Skrevet av Emne: Dop er for tapere  (Lest 115644 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Dop er for tapere
« #135 : 25. juli 2006, 16:35 »
He he lurer på hva som hadde skjedd med golfsporten om vi hadde gjordt det, måtte begynt å lagd lengere baner da pga at vi hadde slått så forbanna d langt! heeh
Selv om du er stor å sterk,skal jeg sette penger på at du slår akkurat halvparten så langt som f.eks.Tiger Woods.Selv om du sikkert tar 100kg mere i benken og veier 50 kg.mere enn han.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget postmann pat

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

SV: Dop er for tapere
« #136 : 25. juli 2006, 17:18 »
He he hva med å ta ting litt ironisk da? traff jeg noen golfere i hjertet nå kanskje?

hvor sansynlig er det at gasp døpes om til dask og blir golfklær?

Dårlig humor... ja mulig, men jeg dømmer ialefall ikke folk ettersom hva de velger å gjøre med livene sine!

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Dop er for tapere
« #137 : 25. juli 2006, 17:20 »
Oppdatering på trådnavn: DOP ER FOR TAPERE
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: Dop er for tapere
« #138 : 25. juli 2006, 17:23 »
Tror det er du werewolf som kanskje har vært litt for lite i timene.

Ser jo her at det er sånn ca allment godkjent at folk må bruke dop for å oppnå kroppene sine. Hadde ikke folk brukt dop så hadde standardene vært lavere på en kropp, forskjellen blandt godt trent og dårlig trent ville enda vært der. Vist dere ikke kan skjønne det så håper jeg dere dauer av humørsvigninger pga dopinga deres.

Se på det på denne måten, om alle jentene hadde skjegg ville det enda vært pene jenter, fordi standarden var at jentene var hårete. UANSETT

Er generelt latterlig at dere kommer med den holdninga som er her. Skal folk være med i konkurranser bør doping forbyes og ja, dere som skal snike dere inn på konkurranser med doping - dere er noen tapere.

Dere er de som ødelegger miljøet, dere er de som skaper en utrivlig atmostfære. Dere er ugresset som bør fjernes. Jeg håper dere brenner dere, jeg håper dere får et slag midt i trynet, gud vet dere sikkert har klikka rundt på folk som ikke fortjente det selv uansett? Smiley

Om jeg bygde meg selv om til en halv-robot med stålarmer jeg kunne løfte 300kgs manualer. Hadde jeg vært tøff? JEG hADDE JO LIZM JOBBA MED DET; JEG SKRUDDE ALLE SKRUA MINE SELV SAMMEN !!! Smiley))))) ÅZÅ TØFF Smiley)))))
TØFFETØFFETØFFE !!!!!!!!!

Bolere, fuck you.

Utlogget postmann pat

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

SV: Dop er for tapere
« #139 : 25. juli 2006, 17:27 »
Tror det er du werewolf som kanskje har vært litt for lite i timene.

Ser jo her at det er sånn ca allment godkjent at folk må bruke dop for å oppnå kroppene sine. Hadde ikke folk brukt dop så hadde standardene vært lavere på en kropp, forskjellen blandt godt trent og dårlig trent ville enda vært der. Vist dere ikke kan skjønne det så håper jeg dere dauer av humørsvigninger pga dopinga deres.

Se på det på denne måten, om alle jentene hadde skjegg ville det enda vært pene jenter, fordi standarden var at jentene var hårete. UANSETT

Er generelt latterlig at dere kommer med den holdninga som er her. Skal folk være med i konkurranser bør doping forbyes og ja, dere som skal snike dere inn på konkurranser med doping - dere er noen tapere.

Dere er de som ødelegger miljøet, dere er de som skaper en utrivlig atmostfære. Dere er ugresset som bør fjernes. Jeg håper dere brenner dere, jeg håper dere får et slag midt i trynet, gud vet dere sikkert har klikka rundt på folk som ikke fortjente det selv uansett? Smiley

Om jeg bygde meg selv om til en halv-robot med stålarmer jeg kunne løfte 300kgs manualer. Hadde jeg vært tøff? JEG hADDE JO LIZM JOBBA MED DET; JEG SKRUDDE ALLE SKRUA MINE SELV SAMMEN !!! Smiley))))) ÅZÅ TØFF Smiley)))))
TØFFETØFFETØFFE !!!!!!!!!

