avstemning
Spørsmål: Hvilken er best? (Helst svar visst du har erfaring med de)
k750i? - 5 (45.5%)
w800i? - 6 (54.5%)
Stemmer totalt: 10

Skrevet av Emne: SE k750i vs. SE w800i  (Lest 2459 ganger)

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: SE k750i vs. SE w800i
« #15 : 25. juni 2006, 23:39 »
Ahh.. var det Sony Ericsson det var snakk om, sorry, didn't know that.. Tongue neida..

Men, jeg har hørt en del rykter om W800i. Det ryktes at bildekvaliteten skal være ganske brad, både på bilde og video. Lydkvaliteten på mp3 er visst også ganske bra, ihvertfall i forhold til den z-500 telefonen som jeg viste i forrige post. Jeg er ikke helt sikker på levetiden sånn kvalitetsmessig men, jeg tror jeg ville gått for W800i jeg, veldig trendy telefon med det meste av det du trenger.

Takker for veldig bra svar. Honnør! Smiley

Har lest att det var veldig bra kamera på w800 ja. Den er jo også penere enn k750.. Også att lyden var veldig bra med Wink
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: SE k750i vs. SE w800i
« #16 : 25. juni 2006, 23:45 »
Takker for veldig bra svar. Honnør! Smiley

Har lest att det var veldig bra kamera på w800 ja. Den er jo også penere enn k750.. Også att lyden var veldig bra med Wink

Når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk testet den, bare kameraet da altså, demo vare i en eller annen mobilbutikk. Men, det intrykket jeg fikk av det kameraet og bilde kvaliteten på det var ganske bra. Var en del bedre enn det jeg hadde på min samsung e-700, som nylig har lagt inn årene, da dette var den mobilen med beste skjerm og bildekvalitet i ihvertfall 1 år, om ikke mer..
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Nesquik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

SV: SE k750i vs. SE w800i
« #17 : 26. juni 2006, 06:22 »
Test av de to mobilene:
K750i:
 http://www.dinside.no/php/art.php?id=215657 (jeg håper det ble rett mobil...i-en mangla Tongue)


W800i:
http://www.dinside.no/data/mobil/mobiltelefoner/sony+ericsson+w800i/art261178.html

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: SE k750i vs. SE w800i
« #18 : 26. juni 2006, 13:17 »
Takker for svar Nesquik. Smiley Dette hjalp meg svært mye. Smiley
Honnør. Smiley
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

SV: SE k750i vs. SE w800i
« #19 : 26. juni 2006, 14:01 »
Hva skal jeg velge k750i eller w800i ??

Dette er et vanlig spørsmål, for hva er forskjellene på de to mobilene? Jeg har selv en K750i, jeg har ikke angret et sekund på kjøpet av denne. Men jeg har også testet w800i, etter det jeg har erfart er det bare to små forskjeller.



1. Begge mobilene har gode mp3 spillere, men w800i har en litt mer funksjonell mp3 spiller enn k750i, k750i sin mp3 spiller er også ganske god for å være en mobiltelefon, men med det er w800i lettere å se hvilken sang som er på, fordi sangene blir vist på en liten linje øverst på skjermen om du bruker musikknappen.


2. Den lille knappen over spaken som begge mobilene har, har forskjellige funksjoner, på k750i er den en liste over forskjellige funksjoner som bluetooth, kalender, bokmerker på wap og nye hendelser som ubesvarte anrop,uleste meldinger og flere nyttige program på mobilen Wink

På w800i er denne knappen en snarvei til en plass på wap der du kan kjøpe musikk til mobilen, om dette kan slås av vet ikke jeg, men jeg liker ikke det, fordi jeg aldri kommer til å kjøpe musikk via en mobil, når jeg heller kan overføre fra dataen gratis.

Vil spaken holde ut? Jeg har hørt mange har problemer med den.

Det store minuset med Sony Ericsson generelt er at spakene fort blir utslitt, jeg tror det problemet kommer av at Sony Ericsson mobiler er støvfeller! Fordi med de fleste modellene går det ikke ann å ta av dekslet. Jeg også hadde et problem med spaken på min K750i en periode, men jeg bare blåste vekk støvet så fungerte spaken som ny Smiley
Dette fungere sikkert på w800i også fordi de to mobilene er som godt identiske, bortsett fra at w800i har en stygg farge(etter min mening).


Kameraet
Begge mobilene har 2 megapiksler. Jeg har ikke merket noen forskjell på kameraene. Men jeg må bare få med at jeg elsker kameraluken på k750i den er så praktisk Cheesy og stilig Wink


Mp3 spilleren
Som nemt over synest jeg at begge mp3 spillerne er gode, bortsett fra at w800i sin mp3 spiller har litt mer finesser, som den spesielle linjen øverst på skjermen der det står sang tittelene på sangen du hører, og bedre artist sortering, tror jeg, jeg er ikke sikker på dette, men som du kan med begge mobilene, er det bare å lage forskjellige spillelister med forskjellig musikk.


Minnebrikken
Det eneste jeg må klage på k750i er at du bare får med en minnebrikke på 64mb, du kan få med en større men da må du betale dyre dommer Angry Mens på w800i får du med en minnebrikke på 512mb. Du trenger ikke så stor minnebrikke igrunn, bare om tar en million bilder og lange filmsnutter, eller bare lesser på med musikk Wink


Jeg tror jeg nå har dekt over det meste om mobilene, som jeg vet om.
Men du kan teste begge desse mobilene virtiuelt på internett, test k750i her og test w800i her

Du kan også lese mer detaljert informasjon om mobilene k750i her og w800i her

Det har også kommet ut en ny W modell, W700 heter den, les om den her. Jeg har ikke orket å lest om den, men jeg synest at den  ser mye bedre ut enn w800i Tongue

Beklager eventuelle skrivefeil, men jeg har ikke mer tid til å fikse på dem.

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: SE k750i vs. SE w800i
« #20 : 26. juni 2006, 15:18 »
Takk for ett kjempe svar LennyN. Smiley Absolutt en honnør!!

Tror jeg bikker over på w800i.. Smiley I hvertfall den som ligger i tankene nå..
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget OysteinFurnes

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 009

SV: SE k750i vs. SE w800i
« #21 : 26. juni 2006, 17:57 »
Jeg syns att w800 var litt tøffere.. Wink

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

SV: SE k750i vs. SE w800i
« #22 : 26. juni 2006, 18:11 »
Jeg syns att w800 var litt tøffere.. Wink
Smak og behag Smiley Jeg tror grunnen til at jeg synest at K750i er tøffest er sikkert fordi jeg har den selv Tongue Takk for honnør Smiley
Takk for ett kjempe svar LennyN. Smiley Absolutt en honnør!!

Tror jeg bikker over på w800i.. Smiley I hvertfall den som ligger i tankene nå..
w800i er ej god telefon det Smiley Takk for honnør Smiley


Btw: Jeg glemte å skrive at k750i lider av en babyfeil i innlegget mitt. Den har en tendens til å låse seg, slik du ma ta ut batteriet før den blir seg selv igjenn :p
Problemet er ikke så stort, men det er jevligt irriterende! Jeg brukte mobilen som vekkerklokke før, men av og til så låste den seg 5 min før ringetid, så jeg ble forsinket til skolen flere ganger Tongue

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: SE k750i vs. SE w800i
« #23 : 26. juni 2006, 19:36 »
Værsegod. Smiley Takker enda mer for tilbakemelding fra dere.

Jeg tror jeg går for w800i, skal kanskje til byen i morgen å kjøpe den. Cheesy Wink
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!