Skrevet av Emne: Resultater fra det amerikanske mesterskapet i styrkeløft.  (Lest 3304 ganger)

Utlogget Varknebøyer1

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Dont worry be happy ;-)
Rekorder legges man alltid merke til Heidi ;-)

Utlogget Varknebøyer1

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

Mr Benkpress takk for din vennlige og konstruktive tone.

Ttan er det nytt merke? Halv pris var vel når du har fått dine 50% hos henne ;-)). For oss vanlige så blir vel 150USD for skjorta+ 10usd for frakt pluss toll, mva og fortollingsgebyr med dollar på 6,3 snaut 1500 nok og tenk deg for et styr hvis den ikke passer eller du skal reklamere. Jeg har fått de nye prisene og prisen på katana kommer til å bli vesentlig redusert i prisen. Jeg får mine Katana om kort tid også.

Utlogget Mr Benkpress

• Global Moderator
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

• Trying is the first step towards failure
Mr Benkpress takk for din vennlige og konstruktive tone.

Ttan er det nytt merke? Halv pris var vel når du har fått dine 50% hos henne ;-)). For oss vanlige så blir vel 150USD for skjorta+ 10usd for frakt pluss toll, mva og fortollingsgebyr med dollar på 6,3 snaut 1500 nok og tenk deg for et styr hvis den ikke passer eller du skal reklamere. Jeg har fått de nye prisene og prisen på katana kommer til å bli vesentlig redusert i prisen. Jeg får mine Katana om kort tid også.

Ingen årsak...

No har eg aldri kjøpt noko av Pricilla eller har nokon form for rabatt hos ho.Men kontakter ho for å få den ferskaste info om Utstyret og nyheter, da levrandørene i norge ligger nokre mnd etter på den fronten.

No veit du vel at det ikkje er mva på import under 1000 kr, og dermed vil ein slippe dette, ei Fury skjorte koster hos Pricilla 99$ eller ca 630 kr. legger du til ein hundrelapp i frakt, noko det koster hos deg og, så er du oppe i rundt 750 kr og skjorta ligger i postkassen din å venter. Det er vel rundt halv pris i forhold til Norske priser.
Det var nok meir info enn du spurte etter, men sidan du som vanlig kjem med feilaktig info, så må eg vel rydde opp i rotet ditt.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."

Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget stallion

• V.I.P
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

• Bøy er gøy!
Ingen årsak...

No har eg aldri kjøpt noko av Pricilla eller har nokon form for rabatt hos ho.Men kontakter ho for å få den ferskaste info om Utstyret og nyheter, da levrandørene i norge ligger nokre mnd etter på den fronten.

No veit du vel at det ikkje er mva på import under 1000 kr, og dermed vil ein slippe dette, ei Fury skjorte koster hos Pricilla 99$ eller ca 630 kr. legger du til ein hundrelapp i frakt, noko det koster hos deg og, så er du oppe i rundt 750 kr og skjorta ligger i postkassen din å venter. Det er vel rundt halv pris i forhold til Norske priser.
Det var nok meir info enn du spurte etter, men sidan du som vanlig kjem med feilaktig info, så må eg vel rydde opp i rotet ditt.

det er bra det ikke er vm i diplomati du skal delta i. Smiley

Utlogget Varknebøyer1

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

Til Mr Benkpress

Jeg velger å ikke markedsføre noe som er til for kun de mest drevene løftrene som deg selv. Nå er jo Pricilla unik da hun er en av Testerene for Titan. Jeg er jo utrolig stolt av at du har satt dine rekorder med Titan produkter uansett hvor du kjøper de.

Når det gjelder utvalget av Titan utstyr kan jeg fortelle at Norge er i en særklasse med:
- Knebøy/kombidrakten:Centurion i NXG, NXG+ og NXG superpluss og den rimelige  modellen Superior i utvalget
- Markløft drakten: Deadlifter orginal i NXG+ og NXG samt begge de nye modellene.
- Benpresskjorter: Fury, F6, Katana SS(fury variant) og Katana AS(F6 variant) samt alle de foregående modellene med et smalere bryst for de med større en 13-15 cm forskjell mellom bryst og skuldermål
- Knebind: Alle tre bindene
- Håndleddsbind: alle 12 modellene

Nå var det Katana du sa i sted den koster 150 USD for pricilla og alle andre steder i USA. Når det gjelder toll regelene så er de (jfr tollvesenet sine sider):
Innførsel av varer med vareverdi over 200 kroner må fortolles. Det vil si at det må betales merverdiavgift (25 prosent) og eventuell toll og særavgifter for varen. Toll og avgifter regnes ut fra varens verdi inkludert frakt- og eventuelle forsikrings-kostnader.

Når det gjelder rot så takker for arbeidet ditt, men du skal slippe det i fremtiden ;-)

Utlogget Mr Benkpress

• Global Moderator
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

• Trying is the first step towards failure
Til Nå var det Katana du sa i sted den koster 150 USD for pricilla og alle andre steder i USA. Når det gjelder toll regelene så er de (jfr tollvesenet sine sider):
Innførsel av varer med vareverdi over 200 kroner må fortolles. Det vil si at det må betales merverdiavgift (25 prosent) og eventuell toll og særavgifter for varen. Toll og avgifter regnes ut fra varens verdi inkludert frakt- og eventuelle forsikrings-kostnader.

Når det gjelder rot så takker for arbeidet ditt, men du skal slippe det i fremtiden ;-)

Kor har eg nevnt prisen på Katana skjorta? Det kan eg jo umulig vite sidan du ikkje selger den endå. Eg poengterte at det var Fury skjorta eg brukte som eksempel.

Når det gjelder forsending, så gjelder dei 200 for direktekjøp.
Mottar man dermed ein privat gave er grensen 1000.-
Eg vil tru det er mange som kjenner folk som kan motta forsendinger i utlandet, og videresend den som privat gave til ein her i Norge.

Forøvrig var det fleire som starta salget av Katana sammtidig som Pricilla. så ho er noko ikkje i noko særstilling i forhold til å få selge utstyr før andre. Men det er vel egentlig likegyldig, sidan det ikkje er din feil at mange andre levrandører får fatt i utstyret før deg.

Eg setter stor pris på det utstragte tilbudet av utstyr, men det gjer ikkje Fury skjorta billigare, om du har 12 forskjellige håndleddsbind eller om du kun skulle tilby 2 forskjellige.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."

Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Varknebøyer1

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

Det er jo helt klart at man ikke kan konkurrer med ulovelig smugling og dokumet falsk som det du snakker om, jeg avventer svar fra tollvesnet på saken.

katana kom fra innlegg to i denne tråden.

Utlogget JanB Diddl etc

• Ekstremt avhengig
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

Siders 1145 kg uten klaff i bøy og benk. Burde vel være mulig for ham å gjøre 1200 på VM hvis han får full klaff? F.eks 450-360-390.

Er det noen som vet hvilke problemer han hadde i bøy siden han misset de to første forsøkene? Han har vel vært skadet en stund?

`
Gloria in Excelsis Deo

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!