Skrevet av Emne: ...en liten pust i bakken.  (Lest 162644 ganger)

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure


Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Skuldrer er jeg klar over alexander L, men godt å høre at flere synes det.
Har fokus der, og de har blitt bedre, men fremdeles et stykke igjen ja... Wink

Trapezius er.... er ikke helt sikker??

EDIT: den ja... jo, sikkert what Synes den ruver, men er den sterk?? Hvilke øvelser drar i den da?? Nedtrekk?? ML?? Roing??

Markløft tar vel litt på Trapzen. Shrugs, nakkepress. ++
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget DangerMouse

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 618
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 618

  • The secret of steel - Its heavy!!!

Kan legge den til eksisterende med foroverbøyd sidehev... Så blir den 2 ganger i uka... That'll show'em who's boss Grin
Markløft tar vel litt på Trapzen. Shrugs, nakkepress. ++

Ok woot
Min treningslogg - sterke saker
BILDER - Ta en titt Smiley
Maks per 5.7.2006    Mål til jul 2006
---------------------------------------------
KB:  170 kg (180kg)      200 kg
BP:  150 kg (165kg)      170 kg
ML:  170 kg  MÅL NÅDD 200 kg

Er dette mulig? Klart det er Grin

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Kan legge den til eksisterende med foroverbøyd sidehev... Så blir den 2 ganger i uka... That'll show'em who's boss Grin

Hehe.. Ja, jag har alltid märkt att skuldrorna svarar bäst på att plågas ofta och med många set och reps.
Här är en bra artikel om skulderträning av Arnold:
http://www.findarticles.com/p/articles/mi_m0801/is_10_65/ai_n6240780


Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Jeg trener tung markløft og stangroing evt.T-bar.Dette er fine baseøvelser som bygger hele ryggen meget bra. Smiley
I ditt tilfelle er jo ryggen bra,men for bedre trening av traps.ville jeg stå litt mere oppreist under roing.

Bakside skulder kjører jeg foroverbøyd sidehev som jeg synes er bra for min utvikling.
Jeg er også av den troen at bytting av øvelser i tide og utide er unødvendig da muskelen drar bare en vei uansett.
Men man må ta i betrakning at øvelser som ikke "tar" byttes ut med en som "tar" bedre.

Jeg mener også at tung trening bidrar med bedre muskelvekst.Jo sterkere du blir jo flere reps klarer du på tyngre vekter og jo større vil muskelveksten bli. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Synes ryggen din så veldig bra ut. Spesielt tykkelsen, bredden kunne vært litt bedre. Du er også veldig markert akkurat på det området der. Tror du har vært litt heldig med genene. Brystet ser ok ut, men trenger litt mer masse. Armene så bra ut og jeg synes ikke skuldrene var så ille heller. Du viser ikke bein så mer enn det har jeg ikke å si.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Fytti H! niiiiiiiiice, bra med muskler, som resten sier så henger skuldre etter. og trap er laaang forran. men fy faen detta så bra ut
stor gutt Wink
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Zuul

Ser kanonbra ut

Utlogget DangerMouse

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 618
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 618

  • The secret of steel - Its heavy!!!
Hehe.. Ja, jag har alltid märkt att skuldrorna svarar bäst på att plågas ofta och med många set och reps.
Här är en bra artikel om skulderträning av Arnold:
http://www.findarticles.com/p/articles/mi_m0801/is_10_65/ai_n6240780

Skal leses... takk for tips sålangt beefcake Smiley Ønsker meg dit hen at jeg har din genetikk der på området Wink Gull

Jeg trener tung markløft og stangroing evt.T-bar.Dette er fine baseøvelser som bygger hele ryggen meget bra. Smiley
I ditt tilfelle er jo ryggen bra,men for bedre trening av traps.ville jeg stå litt mere oppreist under roing.

Bakside skulder kjører jeg foroverbøyd sidehev som jeg synes er bra for min utvikling.
Jeg er også av den troen at bytting av øvelser i tide og utide er unødvendig da muskelen drar bare en vei uansett.
Men man må ta i betrakning at øvelser som ikke "tar" byttes ut med en som "tar" bedre.

Jeg mener også at tung trening bidrar med bedre muskelvekst.Jo sterkere du blir jo flere reps klarer du på tyngre vekter og jo større vil muskelveksten bli. Wink

Tildels enig FF, men det er allikevel å variere øvelse med litt forskjellig bane, punkt på banen hvor det er tungt osv... Weightlifter2

Synes ryggen din så veldig bra ut. Spesielt tykkelsen, bredden kunne vært litt bedre. Du er også veldig markert akkurat på det området der. Tror du har vært litt heldig med genene. Brystet ser ok ut, men trenger litt mer masse. Armene så bra ut og jeg synes ikke skuldrene var så ille heller. Du viser ikke bein så mer enn det har jeg ikke å si.

