Skrevet av Emne: Dop er for tapere  (Lest 118707 ganger)

Utlogget Alexick

• Erfaren bruker
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Seeing is believing.
SV: Dop er for tapere
« #225 : 27. juli 2006, 00:57 »
1) Oddi er ca like tung som halvparten av det ene låret til Coleman, det at han prøver å fremstå som en 50-åring med livserfaring som kan gi gode råd til 16-18-åringer blir bare for dumt.

2) Oddi når ikke medlemmer som Hans Høyhet og HITman til skolissene engang når det gjelder kunnskap om AAS, likevel skriver han innlegg som om han hadde en doktorgrad i medisin kombinert med en doktorgrad i anvendt kjemi..

Er det noen som ser at dette skurrer litt..? Spesielt når man kan se at Oddi har en veldig "grei" unnskyldning til enhver tid.. "jeg trener ikke for styrke jeg".. vel, trener du for størrelse da? Det er derfor du har oppnådd den imponerende størrelsen du har i dag? Wink

Honnør!

Nesten alle på det norske landslaget er i verdensklassen. Uten dop eller aas. Å vinne VM på senior-nivå var nok ganske umulig spesielt med russerne og ukrainerne til stede - og det er ganske så vanskelig å klare det selv med de borte. Mulig er det derimot. Sturla Davidsen vant seniorgull i 1997. Riktignok etter at han som sto øverst på pallen ble tatt i doping (en russer) - men det viser at ting er mulig selv om nivået har blitt litt bedre nå. Asbjørn Randen kommer til å gjøre godt over 1000 kg på VM. DET er så absolutt i verdenstoppen. - men du har rett i at man stiller på ganske lik linje med andre om man bruker dop i internasjonal styrkeløft. Det flotte er imidlertid at når det gjelder styrke er det meste mulig selv uten doping.

To spørsmål:
1) Hvor ofte testes en styrkeløftutøver?
2) Sier du at hele det norske landslaget er dopingfritt?

Og jeg sa ikke at det var umulig, jeg sa at man NESTEN måtte for å komme seg i verdensklassen.
Det er bedre å være tjukk enn tynn... problemet er bare at jeg er tynn... Smiley

ML: 4x160
KB: 5X150
BP: 1X130

Utlogget Alexick

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Seeing is believing.
« #226 : 27. juli 2006, 01:00 »
Respekterer din mening, men synes dette er skivebom.
For å bli best i verden i bygging så må du være et vandrende labratorium, dette er ingen hemmelighet og alle som driver på med dette vet det.

Nå som Russland og Ukraina fikk tuppen i ræva, så tror jeg sjansene for å bli den beste styrkeløfteren i verden er vesentlig større enn det å bli den beste byggeren.
Når det er sagt så vil vi nok ikke bli kvitt doping i noen av "idrettene", men forskjellen at det er et must å gå på noe for å stå på Olympia scenen... Det er det ikke i styrkeløft.

Dette var jo utifra det jeg har hørt og lest, men ettersom du har mye mer erfaring enn meg, tar jeg lærdom i det du sa nettopp. Smiley Skal ikke være så sta at jeg ikke skjønner at du har bedre peiling enn meg på dette området. hehe Smiley
Det er bedre å være tjukk enn tynn... problemet er bare at jeg er tynn... Smiley

Utlogget listefyll

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

• a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
« #227 : 27. juli 2006, 01:01 »
Send pm om du vil sende det skriftelig da! Smiley

Done.
listefyll returns

Utlogget Down and coming

• Co-Administrator
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

« #228 : 27. juli 2006, 01:01 »
HardOne, les gjennom hele tråden. Gilberg har både skrevet at han tror at hele landslaget er dopfritt, og gitt eksempel på hvor ofte en styrkeløfter blir testet. Smiley

Beklager om jeg lyver nå, er sent på kvelden og varmt, men er ganske sikker på at opplysningene mine ikke er ukorrekte, sjekk dette med å lese hele debatten fra side 1 Smiley

Svak, bitter og dopingfri

Utlogget affair

• Erfaren bruker
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

« #229 : 27. juli 2006, 01:03 »
Jeg er 19 år. Trener som regel med 70-80kg i benken til vanlig.

