Skrevet av Emne: Bryst muskler (etter "skade")  (Lest 3969 ganger)

Utlogget vaffelonia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

Bryst muskler (etter "skade")
« : 23. juli 2006, 20:10 »
Lurte på om det går ann å forme pupper litt sånn som man vil med muskeltrening  Huh

Jeg har nettopp fjerna en føflekk på mitt venstere bryst, og det er det dummeste jeg noengang har gjort! Dama tok masse av masse fett sammen med føflekken, sånn at siden på brystet (mot armen) har blitt kortere enn på den andre siden. Puppen velter nå UTOVER (mot armen) isteden for inover  Cry og det ser ikke bra ut! Kjempekomplekser!!

Så please, om dere har noen RÅD OM TRENINGSMETODER som kan fikse dette, så hadde jeg vert kjempetakknemmelig! Har ikke lyst til å bli skjært i igjen, men kommer til å dra til plastiskkirurg om jeg ikke selv kan rette på det, for jeg vil ikke ha det sånn  Cry

setter virkelig stor pris på svar  Kiss  Har prøvd så mange steder, men ingen som svarer...

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #1 : 23. juli 2006, 20:15 »
Kan du ikke ta et bilde? Er sikkert litt lettere å hjelpe deg da.

Utlogget vaffelonia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #2 : 23. juli 2006, 20:22 »
hehe  Smiley er det nødvendig?

Kommer kanskje seinere... skal tenke på det  Wink

Takk for kjapt svar da!  Grin gøy at folk vil hjelpe!

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #3 : 23. juli 2006, 20:38 »
Tror desverre du kan gjøre ytterst minimalt, da du vil vokse/krympe likt på begge sidene..

Men jeg er overhodet ikke kvalifisert til å svare, du får vente til noen av de med peiling ser tråden. Smiley

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #4 : 23. juli 2006, 20:40 »
Du kan saksøke dem som fjerna føflekken og ødela puppen din uten å si ifra. Så bruker du de penga på fikse brysta dine.

Utlogget vaffelonia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #5 : 23. juli 2006, 21:32 »
Har sykt lyst til å saksøke ja! Er så forbanna på hu drittkjerringa!  Angry ødelegge et menneske for 400 stusselige kr liksom. Inkompetante dame ass!

Men jeg veit veldig lite om sånne ting, og jeg tror kanskje det vil bli like kjipt for meg som for henne fordi det er so tochy subject. Er sikkelig deppa på drunn av det her  Cry

Har heller ikke så lyst til å bli skjært i så mye mer, men kommer til å få en time hos kirurgen likevel for å få høre hva de KAN gjøre (og prøve å ikke bli lurt igjen da..)

roolfe: mener du at begge brystene vil forandre seg? Om det var det du mente, så skal det vel gå ann å bare trene det ene med vekter f.eks. Har ikke så peiling jeg heller da. Tips motas her borte!  Wink

Tok noen bilder, og det gikk litt opp for meg hvorfor det var lurt også! så skal få dem på datan snart, selv om det er veldig flaut...

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #6 : 23. juli 2006, 21:47 »
Hvis fettprosenten din synker eller stiger, så vil du minke/øke parallelt.

Du kan øke littegranne muskelmasse i brystmuskelen, og jeg antar du kan prøve flies eller hantelpress med en hånd.. Men det er ikke øvelser du vokser særlig av.

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #7 : 23. juli 2006, 22:08 »
Ikke vær redd for å legge ut bilde her . Flere som har lagt ut bilder av ting som for de selv kan virke ubehagelig her tidligere. Medlemmer her inne er her for å hjelpe deg, så du trenger ikke å føle noen ubehagligheter på noen måte!

Uten å ha sett problemet ditt, så kan det virke som du har litt fett på brystet. En løsning for å gjevne det ut og gjøre det mindre synlig kan være å kjøre en mindre deff og gjevne ut forskjellene ved å gå ned i fettprosent.

Edit: ser at det med fettprosenten blir nevnt over her

andreassk

  • Gjest
SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #8 : 23. juli 2006, 22:12 »
Er det en gutt eller ei jente som er saken her?

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #9 : 23. juli 2006, 22:16 »
Er det en gutt eller ei jente som er saken her?

Må innrømme at jeg ikke tenkte på dette. Er det en jente som har stillt spørsmålet så skjønner jeg problemene med å legge ut bilde.
Er det tilfelle kan du evt kontakte hitman(moderator) på pm. Han er lege og hvis du vil ønske å vise det til han så vil du nok få den beste vurderingen du kan få her inne uten å legge ut bilde slik at alle kan se det

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #10 : 23. juli 2006, 22:17 »
Må innrømme at jeg ikke tenkte på dette. Er det en jente som har stillt spørsmålet så skjønner jeg problemene med å legge ut bilde.
Er det tilfelle kan du evt kontakte hitman(moderator) på pm. Han er lege og hvis du vil ønske å vise det til han så vil du nok få den beste vurderingen du kan få her inne uten å legge ut bilde slik at alle kan se det

Hr.Thyve har jo dispensasjon for og poste slike bilder... :Smiley
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

andreassk

  • Gjest
SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #11 : 23. juli 2006, 22:19 »
Hvis tilfellet er ei jente, bør du nåk vurdere erstatningskrav. Er du gutt, ser jeg imidlertid muligheter for å rette på ting og tang. Var nok sansynlig fett som er fjernet..

