Skrevet av Emne: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt  (Lest 4437 ganger)

SterkePer

  • Gjest
Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« : 24. juli 2006, 19:58 »
Må bare få dele min vrede med dere her inne. På lørdag var jeg på fest hos en kamerat på Røa i Oslo. Jeg var edru siden jeg skulle jobbe dagen etter så jeg kjørte. Kjørte forresten stemora mi sin søte lille polo siden bilen min er på lakkering fortsatt.

Jeg og en kamerat hadde vært å henta noen andre som skulle dit, og på veien stoppa vi på 7-eleven for å handle blandevann. Han ene løp inn mens vi andre satt i bilen å venta. Tvers over gata er det et diskotek eller hva det kan kalles, med en del mennesker utenfor. Han som var inne å handla kommer ut igjen å setter seg i bilen, og jeg starter opp å rygger ut av p-plassen for å snu bilen.

Men da skjer det syke. En 5-6 stykker av utenlands opprinnelse (etter utseende å dømme ja) kommer løpende over gata rett i mot oss. En av de kaster en tomflaske mot bilen, og bommer, mens 2 andre kommer løpende sammen med han og sparker det de kan i siden på bilen. Han ene knakk nesten speilet mitt og han andre knuste den ene sideruta bak. I tillegg kom det en med et veiskilt (!!!) type forgjengerfelt-skilt å kliner til frontruta så det blir et digert hull rett forran ansiktet mitt. Tør ikke tenke på hva som kunne skjedd om han hadde svingt det skiltet i sidaruta mi  Undecided

Samtidig kom det løpende en hel haug andre over gata, mens vi kjørte til helvete derifra. Vi hadde ingen anelse om hvor mange de var totalt og hadde heller ikke lyst til å finne det ut så vi kjørte et godt stykke før vi gadd stoppe, og ringte deretter onkel politi som kom ca 15 min. etterpå.

De kunne fortelle at de hadde hatt en patrulje på samme sted tidligere på kvelden som hadde snakket med en gjeng av iransk opprinnelse + at det hadde vist vært bråk mellom en gjeng av iransk opprinnelse og noen nordmenn tidligere på kvelden. Politiet trodde det kunne være pga det.

Dette skjedde rundt midnatt forresten.

Det var visst også en viss mulighet for at han vekteren på 7-eleven hadde sett noe eller kjente til de.

Ingen av oss kom til skade, men bilen ser ille ut. 2 ruter må byttes + panser og en dør må lakkerers og rettes opp. Muligens litt til. I dag har jeg og faren min vært å fixa med nye ruter + snakka med forsikrings selskapet ang. bilen. Anmeldelse blir levert i morgen tidlig. Rakk det ikke i dag pga jobb. Hadde ikke mulighet til å vente i flere timer i kø på politistasjonen. Sad

Værste er vel at jeg aldri kommer til å finen ut HVORFOR de fløy på oss heller. Ingen av oss hadde noensinne sett de før engang.  Vi hadde heller ikke sagt noe til de eller sett på de engang. Så hvorfor i all helvete de angrep oss skjønner jeg ikke i det hele tatt.  Angry

Noen folk er vel bare sjuke i huet sitt regner jeg med. Pælm de ut av landet sier jeg. Jævla pakk  Angry



Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #1 : 24. juli 2006, 21:47 »
Dæven..

Brodern ble skallet til i helgen av en i en gjeng av norske statsborgere av utenlansk opprinnelse. Han bare stod vesiden av dansegulvet å pratet med eksen (snart nydama igjen) da "de utenlanske normennenne" røyste seg opp så tok han ene tok springfart for å skalle han ned. Brodern ble stående og han "norske utlenningen" ble overasket at brodern ikke gikk i gulvet.  Brodern gjorde de ingenting og kjente de ikke fra før. vaktene hev ut han ene i gjengen og polititet kom og henta han. Anmeldelse ble levert mandag morgen.. De andre luringan i gjengen ropte drapstrusler til han og styrte voldsomt så de ble også hevet ut. Brodern fatta null og niks (han var jo nettop kommet hjem fra 3 ukers ferie) Dette var neppe samme gjeng som angrep deg, ettersom det her skjedde i Tromsø, men faen e det rart at en blir forbanna når det er slike tilstander blandt våres nye landsmenn...




Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget athlex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #2 : 24. juli 2006, 21:53 »
Mange av de er kjent for å dra av seg beltene og bruke beltespenner som våpen - så dersom dere ser noen som egler bråk og har store beltespenner så våtsj aut. Skadene av store bling-bling spenner er faktisk større enn man kan tenke seg - neser knekker, bruddskader i små ben, åpne sår osv.

andreassk

  • Gjest
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #3 : 24. juli 2006, 22:00 »
At våre nye landsmenn er voldelige er vell heller gammelt nytt, enn sjokerende..

Innvandrere som utøver vold, skulle vært kastet ut av landet umiddelbart. 