Så Oddieboy please sjekk litt ut før du skriver mer tull om meg.

Grunnen til at jeg tar det så personlig er kanskje at jeg vil stille selv, og jeg vil gjerne kunne gjøre det OK uten å måtte ty til noen form for dop.

Ikke snakk om å sette folk i bås når dere gjør det selv.

Utlogget Einar B. Gilberg

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

• Meine wut will nicht Sterben
« #230 : 27. juli 2006, 01:08 »
To spørsmål:
1) Hvor ofte testes en styrkeløftutøver?
2) Sier du at hele det norske landslaget er dopingfritt?

Og jeg sa ikke at det var umulig, jeg sa at man NESTEN måtte for å komme seg i verdensklassen.
To svar:
1) Styrkeløftsutøvere på rotnivå blir testet ganske sjelden synes vi som driver aktivt styrkeløft, men landslagsløftere blir testet svært regelmessig. Omtrent hver konkurranse samt 5-15 ganger i året med tilfeldig testing utenfor konkurranse. De må hele tiden fortelle hvor de befinner seg til enhver tid.

2) Ja, jeg sier at hele det norske landslaget er 100% dopingfritt. Hvis en på landslaget hadde blitt tatt i doping hadde han skuffet oss alle noe helt enormt. For meg så er det helt utopisk at noen skulle vært dopet på landslaget. Miljøet er så lite og bra at det står veldig mye på spill for en utøver på landslaget. Jeg vet hvilke holdninger disse folkene har - og jeg vet også hvor mange timer og år de har slitt for å komme på landslaget. Vi har få ungdommer som konkurrerer på seniornivået. Foruten Andreas Hjelmtveit, som er ett unikt talent, er de fleste over 30 år og har trent knallhardt og systematisk under oppfølging av kyndig hjelp (f.eks. Dietmar Wolf) i mange, mange år. Dopere kan oppnå lignende resultater på få år og kan dermed være yngre når de gjør tilsvarende resultater.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Alexick

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Seeing is believing.
« #231 : 27. juli 2006, 01:41 »
To svar:
1) Styrkeløftsutøvere på rotnivå blir testet ganske sjelden synes vi som driver aktivt styrkeløft, men landslagsløftere blir testet svært regelmessig. Omtrent hver konkurranse samt 5-15 ganger i året med tilfeldig testing utenfor konkurranse. De må hele tiden fortelle hvor de befinner seg til enhver tid.

2) Ja, jeg sier at hele det norske landslaget er 100% dopingfritt. Hvis en på landslaget hadde blitt tatt i doping hadde han skuffet oss alle noe helt enormt. For meg så er det helt utopisk at noen skulle vært dopet på landslaget. Miljøet er så lite og bra at det står veldig mye på spill for en utøver på landslaget. Jeg vet hvilke holdninger disse folkene har - og jeg vet også hvor mange timer og år de har slitt for å komme på landslaget. Vi har få ungdommer som konkurrerer på seniornivået. Foruten Andreas Hjelmtveit, som er ett unikt talent, er de fleste over 30 år og har trent knallhardt og systematisk under oppfølging av kyndig hjelp (f.eks. Dietmar Wolf) i mange, mange år. Dopere kan oppnå lignende resultater på få år og kan dermed være yngre når de gjør tilsvarende resultater.

Kanskje jeg uttrykte meg litt feil på spørsmål en. Smiley
Hvor mange på det norske landslaget har testet positivt før?