Bolere, fuck you.


så lite som du vet burde du ialefall ikke uttalt deg , er sikker på at du ikke driter alene enda, sitter å roper på mora di Kom å tørk kom og tørk!

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
SV: Dop er for tapere
« #140 : 25. juli 2006, 17:28 »
Tror det er du werewolf som kanskje har vært litt for lite i timene.

Ser jo her at det er sånn ca allment godkjent at folk må bruke dop for å oppnå kroppene sine. Hadde ikke folk brukt dop så hadde standardene vært lavere på en kropp, forskjellen blandt godt trent og dårlig trent ville enda vært der. Vist dere ikke kan skjønne det så håper jeg dere dauer av humørsvigninger pga dopinga deres.

Se på det på denne måten, om alle jentene hadde skjegg ville det enda vært pene jenter, fordi standarden var at jentene var hårete. UANSETT

Er generelt latterlig at dere kommer med den holdninga som er her. Skal folk være med i konkurranser bør doping forbyes og ja, dere som skal snike dere inn på konkurranser med doping - dere er noen tapere.

Dere er de som ødelegger miljøet, dere er de som skaper en utrivlig atmostfære. Dere er ugresset som bør fjernes. Jeg håper dere brenner dere, jeg håper dere får et slag midt i trynet, gud vet dere sikkert har klikka rundt på folk som ikke fortjente det selv uansett? Smiley

Om jeg bygde meg selv om til en halv-robot med stålarmer jeg kunne løfte 300kgs manualer. Hadde jeg vært tøff? JEG hADDE JO LIZM JOBBA MED DET; JEG SKRUDDE ALLE SKRUA MINE SELV SAMMEN !!! Smiley))))) ÅZÅ TØFF Smiley)))))
TØFFETØFFETØFFE !!!!!!!!!

Bolere, fuck you.

hmm,dette var jo det mest saklige innlegget jeg har sett noengang,hehe........gå tilbake og se på det siste Gillberg skrev her!

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: Dop er for tapere
« #141 : 25. juli 2006, 17:30 »
så lite som du vet burde du ialefall ikke uttalt deg , er sikker på at du ikke driter alene enda, sitter å roper på mora di Kom å tørk kom og tørk!

Nok en post akkurat slik dere slenger mot alle andre, dere prøver å gjøre narr av meg for å legalisere deres bruk av bol.. Hva i alle verden? "  Ja du driter nok ikke engang selv " Nei såklart, mamma kommer og klemmer meg på maven hver gang jeg føler en rar følelse, hjelp hjelp!

Nei du, tror du skal tenke deg om litt..

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
SV: Dop er for tapere
« #142 : 25. juli 2006, 17:33 »
uff,her var det mye sure oppstøt på en gang gitt.... Smiley

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

SV: Dop er for tapere
« #143 : 25. juli 2006, 17:33 »
Også må vi prøve å holde diskusjonen seriøs her folkens!
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Dop er for tapere
« #144 : 25. juli 2006, 17:35 »
så lite som du vet burde du ialefall ikke uttalt deg , er sikker på at du ikke driter alene enda, sitter å roper på mora di Kom å tørk kom og tørk!
Personangrep er jo det beste forsvar,ihvertfall når man ikke har godt nok ordforråd og kan diskutere på en saklig måte. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget postmann pat

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

SV: Dop er for tapere
« #145 : 25. juli 2006, 17:35 »
Nok en post akkurat slik dere slenger mot alle andre, dere prøver å gjøre narr av meg for å legalisere deres bruk av bol.. Hva i alle verden? "  Ja du driter nok ikke engang selv " Nei såklart, mamma kommer og klemmer meg på maven hver gang jeg føler en rar følelse, hjelp hjelp!

Nei du, tror du skal tenke deg om litt..

He he her sitter du å provoserer andre , og snakker om vold ,slå folk i trynet,at bolerne skal brenne seg osv...... er det noen av de som har inrømt brukt her inne som har kommet med slike trusler mot deg? nei......... det er faktisk du og flere andre reine som har kommet med slike voldelige kommentarer!  lurer på hvem som er mest ustabil her...........

