Skrevet av Emne: Bryst muskler (etter "skade")  (Lest 3970 ganger)

Utlogget vaffelonia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #15 : 24. juli 2006, 02:58 »
Takk for alle svar. Skal lese gjennom den skadeforsikringen og se hva jeg kan få ut av den!

Ja, jeg er jente forresten! hehe kom kanskje ikke godt nok fram.. puppene mine er ikke sååå store om det har noe å si (A/B cup) er ellers ganske tynn. Har ikke så veldig peiling på trening igrunn. Hadde håpa på at det kanskje var mulig å bygge opp muskelmasse som kunne lagra seg som fett seinere? Veit ikke om det er mulig, kanskje bare ønsketenkning  Undecided

Har ikke prata med hudlegen siden hun skjærte den vekk. Skikkelig lyst til å skjelle henne ut, men veit liksom ikke hva jeg vil ha ut av det,  hva jeg kan få ut av det, og hva som lønner seg. Veldig lite greie på juridiske greier, veit bare at jeg er ganske så forbanna..

Skal prøve å snakke med legen min også kanskje han kan hjelpe. Etter hva jeg skjønner kan man ikke få ekspertisehjelp her? forstålig nok da.

Tusen takk for all hjelpen her  Grin mest hjelpesomme forumet hittill!!

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #16 : 25. juli 2006, 00:15 »
Lenge er det siden du fikk fiksa deg da?

Kanskje det går tilbake til vanlig etter en stund med spising etc.

Utlogget vaffelonia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #17 : 25. juli 2006, 00:29 »
Er ca. 2 månder siden nå.

Tror mye av problmet er at hud(føflekk) har blitt fjerna og brystvora har blitt flytta litt den ene siden når det har blitt sydd sammen igjen, så har mistanke om at forholdene vil holde seg sånn ja  Undecided   

Kanskje mulig å få huden strekt av en plastisk kirurg, og så fylle det ut med spising..? ikke veit jeg. Håper det liksom finnes en løsning uten silikon og kniv bare..  hater denne ventetida på legen altså   Undecided

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #18 : 25. juli 2006, 16:56 »
Har du ventet lenge på å få høre noe ifra legen?

Ring og skaff deg time snarest mulig vist du ikke har gjort.  Er sikker på at det ikke er så ille, men har du komplekser er det uansett best å se etter løsninger Smiley

Lykke til

Utlogget vaffelonia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #19 : 25. juli 2006, 18:03 »
Neida er sikkert ikke så ille som jeg skal ha det til, men det kom som et sjokk. Jeg fant det selv ikke ut før kanskje en månde siden at ting ikke stemte helt. wOt, kan jeg ikke kløfte lenger liksom?  Embarrassed og det kan se litt skjeivt ut selv om jeg går i vanlig t-skjorte også Undecided men ser ikke såå ille ut når jeg er naken faktisk- rare greier!  En bra BH hjelper jo endel, men jeg må liksom tenke så mye over det, plager meg!

Jepp, hadde legetime fra før, så jeg håper jeg får tid til å snakke om alt..  Smiley

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #20 : 25. juli 2006, 18:10 »
Mm, men så kan du også tenke på at ting som gjør deg ille tilfreds kan være ting ingen andre hadde lagt merke til før du bemerker det.

Har selv et knekt kragebein som står litt mer ut på ene siden, vises i stramme skjorter etc. Men ingen har lagt merke til det før jeg sagt noe om det.

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #21 : 25. juli 2006, 18:13 »
Mm, men så kan du også tenke på at ting som gjør deg ille tilfreds kan være ting ingen andre hadde lagt merke til før du bemerker det.

Har selv et knekt kragebein som står litt mer ut på ene siden, vises i stramme skjorter etc. Men ingen har lagt merke til det før jeg sagt noe om det.

Støtter denne! Alle er kritiske til sin egen kropp, og man blir aldri helt fornøyd selv. Det du ser i speilet er ikke sikkert andre legger merke til. Dessuten er ingen perfekte, vi har alle litt skavanker som vi prøver å skjule. Smiley

Utlogget vaffelonia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #22 : 25. juli 2006, 18:28 »
Sant nok det. Jeg har masse ting på meg selv som er langt fra perfekt, man lærer seg stort sett å godta det, men har ikke helt godtatt der her enda. Er nok litt stolhet også ved at andre ikke kan komme å ødelegge kroppen min på den måten.. sinna bare jeg tenker på det!

Kunne sikkert vendt meg til det, men veit ikke om jeg vil  what hehe

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #23 : 25. juli 2006, 20:36 »
Gå til lege du, så får du høre hva du skal gjøre. Kan også ringe de som skar bort føflekken å høre med de. Bare forklar problemet og spør om de har noen løsning.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget vaffelonia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #24 : 02. august 2006, 01:23 »
Jepp ser fram til legetimen min for hver dag som går..bare redd jeg bil bli skuffa over det de har å si.

Om noen veit noe mer- et eller annet treningsrelatert, eller kirurgisk eller kjerringråd... (hva som helst) setter jeg kjempe pris på svar- vil helst være så naturlig som mulig, og ikke få vondt hver gang jeg ligger på magen, fordi det er fult av plast inni meg  Undecided

Arret mitt blir også værre og værre når jeg belaster venstrearmen min mye (mye mulig hun har tatt muskler også siden jeg føer meg ganske svak i den) så får eventuelt vente litt med trening (eller bruke noe strips til å holde det sammen) hadde bare vert fint å høre at noe KAN gjøres.

Ringer eventuelt henne etter legetimen, og skal også sende inn en klagemelding.
-karma kommer!  Wink

Utlogget vaffelonia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #25 : 04. august 2006, 01:38 »
Er litt exighted etter at jeg idag kom til å teste ut noe jeg har tenkt på en stund; FATLE!  biggrin
Har jo lenge følt at jeg overbelaster armen med tanke på at puppen faktisk er "sliten" hele tiden! Slapper mye mer av nå, og min nye håpefulle teori er at om jeg får hvile, kan den kanskje ha mulighet for å bygge seg opp igen. Har en liten misstanke om at det gradvis har blitt verre fordi jeg ikke har hvilt nok. Om man bruker en muskel FOR mye vil den ikke klare å øke så mye volum, er det ikke det en gylden regel?
Uansett prøver jeg å binne fast armen og ta det rolig noen dager + spise masse mat! så håper jeg kanskje jeg har funnet en løsning!  >Cheesy

Hva tror dere?

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
SV: Bryst muskler (etter "skade")
« #26 : 04. august 2006, 10:13 »
Desverre så kan man ikke forme muskler eller kroppsdeler ved trening. Da dette krever flytting av muskelfester etc. Man kan heller ikke bestemme hvor store fettlagrene skal være, i dette tilfelle brystene.

Jeg tviler ikke på at dette er frustrerende for deg. Men snakk med legen din, se hva som kan gjøres kirurgisk visst dette er så plagsomt for deg. Og visst du tror hun har kutta i musklene, noe som høres rart ut, så be de sjekke det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!