Men som sagt: Dette var utifra det jeg har hørt og lest, og jeg pleier å stå for det jeg sier, men nå ba jeg dere ta forbehold om at dette var basert på det jeg har hørt og lest, så jeg beklager hvis dette var helt feil. Smiley Jeg trekker min uttalelse grunnet "mangel av erfaring". Smiley

Men jeg har ingenting imot folk som bruker aas som et tilskudd, for jeg vet at de må slite for musklene sine og kjøre strict kosthold, trening og være dedikert osv. for å nå langt. Og jeg synes det er positivt at folk sier åpent at de bruker aas, selv på et forum som TF, hvor aas stort sett er et tabu.

Utlogget Alexick

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Seeing is believing.
« #232 : 27. juli 2006, 01:42 »
1. Kan ikke svare for landslagsutøvere i styrkeløft da jeg ikke er med der.
Men har vært med på landslaget i benkpress noen ganger og deltar både nasjonalt og internasjonalt.
Blir nesten testet hver gang jeg gjør det bra og har også blitt testet selv om jeg ikke vant. De har også kommet hjem til oss utenfor treningen og testet oss uanmeldt.

De som er på landslaget i styrkeløft testes helt sikkert like mye og mere !
Så uten å kunne gi et eksakt tall, så kan jeg påstå at Norske utøver blir testet ofte.

2. Med tanke på min egen erfaring så vil jeg anta det. Ville ihvertfall blitt meget skuffet og overrasket hvis noen hadde bevisst dopet seg med tanke på å øke prestasjonene sine i styrkeløft.

Må man være medlem i NTF for å delta aktivt?

Utlogget Einar B. Gilberg

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

• Meine wut will nicht Sterben
« #233 : 27. juli 2006, 01:45 »
Det er ingen på det norske styrkeløftslandslaget pr. dags dato som har testet positivt tidligere, men tidligere er det mange som har løftet på landslaget som har dopet. De nåværende løfterne er imidlertid de jeg går god for.

Skal man delta i styrkeløft må man være medlem av Norges StyrkeløftsForbund. NTF, som i Norges TreningsstudioForbund trenger man ikke være medlem av nei Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Alexick

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Seeing is believing.
« #234 : 27. juli 2006, 01:56 »
Det er ingen på det norske styrkeløftslandslaget pr. dags dato som har testet positivt tidligere, men tidligere er det mange som har løftet på landslaget som har dopet. De nåværende løfterne er imidlertid de jeg går god for.

Skal man delta i styrkeløft må man være medlem av Norges StyrkeløftsForbund. NTF, som i Norges TreningsstudioForbund trenger man ikke være medlem av nei Smiley

Mente Norges Styrkeløft Forbund. Kunnskapen min imponerer stadig. Hehe  Embarrassed
Nå tar jeg kveld, så får jeg satse på at jeg er litt mer våken i morgen. Wink

Utlogget stallion

• V.I.P
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

• Bøy er gøy!
« #235 : 27. juli 2006, 03:40 »
til number 1.

istedetfor å bry deg om noen få dop-relaterte setninger i denne tråden, kunne du kanskje ryddet opp i bilder på forumet ?

Intervjuene med diverse bilder på forsiden av treningsforum kan umulig være annet enn "etter bilder av dop-kurer".

men ups - om man tar bort dette, kanskje man får mindre sponsorer?`

*slår seg i hodet*

la oss bare konstantere at dobbelt-moralen har kommet for å bli.

forøvrig et bra forum du har laget, noe jeg vil gjenta og gjenta til det kjedsomlige. Smiley

Utlogget Fitnessgutt

• Forumavhengig
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

• BPM Slave =)
« #236 : 27. juli 2006, 16:57 »
Det var voldsomt med personangrep mot meg... prøver å svare på et par...

Jeg begynner og svare en halvfeit styrkeløfter  Wink
1) Oddi er ca like tung som halvparten av det ene låret til Coleman, det at han prøver å fremstå som en 50-åring med livserfaring som kan gi gode råd til 16-18-åringer blir bare for dumt.

