Skrevet av Emne: kjøp av kosttilskudd  (Lest 2026 ganger)

Utlogget buuren

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

kjøp av kosttilskudd
« : 19. desember 2002, 02:30 »
heisann

jeg er 18 år, er 1.70 høy og veier litt over 60 kilo. jeg vil legge på meg og bli større, og får ikke i meg nok proteiner og mat generelt med mitt vanlige kosthold. jeg har veldig høy fettforbrenning også. så jeg har vurdert om jeg skal kjøpe litt kosttilskudd. har lest litt rundt omkring og har kommet fram til at jeg kanskje skal kjøpe basic whey 3kg og bigg mass gainer 3kg fra proteinfabrikken. er det noen her som har erfaringer med disse produktene? takker for svar  :Smiley

mvh  Kiss

Utlogget Nocturne

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 445
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 445

  • I guess we all go a little crazy sometimes...
Re: kjøp av kosttilskudd
« #1 : 19. desember 2002, 11:54 »
Har kjørt både Gainer + Proteiner en stund nå (vel proteiner en stund, Gainer en mnd. snart ferdig med 1 kg) - og kan si det er til å anbefales! Jeg er 19, 1,70 høy, og veide rundt 65 kg før jeg begynte den aktive treningen min. Nå veier jeg 70 + kg og merker fremgang både i masse og styrke.

Dersom du har høy forbrenning tror jeg Gainer er den beste måten å legge på seg. Det er helt kurrante produkter du har valgt!

Lykke til  Cheesy
For certain is death for the born
And certain is birth for the dead;
Therefore over the inevitable -
Thou shouldst not grieve.

- Bhagavad Gita, Chapter 2
(250 B.C – 250 A.D)

Utlogget Megaman

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

Re: kjøp av kosttilskudd
« #2 : 19. desember 2002, 12:30 »
Hei!

Jeg bestiller alt koststilskuddet mitt fra www.nordicpower.no. De slår proteinfabrikken galant i pris. Jeg har brukt MusclePrep gainer en stund og den funker ypperlig. Jeg betalte 550 kr for 6kg, i motsetning til proteinfabrikken der du må ut med 798 for samme mengde. Jeg ville anbefale deg å kjøre kreatin i tillegg for hurtigere resultater. Ellers ville jeg anbefale å ligge på rundt 2500-3000 kcal/dag og rundt 140 g totalt protein/dag med den kroppsvekten du har.  Fordel kaloriinntaket på fem måltider om dagen. Avslutt måltidene med en gainer for å dekke opp protein og kaloribehovet. Kjør eventuelt reint myseprotein i tillegg til gainer. Jeg bruker Bio-X 100% whey selv, og er svært fornøyd med det produktet.

Hilsen Megamann

Utlogget Tittentei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 188

  • Shut the fuck up and train!
Re:kjøp av kosttilskudd
« #3 : 19. desember 2002, 20:12 »
hør på megaman, kjøp det fra nordicpower.no, handler der  selv, er helt kurrante produkter til en lavere pris enn sine konkurrenter i Norge.
Go hard or go home!

Utlogget Byggern

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 270
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 270

Re:kjøp av kosttilskudd
« #4 : 26. desember 2002, 17:17 »

Du veier 60 kilo og jeg ville nok da ha satset på å  kjøpe proteinpulver av god kvalitet.

Basic Whey og Whey Tech har ikke konkurranse på pris i norge i den kvalitetsklassen.
Gainer trenger du strengt tatt ikke om du gjør følgende.
Sett deg som mål å spise hver 3dje time fra du står opp til du legger deg , Supplementer med 35-50gram proteinpulver morgen og kveld + midt på dagen eller etter trening de dagene du trener.
Innta også 60gram raske karbo fra f.eks .riskaker,modne bananer eller sportsdrikk rett etter trening.
Spis kaloririk mat og spis det du klarer. + 1 ss tran,linfrøolje eller annen fettsyre 2-4ggr pr dag.
Du har da et greit proteininntak og det sammen med greit kcal inntak vil med riktig trening gi deg framgangen du ønsker GARANTERT.

Bruk pengene dine på bra Proteinpulver.

Kreatin ,gainer osv ...........vel     jeg mener du har mer igjen av å ikke spare på proteinpulveret og bruke pengene dine der i stedet.



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!