Uten at jeg er ekspert eller noe..

Uansett;

"Crewet fratar seg ethvert ansvar og vil holdes skadesløs for eventuelle helseproblemer, lidelser eller skader som måtte oppstå i forbindelse med treningsprogrammer, behandlingsopplegg, kostprogrammer, veiledning og råd gitt (heretter kalt informasjon) som finnes på Treningsforum. Du står selv ansvarlig for deg og din helse, samt overfor handlinger utført på informasjon som ligger på Treningsforum. Rådfør deg alltid med et kvalifisert medisinsk personell (lege), ernæringsfysiolog eller en personlig trener før du går i gang. Informasjon som kan spores tilbake fra Treningsforum må på ingen måte erstatte legekonsultasjon. Crewet påtar seg intet ansvar for innholdet i innleggene som publiseres på Treningforum. Treningsforum er et åpent forum hvor brukerne er selv ansvarlige for sine innlegg."

Tror nok du heller bør kontakte legen din, hvis du er jente altså.. Smiley

Figuz

  • Gjest
SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #12 : 23. juli 2006, 22:22 »
Figuz er også en veeeldig anerkjent lege som alltid er villig til å hjelpe, så bare å sende bilde, eller eventuelt komme og vise :Smiley

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #13 : 23. juli 2006, 23:17 »
Er det ikke uansett en sjanse for at kroppen vil rette seg opp etterhvert som du legger på deg? Sier som dem andre, snakk med legen din og som jeg også nevnte tidligere, saksøk dem om det ikke var noen info om at brystene dine skulle ende opp slik.

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #14 : 23. juli 2006, 23:25 »
Fant frem litt om pasientskadeerstattning siden det har vært litt snakk om det:

   
Hvem kan kreve erstatning?

Publisert: 10.10.2002 / Oppdatert: 15.12.2003





Skader forvoldt før 01.01.03 - i henhold til de midlertidige reglene for pasientskadeerstatning

Alle som mener de er blitt påført en fysisk skade ved offentlige sykehus eller poliklinikker, dvs både somatiske- og psykiatriske sykehus. I tillegg er kommunelegetjenesten og kommunal legevakt omfattet av ordningen. Den fysiske skaden kan være en følge av selve behandlingen, men kan også skyldes forsinket eller mangelfull behandling eller diagnose.

Skader knyttet til behandling ved private sykehus som ikke får dekket sine driftsutgifter av staten, private legekontor eller privatpraktiserende leger som ikke har avtale med kommunen, blir ikke omfattet av NPE-ordningen.

For at saken skal bli behandlet i NPE, må det foreligge et økonomisk tap på minst 5.000 kroner og/eller en varig medisinsk invaliditet på normalt minst 15 %.

Det er kun pasienten som har krav på erstatning. Ved dødsfall kan imidlertid etterlatte ha krav på såkalt forsørgertapserstatning.

Skader forvoldt etter 01.01.03 - i henhold til den nye pasientskadeloven

Ved opprettelsen av den nye pasientskadeloven, ble området for hvem som kan søke erstatning vesentlig utvidet. Dette innebærer at flere pasientgrupper kan søke om erstatning sammenlignet med tidligere. I tillegg til offentlige sykehus, poliklinikker, kommunal legevakt og kommunal helsetjeneste, omfatter den nye loven offentlig helsetjeneste for øvrig. Herunder offentlig tannlegetjeneste, fysioterapeuter osv. Loven omfatter også private tjenesteytere, f eks private sykehus og private leger, hvor det offentlige har inngått avtale gjennom driftstilskudd, basistilskudd eler avtale om kjøp av tjenester.

Tidligere var kun fysiske skader omfattet av pasientskadeordningen. Etter den nye pasientskadeloven kan man søke erstatning også dersom man mener seg påført primært psykiske skader som følge av behandlingen.

Videre er den nye loven utvidet til å omfatte såkalt tredjemannstap, dvs at også andre enn pasienten selv kan ha krav på å få erstattet sitt økonomiske tap som følge av en behandlingsskade.
 
http://www.npe.no/

Hvor mye får man i erstatning?

Publisert: 10.10.2002 / Oppdatert: 15.12.2003





Dersom man får medhold i sitt krav om erstatning, skal erstatningen utmåles etter lov om skadeerstatning. Først og fremst har man krav på å få dekket direkte tap eller utgifter man har fått som følge av skaden. Har skaden medført arbeidsuførhet, vil tap i inntekt dekkes i tillegg til dekning av nødvendige og rimelige utgifter.

Hvis skaden er varig og av et visst omfang - dvs normalt over 15 % medisinsk invaliditet, kan man også ha rett til menerstatning. Menerstatning er ment å være en økonomisk kompensasjon for den tapte livsutfoldelsen skaden har ført med seg.

Erstatningsutmålingen er individuell. Man kan altså ikke angi noe generelt nivå for hvor stor erstatning en bestemt skade gir.

Hvis skaden ikke har blitt varig eller gitt over 15 % medisinsk invaliditet og heller ikke ført til et økonomisk tap på minst 5.000 kroner, omfattes saken ikke av reglene for NPE. Krav kan i så fall rettes direkte til behandlingsstedet.

http://www.npe.no/

Ellers finnes alt du trolig trenger å vite på nettsiden jeg har linket til

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!