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
SV: Dop er for tapere
« #146 : 25. juli 2006, 17:36 »
Ja, nå er det på tide å bli litt selvransakende. Når jeg postet mitt dikt var det litt for å provosere og litt for å sette ord på noe som veldig mange føler, deriblant jeg, men som mange ikke klarer eller tør å si. Jeg er fornøyd med diktet og står for det til en viss grad, men det er likevel ikke spesielt saklig. Å si at dop er for tapere blir litt vel generelt bedømmende. Det er mange gode, snille og oppegående folk som doper og det at de bruker dop bør ikke være grunn til å trakassere vedkommende.

Mitt dikt burde egentlig hatt tittelen: "Vinnere trener rent" eller noe slikt. Det ville vært mer saklig, men mindre provoserende og skapt mindre debatt. De som velger å dope er kanskje av og til klar over effekten det kan ha på andre - som ble tatt opp i mitt litt lengre innlegg her før i dag - men hvem er så idealistiske at de bruker dette til grunn for å unngå dop? De vil ha resultater og de vet hva som kan gi dem disse resultatene. Skal vi se på ting i ett like bredt perspektiv kan vi f.eks. ta for oss den vestlige kultur og levemåte. Vi omgir oss med penger og vi omgir oss med mat. Jeg spiser på restaurant når jeg vil - og gjør det som vane hver lørdag. Hvis noen ringer og ber om penger for å redde liv i Somalia sier jeg nei. Likevel drar jeg og spiser min biff på Mama Rosa med god samvittighet. Uten sammenligning forøvrig spiser jeg på en måte ett menneskeliv.

Selv om jeg misliker dop og ikke helt klarer å respektere valgene dopere tar så er det mulig å respektere menneskene. Det er ikke alle som er høy på pæra og som forsøker å heve seg over alle andre. Det er noen - og DE er tapere. Det mener nok doperne selv.

Jeg vil med dette vise min respekt for bl.a. Werewolf. Jeg liker ikke det som skjer og det som blir brukt - men jeg blir veldig glad når noen forteller ting slik som det er. Det er slik verden skulle ha vært. Ikke noe bullshit. Bare ærlighet tvers igjennom. Slik vil det nok aldri bli - men hadde alle vært som Werewolf hadde vi vært langt på vei. Derfor blir det veldig dumt at folk prøver å rakke ned på han etter det han har skrevet her inne. Jeg synes heller han skal få honnør - og det har jeg selv gitt mha. treningsforums honnørbarometer. Honnøren er for han som menneske - ikke fordi han har en så utrolig bra kropp (som han virkelig har)  eller fordi han har jobbet så hardt på gymet (som han sikkert også har).

Det er flere her inne på forumet som fortjener honnør for ærlighet og dermed også respekt som mennesker.

Mvh,
Einar

må si meg ltt enig med den her jeg

Utlogget postmann pat

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

SV: Dop er for tapere
« #147 : 25. juli 2006, 17:36 »
Personangrep er jo det beste forsvar,ihvertfall når man ikke har godt nok ordforråd og kan diskutere på en saklig måte. Wink

tror du skal ta en liten titt i  det inlegget han skrev først jeg..........

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: Dop er for tapere
« #148 : 25. juli 2006, 17:37 »
Ser hva han skriver, må bare få utrykkt meg selv.

Blir direkte sur når jeg ser folk som boler seg gjør narr av folk som trener legit.

Jo flere som kommer til å støtte det, jo mer godtatt kommer det til å bli. Synes ikke at det er normalt, og jeg vil ikke at det skal bli slik.

Skulle nesten startet konk. hvor boling var tillatt og en hvor boling ikke var, men de ville vel bare prøvd sniket seg inn på den dopfrie enda. Ødelegger morroen for alle andre som vil gjøre noe skikkelig.

andreassk

  • Gjest
SV: Dop er for tapere
« #149 : 25. juli 2006, 17:39 »
så lite som du vet burde du ialefall ikke uttalt deg , er sikker på at du ikke driter alene enda, sitter å roper på mora di Kom å tørk kom og tørk!

Du synker lavt, Werewolf og Danny er sikkert svært stolte over hvor godt lys du setter bolere i.. Smiley Du er ikke tøff, så er det sagt Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!