Skrevet av Emne: Tviler litt på DC  (Lest 20915 ganger)

Utlogget celius

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

  • Disiplin
SV: Tviler litt på DC
« #15 : 07. juli 2006, 21:48 »
Du har tydelig mye å lære.

Bare det du sier om negativer. Det er i den negative fasen du bygger mest muskler. Og det er ikke noe trege negativer. Det er snakk om å ha kontroll på øvelsen. Dante skrev i en post for lenge siden 5-6 sekunders negativ, men han mente det ikke ordrett. Slik mange tolker det. Det var bare et bilde på at man skal gjøre det med kontroll, slik at man til enhver tid kan reversere bevegelsen.

Og når du trener igjennom kroppen din to ganger på en uke med femsplitt programmet ditt, så har jeg trent igjennom kroppen tre ganger. Jeg vokser med en kjappere rate enn deg.

Når det gjelder forced reps, er det bare tull å få hjelp. Det er du selv som skal gjøre jobben. Litt av hensikten er at du skal ha en loggbok som du slår fra gang til gang. Da må du være nøyaktig med hvor mange kg du tar for hvor mange reps. Du kan ikke få hjelp da.

Uansett, hver til sitt. Hvis du føler femsplitten funker for deg, så stå på. Jeg sverger til DC.

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Tviler litt på DC
« #16 : 07. juli 2006, 21:55 »
Nøyaktig hvilket nummer er dette ? Har vært på let etter det uten suksess... Sad
Det kommer i hyllene til Narvesen rundt 11.juli fant jeg ut..

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Tviler litt på DC
« #17 : 07. juli 2006, 22:06 »
Det er bra. For jeg har vært innom ethvert Narvesen jeg har kommet over i Oslo de siste dagene uten å få tak i det. Men da er det bare å bruke tålmodighetskremen. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget celius

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

  • Disiplin
SV: Tviler litt på DC
« #18 : 07. juli 2006, 22:15 »
Det ser jeg frem til. Smiley Ikke mange dagene igjen. Jeg tror magasinet vil merke en vesentrlig økning i kjøpte eksemplarer. Smiley

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Tviler litt på DC
« #19 : 07. juli 2006, 22:59 »
Her ser du hvilken utgave som er ute i butikkene nå, og hvor lenge den ligger for salg, så regner med at juli utgaven kommer 11.juli, når juni utgaven går ut av salg..
http://www.narvesen.no/page/index.php?struct=3144&structinstance=-1&kategori=Sport Fitness

Edit:
Shit! Står jo at juni utgaven var i salg i fra 08.juni, det vil da si at juli utgaven kommer i salg i morgen perhaps..? I hope soo Grin

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Tviler litt på DC
« #20 : 07. juli 2006, 23:44 »
Jeg må nok ta mot til meg å kjøpe flex Grin
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Tviler litt på DC
« #21 : 07. juli 2006, 23:46 »
Jeg må nok ta mot til meg å kjøpe flex Grin
Bare å hive på deg doggpund skjorta å gasp buksa å trave inn å klaske et stk flex magazine på disken å si at du skal ha et slikt! Tongue
Blæs deg skikkelig opp først, å ta en jif flaske med vann å spray under armene så du får skikkelige hot spots, hehe, tar av..

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Tviler litt på DC
« #22 : 08. juli 2006, 11:19 »
Var på Narvesen i midtbyn (Tr.heim) i 10 tiden å sjekket om de hadde fått det i hyllene, men NEI!!

Dama bak disken sa at de fikk inn nye blader tirsdager og fredager, så hvis det ikke sto i hyllene så var det bare å vente..
Men så det lå noen uåpnede esker på en tralle der, spørs om de kan har vært litt late i går å ikke pakket ut alle, så kanskje de kommer ila dagen..

Svipper innom å sjekker i ettermiddag når jeg skal hente snuppa i fra arbeid.. Grin

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget celius

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

  • Disiplin
SV: Tviler litt på DC
« #23 : 08. juli 2006, 19:51 »
Holder du til i trondheim, aunis?

Kanskje vi skulle møtes en gang og tatt ei økt sammen?

Hvor trener du?

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

SV: Tviler litt på DC
« #24 : 05. oktober 2006, 10:41 »
et par kjappe: 
trent i 10 år, sett mer eller mindre lik ut i 7 av dem.
trent dc ganske eter boka  siden 1 august. 
økte lite de første 4 ukene,
gikk opp 0.5-1 kg i uka de neste 5....  samtidig som jeg ble sterkere enn noen sinne.
ble gradivs mere og mere sulten, andre programmer har jeg måttet tvinge mat ned. her har alt gått ned bortsett fra kjøkkenbenken, fordi jeg blir sulten!
3-4kg på ca 5 uker er helt  uvirkelig for meg, folk tror jeg boler! 

Ting jeg mener er viktig:
1. Bare følg programmet, ikke pirk. Velg greie øvelser. blir idiot sterk. Ikke legg på mere sett eller f.eks mere armtrening.  Målet er å bli sterkere enn noen sinne.

2. spis mere protein.   Jeg tar 3-4 shakes om dagen, 50-60g per gang, pluss 3-4 vanlige måltider.  Blir 8 måltider på treningsdager, og 6 på ikke dager.  Teller ikke kalorier, bare sørger for å få masse protein.  Bestill bøtter med pulver i stort kvanta så blir det faktisk ikke mere en 500-600kr i måneden på det.

3.Går turer, gjerne daglig, jeg går minst 30-60 min om dagen, ikke nødvendigvis om morgen, men en eller annen gang.  Dette gjør deg sulten, spesielt hvis du gidder før frokost, eller når du er litt sulten..   Men best før frokost, uten tvil.

4. drikk hinsides masse grønn te og eller kaffe.

5. vann, vann, vann... mye protein trenger mye vann.

6. jeg er ikke helt nazi på super  sakte negativer lenger,det funka ikke for meg, men   å senker  dem ca dobbelt så  sakte som de  gikk opp og kontrollert holder nok.

7. Slå loggen hver gang! Det er helt nødvendig. Jeg har min på notater  på mobilen. De glemmer jeg aldri loggen, siden jeg alltid har med mob. og slipper råtten håndskrift.

8. og ja... utøyingen er helt nødvendig, den er drepen, men funker!





Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!