2) Oddi når ikke medlemmer som Hans Høyhet og HITman til skolissene engang når det gjelder kunnskap om AAS, likevel skriver han innlegg som om han hadde en doktorgrad i medisin kombinert med en doktorgrad i anvendt kjemi..

Er det noen som ser at dette skurrer litt..? Spesielt når man kan se at Oddi har en veldig "grei" unnskyldning til enhver tid.. "jeg trener ikke for styrke jeg".. vel, trener du for størrelse da? Det er derfor du har oppnådd den imponerende størrelsen du har i dag? Wink

1. Hvorfor skulle jeg prøve å fremstå som noe annet når samtlige på tf vet både hvem jeg er og hvor stor jeg er, det er jo bare å kikke i bildeprofilen min.

2. Har du noe som helst grunn til og si noe slikt? Hva med å ta en grundig titt i den nyeste versjonen av Anabolics bøkene av Dr.William Llevellyn, også kalt bibelen. Jeg sier aldri at jeg kan verken mer eller mindre om aas enn Hitman og Hans Høyhet men kunnskapsnivået mitt ligger langt over gjennomsnittet her på tf, spør noen av dem som kjenner meg.

3. Det er ikke unnskyldninger, ja jeg trener for størrelse (men ikke størst mulig) men en kropp som en gang i fremtiden kan være god nok til å stille i fitness. Og isteden for å rakke ned på fysikken min kan du vel bare melde deg på TF Open så kan vi se hvem som plasserer best! Eller skal du bruke en unnskyldning selv nå, du er styrkeløfter, du bulker, du orker ikke deffe, du har ingen interresse av tf open... Stiller du i TF Open og plasserer bedre enn meg skal jeg aldri mer skrive et eneste innlegg i en antidoping debatt, og du skal få en honnør, Lykke til  Wink

Så en liten svak styrkeløfter Wink
Oddiboddy: Du sa at i mine øyne så finnes det ikke bolere i styrkeløftsporten, eller dopere om du vil. Når har jeg sagt det? Vet de finnes bolere, jeg er jo ikke blind! Russerne og ukrainerne er jo stinne i doping! Hvorfor legge ord i min munn?

Ps: oddiboddy, når du skryter over å være dobbelt så sterk som meg så bør du ihvertfall bevise det, så på din siste økt- hadde ikke hatt store problemer med å klare noen av de vektene i samme repitisjon og set antall Smiley Er faktisk noe av det jeg har trent på nå i det siste når jeg har trent for å ha overskudd (i enkelte øvelser)
Og jeg er en liten men ren pingle, akkurat hårfint på 70kg og 15 år. What does that make you?

1. Jeg snakket Nasjonalt, du tror vel ikke det finnes nasjonale styrkeløftere som doper seg?

2. Hvor mye er det dobbelte av 60kg i benkpress? og 75kg i knebøy? (120, 150)
Det eneste jeg ikke slår dobbel din styrke er markløft da 215kg ikke går opp.
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget vannvakten

• Leieboer
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

• muscleraw.com
« #237 : 27. juli 2006, 17:27 »
120kg i benkpress og 150kg i knebøy som godkjente løft trur eg ikkje du hadde fått te Oddibody  Tongue
<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=39072.0" target="_blank">Min treningslogg[/url]

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=43288.0" target="_blank">Min bildeprofil[/url]

Utlogget Fitnessgutt

• Forumavhengig
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

• BPM Slave =)
« #238 : 27. juli 2006, 17:34 »
120kg i benkpress og 150kg i knebøy som godkjente løft trur eg ikkje du hadde fått te Oddibody Tongue

Har allerede 120 og 150 som godkjente løft Wink
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget stallion

• V.I.P
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

• Bøy er gøy!
« #239 : 27. juli 2006, 17:40 »
hva har antall kg med saken å gjøre i det hele tatt?

alt er jo relativt og kommer ann på talent, og antall år med trening og hvordan man har trent!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!