SterkePer

  • Gjest
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #4 : 24. juli 2006, 22:12 »
Jaja. Vold blant innvandrere er vel et kjent fenomen, men at de bare går til angrep på oss uten grunn er faen meg utrolig. Jeg har ADLRI vært i bråk med noen, jeg er IKKE typen som sloss, selv om jeg har et temperament fra helvete til tider.  :Smiley

Jaja.. jeg skal hvertfall anmelde det som drapsforsøk i morgen. Med tanke på hva som kunne blitt utfallet om han hadde svingt det skiltet i sideruta mi og truffet meg i hodet/overkropp   Angry

Når jeg anmelder det som drapsforsøk så går det vel kanskje litt fortgang i det og politiet må vel bruke litt mer ressurser på det også håper jeg.

andreassk

  • Gjest
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #5 : 24. juli 2006, 22:22 »
Blind vold er faktisk helt vanlig enkelte steder.. Smiley

Utlogget athlex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #6 : 24. juli 2006, 22:26 »
"helt vanlig" er vel strengt tatt en overdrivelse? Hvilke steder er det du tenker på?
Etter ordlyden å dømme så kan man altså gå ut en tur, bli utsatt for vold for så å gå hjem mørbanket og tenke "jaja, da var dagens omgang juling over, skal bli godt med en øl".
Nekter for å tro at dette er "helt vanlig" noe som helst sted i Norge

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #7 : 24. juli 2006, 22:41 »
Pakk sammen alle pakkisane og mullah krekar og han der roll-on-advokaten hans og send hele hurven tilbake til pakistan eller hvor i huleste de kommer fra. Hvor de kommer fra er meg revnende likegyldig; de hørere ikke hjemme her om de ikke klarer å oppføre seg som folk. Vi driver faktisk ikke å steiner og skyter og slår ihjæl hverandre med alskens slagvåpen (les: skilt) her i landet, så om de vil drive med sånt kan de bare reise hjem.

mvh
wArLoCK som er lei av tullete innvandrere. Ja jeg har hatt min del av bråk med "nye nordmenn" jeg og.

Støttes forresten av Steingrim. Sikkert mange andre og.

peace out
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #8 : 24. juli 2006, 23:14 »
De innvandrere som utøver vold på en slik måte burde miste statsborgerskap umiddelbart... Men de som ikke har gjort noe galt kan vel få bli om de har gyldig grunn til at det å bli i hjemlandet er farlig. De som får lov til å komme her kan da i det miste vise taknemmelighet. Å ta de inn for så å sende de rett i fengsel er jo meningsløst. Men jeg er imot generalisering av innvandrere. Det er mange som bare er normale mennesker som prøver å leve ett ordentlig liv...
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget athlex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #9 : 25. juli 2006, 00:19 »
Tvetydig mening - hvordan kan man miste et statsborgerskap man er blitt født inn i? Det er imot menneskerettigheter og det er nettopp 2 generasjons invandrere som er problemsonen. Således blir det du sier generalisering.

andreassk

  • Gjest
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #10 : 25. juli 2006, 00:24 »
På vilken måte mener du vi bør løse dette på da athlex?

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #11 : 25. juli 2006, 00:44 »
Tvetydig mening - hvordan kan man miste et statsborgerskap man er blitt født inn i? Det er imot menneskerettigheter og det er nettopp 2 generasjons invandrere som er problemsonen. Således blir det du sier generalisering.

Det er ikke bare 2. generasjonsinnvandrere som gjør dumme ting... Det finnes jo egentlig ikke 2. generasjonsinnvandrere heller. Man er ikke innvandrer når man bor i landet man ble født og oppvokst i. Da er man nordmenn med utenlands opprinnelse.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #12 : 25. juli 2006, 00:46 »
Forbanna upakk! Uansett rase eller tilhørighet, men syns det er værst om det er asylsøkere som har fått asyl i landet, hadde det vært opp til meg så skulle de ha blitt sendt hjem på dagen. Virkelig rart, i sunnmørposten ble det rapportert med "voldsbølge" mot folk og ting i helga. Er det varmen?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #13 : 25. juli 2006, 00:49 »
Skulle jo trodd at folk ble latere av varmen. Jeg gjør som forskere og skylder all verdens problem på global oppvarming... Tongue
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget athlex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #14 : 25. juli 2006, 00:51 »
For det første så finnes det ingen snarlig løsning.
For det andre så er det tydelig at løsningene ovenfor er flotte i teorien men funker overhodet ikke i praksis. Det er det nok av eksempler på i f.eks. Frankrike. Det man har lært av Frankrike er at integrering er førsteprioritet i innvandringspolitikk. Videre er jeg av den oppfatning at finsk og Kanadisk innvandringspolitikk er meget bra. Norge er takket være utbredt sosialdemokratisk politikk et land som tar inn det meste - vi er godtroende og nestekjærligheten vil ingen ende ta. Når flyktningerleirer skal tømmes står Finland og Kanada og selekterer ut personer med god utdannelse og gode fremtidsutsikter. I Norge kommer restene inn. De som HAR god utdannelse ender opp som buss eller taxisjåfør. Slike ressurser må ivaretas - er det en språkbarriere kan denne brukes til felles fordel - en iraner i Norge har godt av å bli behandlet av en landsmann - dette åpner muligheter for både praktiserende lege og landsmannen som ser at det finnes muligheter. (OBS dette er bare et eksempel)

Det er klart at en 2 generasjons innvandrere som innehar et snevert syn på norske normer ikke er integrert. Ghettoer vokser opp i Norge - dette må løses.
 Det er masse problemer, men de kan ikke løses ved å frata statsborgerskap. En person som kommer til et nytt land har lettere for å innpasse seg dersom han blir inkludert fortest mulig - arbeid er stikkordet her.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!