Skrevet av Emne: Jenter som ikke tar bøy...  (Lest 15360 ganger)

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #45 : 26. juni 2006, 22:45 »
hehe...unnviker du eller Wink Liker også jenter som er godt trent men synes du bommet litt med kate! hun er hot! Grin

Utlogget HutchiButchi472

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 172

  • Trening er GØY! ;D
SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #46 : 26. juni 2006, 22:52 »
hvem snakket du til der?
Trening er trening! Hele livets mening..  Grin

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #47 : 26. juni 2006, 22:53 »
Nå skrev du også om pinglevekter på 20 kg... Har for øvrig aldri sett deg besvime etter knebøy heller Wink

Da har du gått glipp av noe. Smiley

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #48 : 26. juni 2006, 23:08 »
Ser ut som noen slettet innlegget sitt..

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #49 : 27. juni 2006, 08:06 »
Det at du velger en fitnessjente som ikke er ansiktspen å sammenligne med blir jo teit når man har både byggerjenter OG fitnesjenter som i tillegg til å ha en fantastisk kropp har utrolig nydelige ansikter.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #50 : 27. juni 2006, 16:13 »
Det at du velger en fitnessjente som ikke er ansiktspen å sammenligne med blir jo teit når man har både byggerjenter OG fitnesjenter som i tillegg til å ha en fantastisk kropp har utrolig nydelige ansikter.. Wink

Ok,hvis du tar en plastpose over hodet da?

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #51 : 27. juni 2006, 16:18 »
Du har valgt ut en jente jeg personlig synes har overdrevet silikonbruken litt.. og har et par piercinger jeg ikke synes er videre delikate.. Smiley Hvorfor forfølger du saken med akkurat denne jenta så bastant sakuraba? hva slags poeng er det du prøver panisk å komme frem til? Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #52 : 27. juni 2006, 16:45 »
Hehe,panisk faktisk! Smiley tror ikke det er så mange jenter som hadde blitt så veldig bekymret hvis de hadde sett en sånn plakat på gymmet,Tror nok heller det hadde blitt mindre knebøy enn mer Smiley

..blir seende slik ut: WARNING



nann-rosita

  • Gjest
SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #53 : 27. juni 2006, 16:47 »
Hehe,panisk faktisk! Smiley tror ikke det er så mange jenter som hadde blitt så veldig bekymret hvis de hadde sett en sånn plakat på gymmet Wink Tror nok heller det hadde blitt mindre knebøy enn mer Smiley


helt ærlig;
denne dama ser ut til å ha store problemer i matveien, dvs IKKE spise i det hele tatt. Og tor ikke en som ikke spiser i det hele tatt har energi nok til å ta noen typer bøy, bortsett fra over dassen når hun skal kaste opp 12 kalorier som hun fikk av salaten.

men det er jo MIN mening!

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #54 : 27. juni 2006, 16:48 »
Hva er så poenget ditt? At gutter flest IKKE vil se ut som Soje? altså, folk flest kjøper heller Britney Spears enn Victoria Tolstoy.. de kjøper heller Pink enn Mozart... Folk flest er ingen målestokk.. Smiley


Bildet under er alt jeg trenger å si.. Wink

"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #55 : 27. juni 2006, 17:08 »
Hva er så poenget ditt? At gutter flest IKKE vil se ut som Soje? altså, folk flest kjøper heller Britney Spears enn Victoria Tolstoy.. de kjøper heller Pink enn Mozart... Folk flest er ingen målestokk.. Smiley


Bildet under er alt jeg trenger å si.. Wink



Vel kroppsidealet for gutter er noe a la Soje men jeg skjønner ikke hvorfor du du tror at jeg ikke skal mene det? Det er forskjell på kroppsidealet for jenter og gutter. De fleste vil nok se ut som andriana lima framfor Pauline Nordin,men folk flest er jo noen tullinger så Wink

Når det er sagt så synes jeg nordin har en digg kropp:)

Nann: Nå vet jeg ikke med kate (for det er vel henne?) men jeg har bestandig sett henne tynn så kanskje hun er skapt sånn?

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #56 : 27. juni 2006, 17:10 »
Hvis du tror en gjennomsnittelig gutt på 185-186cm har planer/håp om å ligge på en muskulær vekt på oppunder 100-105kg (soje offseason, correct me if I'm wrong), så tror jeg du tar feil.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #57 : 27. juni 2006, 17:18 »
Hvis du tror en gjennomsnittelig gutt på 185-186cm har planer/håp om å ligge på en muskulær vekt på oppunder 100-105kg (soje offseason, correct me if I'm wrong), så tror jeg du tar feil.. Wink

Hvis de med et trylleslag kunne se ut som soje onseason når de skal på stranda så tror jeg nok de fleste hadde svinget den staven ganske heftig Wink

nann-rosita

  • Gjest
SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #58 : 27. juni 2006, 17:20 »
de fleste jenter vil nok IKKE se ut som Paris Hilton, Adriana Lima eller noen av de andre beinranglene i Hollywood. Det er mange jenter/kvinner som er meget opprørt over at moteindustrien ikke tar modeller som ser normale ut. Grunnen til disse radmagre beinete damene er visstnok ( i følge 60 minutes ) at de fleste designerne er homser, og går etter radmagre guttekroppsidealer.

Jeg og mine venninner synes dette er forferdelig  se på . Ingen former , ingen kropp , bare bein med hud på ...


Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

SV: Jenter som ikke tar bøy...
« #59 : 27. juni 2006, 17:42 »
de fleste jenter vil nok IKKE se ut som Paris Hilton, Adriana Lima eller noen av de andre beinranglene i Hollywood. Det er mange jenter/kvinner som er meget opprørt over at moteindustrien ikke tar modeller som ser normale ut. Grunnen til disse radmagre beinete damene er visstnok ( i følge 60 minutes ) at de fleste designerne er homser, og går etter radmagre guttekroppsidealer.

Jeg og mine venninner synes dette er forferdelig  se på . Ingen former , ingen kropp , bare bein med hud på ...


Jeg er ikke noen ekspert eller har forsket på dette men det virker som det er veldig mange jenter som vil se sånn ut.
Merk,jeg liker jenter med litt mer kurver..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!