Skrevet av Emne: Dop er for tapere  (Lest 113984 ganger)

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

SV: Dop er for tapere
« #75 : 25. juli 2006, 13:56 »
Hehe, her ble det morsomt... slenger litt med leppa til hverandre og bare ler av det gjør jeg da Wink

Men seriøst:

Bruk av dop er ett personlig valg, og jeg respekterer de som velger å ikke bruke det. Men jeg mister ikke respekt av folk som velger bruke det heller. Om sporten din tester folkene sine hele tiden for å ha dn så ren som mulig er det bare fint. Men ingen skal komme og si byggere som bruker aas bare kan sitte og slappe av og bli store. Vi trener veldig hardt og følger strikt diett året rundt. Og mange styrkeløftere sier vi ikke klarer trene hardt fordi vi ikke løfter like mye som dere som er reine. Saken er vel det at bygging går mer på kunsten å kunne få kontakt med musklene man skal trene, og ikke bare presse det opp for harde livet uten å tenke på noe annet enn å få det opp...

Like mye respekt til begge to har jeg, men mister fort respekten for de som begynner si at hvem som helst kunne sett ut som deg med aas.

kenneth

Tviler på om noen kunne se ut som meg med aas.

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Dop er for tapere
« #76 : 25. juli 2006, 13:58 »
nei man blir ikke i så dårlig form da ser du Wink vent til vi går av, hehe Wink


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

SV: Dop er for tapere
« #77 : 25. juli 2006, 14:00 »
nei man blir ikke i så dårlig form da ser du Wink vent til vi går av, hehe Wink

Går av? Kommer det av aas?

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Dop er for tapere
« #78 : 25. juli 2006, 14:02 »
ble jo bare rot her, hehe Wink

Bare fleiper her med deg jeg Wink



Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

SV: Dop er for tapere
« #79 : 25. juli 2006, 14:03 »
Å ja, har ikke humor jeg. Tåler ikke fleip. Kjenner jeg blir veldig sint nå.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Dop er for tapere
« #80 : 25. juli 2006, 14:04 »
Selfølgelig, er ikke av den oppfatning av at kroppsbyggere kan lene seg tilbake og blir store ved bruk av aas, det medfører jo kanskje en tyngre last. Men! I min sport er det juks, og jeg liker å gjøre narr av juksemakere Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Dop er for tapere
« #81 : 25. juli 2006, 14:07 »
Det skjønner jeg jo fullt ut, bare man nevner det sånn Smiley Bolere er som oftest byggere, men ikke langrenns løpern som tok nandrolone Wink



Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

SV: Dop er for tapere
« #82 : 25. juli 2006, 14:08 »
Det skjønner jeg jo fullt ut, bare man nevner det sånn Smiley Bolere er som oftest byggere, men ikke langrenns løpern som tok nandrolone Wink



Kjekt å vite.

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #83 : 25. juli 2006, 14:09 »
Selfølgelig, er ikke av den oppfatning av at kroppsbyggere kan lene seg tilbake og blir store ved bruk av aas, det medfører jo kanskje en tyngre last. Men! I min sport er det juks, og jeg liker å gjøre narr av juksemakere Smiley

Det du sier er at aas er juks i din sport? Og at du liker å gjøre narr av juksemakere? Da er vet vel bare å gjøre narr av de styrkeløfterne som doper seg da? Du må jo forstå at kroppsbyggere som bruker aas ikke jukser, da er det jo bare dopede styrkeløftere som er problemet ditt. Og i dine øyne finnes det jo ikke dopede styrkeløftere så da er det bare å holde kjeft Wink
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget vannvakten

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 466
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 466

  • muscleraw.com
SV: Dop er for tapere
« #84 : 25. juli 2006, 14:09 »
Men så lenge de ikke driver innfor din idrett, er dem jo ikkje juksemakere. Er selv imot aas, men det er et valg, enten bruker man eller man lar vær.
Selfølgelig, er ikke av den oppfatning av at kroppsbyggere kan lene seg tilbake og blir store ved bruk av aas, det medfører jo kanskje en tyngre last. Men! I min sport er det juks, og jeg liker å gjøre narr av juksemakere Smiley
<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=39072.0" target="_blank">Min treningslogg[/url]

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=43288.0" target="_blank">Min bildeprofil[/url]

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
SV: Dop er for tapere
« #85 : 25. juli 2006, 14:12 »
Det du sier er at aas er juks i din sport? Og at du liker å gjøre narr av juksemakere? Da er vet vel bare å gjøre narr av de styrkeløfterne som doper seg da? Du må jo forstå at kroppsbyggere som bruker aas ikke jukser, da er det jo bare dopede styrkeløftere som er problemet ditt. Og i dine øyne finnes det jo ikke dopede styrkeløftere så da er det bare å holde kjeft Wink
hehe, den var bra oddi!:)

andreassk

  • Gjest
SV: Dop er for tapere
« #86 : 25. juli 2006, 14:12 »
Absolutt ikke

Du vet ikke om noen byggere som ikke bruker doping? Du tuller? Hva med Tricepsman?


Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Dop er for tapere
« #87 : 25. juli 2006, 14:15 »

Kjenner ikke tricepman jeg ;=)

Du vet ikke om noen byggere som ikke bruker doping? Du tuller? Hva med Tricepsman?




Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget postmann pat

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

SV: Dop er for tapere
« #88 : 25. juli 2006, 14:15 »
Til de som er imot steroider, kan dere ikke utdype litt mere hvorfor dere er imot det? for meg er det smålighet å ikke skulle respektere andre mennesker pga at de drev med steroider.... jantelov jantelov jantelov, og til deg Gilberg.. skal du ikke skrive et dikt om deg selv som omhandler at du tar kona di bakfra, du får det sikkert ikke til fordi du har alt for liten snabb og alt for stor mage<!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Dop er for tapere
« #89 : 25. juli 2006, 14:18 »
Det du sier er at aas er juks i din sport? Og at du liker å gjøre narr av juksemakere? Da er vet vel bare å gjøre narr av de styrkeløfterne som doper seg da? Du må jo forstå at kroppsbyggere som bruker aas ikke jukser, da er det jo bare dopede styrkeløftere som er problemet ditt. Og i dine øyne finnes det jo ikke dopede styrkeløftere så da er det bare å holde kjeft Wink

Jeg gjør narr av juksemakere, styrkeløftere som doper seg ja Smiley Har jeg sagt noe annet? Om du tenker deg om så har jeg ikke antydet ene eller andre  veien, tenker feks på russerne og ukrainerne når jeg leser sangen og diktene Smiley
Har gått ned til ditt nivå en gang med personangrep, men skal holde meg for godt å gå ned til ditt nivået en til gang med å be deg om å holde kjeft selv.

Ha en flott dag.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!