulig å se det på dem i det tilfellet.

Utlogget kick_ass

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 557
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 557

Leste en gang i en tilfeldig kilde - altså sannsynligvis ikke faglig legitimert - at en type steroide som var vanlig på 70-80 tallet ga brukerne større mellomrom mellom tennene (formodentlig fordi kjeven ble større). Det virker noe kontraintuitivt at et steroid skulle kunne ha en så drastisk effekt, og det er nærliggende å tro at den i så fall må tas i veldig ung alder. Har riktignok merket meg at mange kroppsbyggere fra den tiden, og forsåvidt senere også, har dette mellomrommet - men det blir hønen og egget ettersom det simpelthen kan være en indikasjon eller et symptom på at de har en type genetikk som favoriserer muskeltilvekst. Noen som kan bekrefte/dementere dette?
Det var det jeg visste! Kurt Nilsen var dopet da han vant Idol! Hvor er ADN når du trenger dem?
Det ordner seg for greie gutter.

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Fikk høre av en lege at jeg var dopet. Han var visst idrettslege (men jobbet på legevakten), så han kunne se når folk var dopet.  rofl

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Ertzgård (eller hva han nå heter.. Tongue Sprinteren) uttalte jo at han kunne se at ingen av de to beste sprinterne i verden var dopet.. Han mente at de hadde en anderledes struktur, rent kroppslig, enn det Ben Johnson hadde...
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
men går man på amfetamin eller sånne ting kan man vel se det på dem? samboeren min jobber med narkomane (Vernearbeider) og hun er som en sporhund når vi er på byen, hun ser det med en gang på disse stoffene.
Vet ikke hva en sprinter ville fått ut av amfetamin, eller speed eller sånne ting, men det er iallefall mulig å se det på dem i det tilfellet.
nei... nei... og atter nei... Det kan godt være at det stemmer i de fleste tilfeller fordi hun kjenner typen, men man kan ikke se på noen og si 100% sikker om personen går på amf. Så selv om hun har rett ofte har hun nok også feil en del ganger.
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Altså, tror ikke anadrol er tingen for sprintere, så det du sier om kviser og gyno er bare tull..
Disse bruker isåfall (vill gjetting fra min side) en form for bloddoping, uten å begrunne det mere.


Her viser du at du er ein mann med enorm kunnskap og tyngde i dine uttalelser...  
Tulling, har du så lite å bidra med, så er det vel like greit å holde kjeft.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Du kan etterhvert kjenne igjen speeda, heroiniserte og hypperinduserte individer, mest fordi de som er speeda oppfører seg som retarderte duracellkaniner, de som er heroiniserte oppfører seg som Moskva marit på en lat dag og hypperidiotene fråder blått skum og virker generelt borte.. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
Her viser du at du er ein mann med enorm kunnskap og tyngde i dine uttalelser... 
Tulling, har du så lite å bidra med, så er det vel like greit å holde kjeft.

Jeg kjenner noen sprintere som har konkurrert (og plassert bra) på nasjonalt nivå i mange år. Har blitt fortalt en del om supertilskuddene som blir brukt i sprintmiljøer og aldri har jeg hørt noen har brukt anadrol. Jeg forstår at du blir irritert over raphaugs innlegg der han nevner bloddoping (som jeg føler hører mer hjemme i distansene over 800 meter) men det hadde jo sikkert vert greit og opplysende for alle om du hadde hatt et litt mer saklig svar der du forklarte hva som var feil med innlegget hans isteden for å bare slenge dritt  Undecided
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!