Skrevet av Emne: dicamillo- fra 74 kg til 104 kg på 1 år | UPDATE s. 6  (Lest 16591 ganger)

Utlogget wanna-b

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

ta og fjern det bildet da, han som sendte deg meldingen har helt klart (TYDELIG!) sendt den i hensikten å hjelpe, uansett om han tar feil eller ikke!
Det ligner mere på urettsmessig uthenging det du gjorde der,
synes heller du bør ta det som et kompliment på at du har hatt god fremgang.
Klikk her for min bildeprofil

My drinkingteam has a racing problem

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

ta og fjern det bildet da, han som sendte deg meldingen har helt klart (TYDELIG!) sendt den i hensikten å hjelpe, uansett om han tar feil eller ikke!
Det ligner mere på urettsmessig uthenging det du gjorde der,
synes heller du bør ta det som et kompliment på at du har hatt god fremgang.

Jeg henger meg på den.
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget dicamillo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Siden det er blandede meninger angående det screenshottet der så fjerner jeg det. Men poenget står, latterlig å komme med sånt piss uansett.  Sier vel litt om holdningen til trening generelt fra den personen - her legger jeg ut bilder for å motivere meg selv og andre og dette er hva som skjer - blir anklaga for å ha jukset meg frem - når fakta er at jeg har stått på til jeg spyr og svartner for meg hver jævla økt og spiser til krampa tar meg. Sant at jeg tar det som et kompliment, men så enkelt er det ikke - hører det over alt, det er nok nå -.... derfor reagerer jeg som jeg gjør.
still bulking! - eller ikke så mye nå lenger da :/

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
haha gud du gikk fra mr cool guy som ble anklaga te et lite følsomt nervevrak..
Bler for dumt av deg å henga han ut når han skal hjelpe deg.. Du kan ikke si at du la det ut for du følte du ble angrept du la det ut for du va stolt og alt det bullshitet du har skreve slutta å lesa når du skrev jeg for 3gang

Utlogget dicamillo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Fakta er at jeg blir beskyldt både i loggen og over PM for anabole steroider på et forum som tar sterkt avstand for det - det du prøver å gjøre er å vri hele greia om til at jeg er den som er den store stygge ulven her  Smiley Jeg er på en måte litt stolt, men samtidig veldig sjokkert over det hele. Mr. coolguy og følsomt nervevrak er det nok du som lager deg bilder av i hodet ditt - kan ikke se at det stemmer på noen måte.
Så kan du begynne å skrive norsk, litt vanskelig å lese det du skriver.
still bulking! - eller ikke så mye nå lenger da :/

Celdiir

  • Gjest
 Bow

Folk reagerer bestandig litt når deres gylne kalv blir satt i et dårlig lys, uansett hvor berettiget det måtte være. Dumt at slikt skal foregå "bak scenen" på et forum som tar avstand fra doping på papiret. Hadde den PM'en kommet fra noen andre hadde det garantert ikke blitt "oppstyr". Stå på mann! Det står respekt av resultatene dine. Cheesy

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Var ment som et tips. Som jeg skrev, hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om- forget it.

Altså; ta det som et tips, hvis ikke glemmer du bare hele saken.

Artig at jeg traff et slikt sårt punkt. latterlig. Får håpe du ikke gråter deg i seng av mitt grovt anklagende tips. Sendte deg også på PM for jeg vil ikke "anklage deg" som du hevder du har blitt offentlig i profilen din.. Så hvis du syter så fælt av anklager du har fått tidligere kaster du virkelig stein i glasshus ved å bringe inn dette i profilen din.
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget dicamillo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Ja kommer til å gråte meg skikkelig i seng av dette her. Var bare så helveta morsomt å legge ut siden du tidligere har vært moderator her og er en frontfigur for mange. Akkurat den PMen der sier vel litt mer om deg selv enn om noen andre, gjør den ikke?  Wink Celdiir, takk og lov for at det fins fornuftige folk  2thumbsup
Bringer dette inn i profilen for å hindre at det nettopp skjer igjen, trodde det var lett å forstå.
Legger også merke til hvordan attituden din og hvordan du fremstår i forhold til andre har forandret seg etterhvert som du har blitt større binais, spis en humblepie er du snill. 
still bulking! - eller ikke så mye nå lenger da :/

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Vanvittig bra fremgang Cheesy
Smiley

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Ja kommer til å gråte meg skikkelig i seng av dette her. Var bare så helveta morsomt å legge ut siden du tidligere har vært moderator her og er en frontfigur for mange. Akkurat den PMen der sier vel litt mer om deg selv enn om noen andre, gjør den ikke?  Wink

På hvilken måte sier det mer om han? Jeg vet ikke 100% om du beskylder han for doping men det finnes faktisk folk som kan mye om slike ting uten å bruke det. Kjenner en som kan så og si ALT uten å bruke han gjør det bare for å hjelpe folk...

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
enigge me widdingen og binaisen ...

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

Det å beskylde noen for å bruke "snusk" kun utifra kviser er jo en uting. På 1 1/2 år er det du har oppnådd fullt mulig med godt kosthold og dedikert trening. Om du hadde erkjent at du faktisk hadde brukt bol hadde jeg ledd av deg fordi da burde du vært mye større med det gitte utganspunkt. Ser jo tydelig at du har dratt på deg en haug med væske og fett i denne bulkeprosessen din. Dette for deg til å virke større. Deff deg ned 10-15kg så blir det lettere å se hvor mye du sitter igjen med.

Stå på videre! Smiley

Utlogget dicamillo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Takk Bjørn!

På hvilken måte sier det mer om han? Jeg vet ikke 100% om du beskylder han for doping men det finnes faktisk folk som kan mye om slike ting uten å bruke det. Kjenner en som kan så og si ALT uten å bruke han gjør det bare for å hjelpe folk...

Den PMen sier litt om hans holdning til doping når jeg tidligere har påpekt at jeg er rein og at kviser på ryggen er noe jeg har fra naturens side og ikke pga dop. På grunnlag av dette så tolka jeg det også som at han bare ville være idiot, og ikke _hjelpe_ som noen påstår at han skulle. Det var derfor jeg reagerte som jeg gjorde  Smiley At han bruker eller har brukt noe ville aldri falt meg inn å tro, da misforstår du.  

Laster opp screenshottet på nytt på side 4, siden jeg har fått melding om at flere vil se det.

Det å beskylde noen for å bruke "snusk" kun utifra kviser er jo en uting. På 1 1/2 år er det du har oppnådd fullt mulig med godt kosthold og dedikert trening. Om du hadde erkjent at du faktisk hadde brukt bol hadde jeg ledd av deg fordi da burde du vært mye større med det gitte utganspunkt. Ser jo tydelig at du har dratt på deg en haug med væske og fett i denne bulkeprosessen din. Dette for deg til å virke større. Deff deg ned 10-15kg så blir det lettere å se hvor mye du sitter igjen med.

Stå på videre! Smiley

Så sant, så sant  Smiley Hadde jeg brukt bol og ikke vært større enn dette hadde det vært tragisk.

still bulking! - eller ikke så mye nå lenger da :/

AntiXrist

  • Gjest
Det bildet der, er jo egentlig en anklagelse eller påstand om at han bruker steroider, etter min mening.

Det at han "Prøvde å hjelpe".
Var dessverre ikke hovedtemaet han prøvde å dra opp her, tydligvis.

"Hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om, forget it"
"Men jeg tror du skjønner."

Det der er en påstand at han tror at han bruker AAS.

Utlogget J.R Writer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 873
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 873

Ta det som et komplemang vell.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!