Nei... beklager det der med bein. Tok bare en rask gjennomgang av overkroppen i går. SKal fikse beina til uka.... Promise :Smiley buttrock

Fytti H! niiiiiiiiice, bra med muskler, som resten sier så henger skuldre etter. og trap er laaang forran. men fy faen detta så bra ut
stor gutt Wink


Jo takk, onakosano... men har allikevel litt vanskelig for å se på meg selv som stor eller sterk. Det er egentlig (litt rart også) at når man ser bildene at man ser at dette ikke er så værst Grin
Men så er det vel en fin ting å være litt ydmyk også... innocent

Ser kanonbra ut

........og?? Zuul, du skriver blogg, logg og gud vite hva... du har da mer kritikkverdige elementer å legge inn her??
Eks: Det er rart å tenke på det, men av og til går noen muskler ikke helt i sammen... akkurat som om de lever sepparate liv. Den ene gruppen føler likssom at de er bedre enn resten, og nekter å jobbe i samme retning. De gir deg den varme følelsen av lykke, slitenhet og smerte når du ber dem spesielt om det... men så raskt de skal jobbe sammen med andre grupper er det som om Frp's fremmedpolitikk er gjeldene... osv osv osv...

Ikke ditt kabliber zuul, men så skrev jeg det nettopp bare uten å tenke for mye Cheesy Men du ser hva det går i ....blogg all the way zuul. Du ruler der Wink Kickass




Ellers sier jeg foreløpig tusen takk for alle gode kommentarer og innlegg i loggen.
Tar alt med videre for neste runde trening.
Bein kommer til uka, så da blir det forhåpentlig litt kjeft å få der også... furious

Er klar over skuldre og ryggen, MEN dere må medgi at den har blitt bedre siden i sommer?? buttrock buttrock
Min treningslogg - sterke saker
BILDER - Ta en titt Smiley
Maks per 5.7.2006    Mål til jul 2006
---------------------------------------------
KB:  170 kg (180kg)      200 kg
BP:  150 kg (165kg)      170 kg
ML:  170 kg  MÅL NÅDD 200 kg

Er dette mulig? Klart det er Grin

Utlogget Zuul

De andre sa det godt. nakken er stor, skuldrene litt for små og spesielt baksiden mangler litt i forhold til fremde og midtre del. Armer og rygg ser bra ut, men syns tykkelse nede og bredden er bedre enn mellom skulderblada. Det henger jo også sammen med bakside skuldre. Så øvelser som går på midtre/nedre trapezius/Rhomboids i lag med bakre hodet skulder så blir det stas. Feks sittende roing hder du drar høyt opp, foroverbøyd sidehev ol

Utlogget Zuul

man skal ikke tenke for mye når man skriver. Det stjeler gleden. la det flyte, så kan man redigere litt etterpå om man vil

Utlogget DangerMouse

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 618
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 618

  • The secret of steel - Its heavy!!!
man skal ikke tenke for mye når man skriver. Det stjeler gleden. la det flyte, så kan man redigere litt etterpå om man vil

Det er så sant så sant... men krever endel trening. Da slutter tankene og flyte rundt og ordene kommer renere og raskere ut...

Men kan også bli litt skummelt da... Wink
Min treningslogg - sterke saker
BILDER - Ta en titt Smiley
Maks per 5.7.2006    Mål til jul 2006
---------------------------------------------
KB:  170 kg (180kg)      200 kg
BP:  150 kg (165kg)      170 kg
ML:  170 kg  MÅL NÅDD 200 kg

Er dette mulig? Klart det er Grin

Utlogget Zuul

mulig du får vite noe du ikke ville, men det er jo der samme pokker så det må man leve med Smiley

Utlogget DangerMouse

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 618
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 618

  • The secret of steel - Its heavy!!!
mulig du får vite noe du ikke ville, men det er jo der samme pokker så det må man leve med Smiley

Scary it is... travellin' through your inconsious mind... scary...


MEN en annen ting (og litt sant): bildene er tatt 9 timer etter bare ryggtrening, og de fleste musklene hadde gått til hvile. Det er jo endel foskjell når de er pumpa!!!
Unskyldninger, unskyldninger.... I know Grin
Min treningslogg - sterke saker
BILDER - Ta en titt Smiley
Maks per 5.7.2006    Mål til jul 2006
---------------------------------------------
KB:  170 kg (180kg)      200 kg
BP:  150 kg (165kg)      170 kg
ML:  170 kg  MÅL NÅDD 200 kg

Er dette mulig? Klart det er Grin

Utlogget DangerMouse

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 618
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 618

  • The secret of steel - Its heavy!!!
Tja... da var enda en uke over. Undecided

MEN neste uke begynner BPM's vidundermedisin... SWOLE!!!

Så får vi se om den duger Grin

Tenker vi kjører en sammenlikning i størrelse, vekt, styrke og utholdenhet om 4 uker...
Starting NOW!!!
Min treningslogg - sterke saker
BILDER - Ta en titt Smiley
Maks per 5.7.2006    Mål til jul 2006
---------------------------------------------
KB:  170 kg (180kg)      200 kg
BP:  150 kg (165kg)      170 kg
ML:  170 kg  MÅL NÅDD 200 kg

Er dette mulig? Klart det er Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!